• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bladzijde 1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik heb zonet die bladzijde 1 gevonden op wereld 7 met handel drijven(met premium) en met de aankondiging van de markt zou ik willen vragen.

Hoeveel zouden jullie overhebben voor die eerste bladzijde die zo moeilijk te vinden is?

Heb gezien dat sommige mensen er lang over doen.
 

DeletedUser

ik zal eerlijk zijn, met de klomp modder en bladzijde deel 1 gaat grof geld verdiend worden ;)

net zoals met bepaalde edele wapens
 

DeletedUser

Ik heb er maximaal $10.000 voor over op W4, en ik weet dat het erg veel is voor een lvl. 42, maar het is nu eenmaal zo.
 

DeletedUser

0.o ik ga die van mij dus in de verkoop zetten om te reskillen. Iedereen die die dus zou willen neem contact met me op.
Maar wat vind de rest? Of hoort dit echt ergens anders als een modje dit wil verplaatsen sorry van verkeerd plaatsen.
 

DeletedUser4891

Jij wilt toch dat we gaan discuseren over wat je voor een blz. 1 over hebt?
Dat hoort het dus hiet.:)

Ik heb er denk ongeveer 15.000-25.000 voor over.
 

DeletedUser

juist geplaatst is anders :p

maar persoonlijk zou ik er gewoon een week ofzo laten op bieden, met een minimum bod van 5000 $

er zal wel goed op worden geboden ;)

en ik zou het niet de mogelijkheid geven direct te kunnen laten verkopen ;)
 

DeletedUser

Oke dan iedereen die mijn bladzijde wilt doet een bod om via mij te pmen! Miniumbod zie ik nog wel maar de hoogste bieder wint:D
 

DeletedUser8307

Sommige personen gaan niet veel kopen met die markt. ;) Hier gaat echt rond de 25.000$ mee verdiend worden.
 

DeletedUser

Op de beta is $20.000 niet uitzonderlijk geloof ik.

Jij wilt toch dat we gaan discuseren over wat je voor een blz. 1 over hebt?
Dat hoort het dus hiet.:)

Ik heb er denk ongeveer 15.000-25.000 voor over.

Sommige personen gaan niet veel kopen met die markt. ;) Hier gaat echt rond de 25.000$ mee verdiend worden.


Op de beta betaal je 4K voor een deel v/d blz 1
Jullie zijn echt dom als je 25K gaat betalen hoor ;)
 

DeletedUser

je moet de markt gewoon kelderen :p

gewoon veel goede dingen van lage prijs verkopen :o :p
 

DeletedUser

Ik heb er niks voor over. Heb al iemand zo gek gekregen om hem gratis aan mij te geven:D
 

DeletedUser6801

We woden straks allemaal economen joh, met deze markt update :p

Wel leuk trouwens, als jezelf genoeg geld hebt, en dan gewoon alle voorwerpen voor heel goedkoop verkopen, dan keldert echt de prijs op de markt, als een paar mensen dat doen :p
 

DeletedUser

mensen, de markt is er nog niet, ook heeft het weinig zin om hier al te laten bieden, laat er gewoon een paar dagen op bieden, met een minimum bod van 1000$ ofzo

dan zal er zoiezo hoog op worden geboden ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan