• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bijna Level 10 zoekt ...

DeletedUser

Hallo iedereen,
ik ben bijna level 10 en op zoek naar een leuke stad of naar mensen die er samen met mij één willen opbouwen. Ik ben dagelijks voor en na werk online, speel ongeveer 3 uur per dag.


Groeten,
El Coyote
 

DeletedUser

Hallo iedereen,
ik ben bijna level 10 en op zoek naar een leuke stad of naar mensen die er samen met mij één willen opbouwen. Ik ben dagelijks voor en na werk online, speel ongeveer 3 uur per dag.


Groeten,
El Coyote

Heb je zin om in Los Angles te komen ???
Of zoek je een bepaald soort stad ?
grts' stoetel1
 

DeletedUser

Heb je zin om in Los Angles te komen ???
Of zoek je een bepaald soort stad ?
grts' stoetel1

Ik zoek vooral een stad die niet té fanatiek is. Het is er mij dus niet om te doen om andere spelers/steden onderuit te halen, vooral om het werken aan de stad en aan mijn karakter.
 

DeletedUser

Ik zoek vooral een stad die niet té fanatiek is. Het is er mij dus niet om te doen om andere spelers/steden onderuit te halen, vooral om het werken aan de stad en aan mijn karakter.

Ik stuur alvast een uitnodiging, bij ons gaat het er niet om om andere aan te vallen maar om het dorp en de dorpelingen . :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

je mag ook in Bora bora komen.
als je nog een stad zoekt.....
We zijn nog met z'n drieen en zoeken nog mensen die met ons mee willen werken. niet agressief maar actief....

Groetjes Eli.
 
Bovenaan