• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beta registreren

DeletedUser

Ze zullen een IV moeten stichten, want er zijn nog veel nederelandse steden die niet in dutch town zitten :o
 

DeletedUser

je hebt ook happy dutch friends :p met 20 leden en ook verbonden met onze algemeen forum ;) ff aanmelden bij crazy willem :p en zijn hulpjes :p zie of daar nog plaats is ;)
 

Deleted User - 308552

Ik wil wel een uitnodiging van een random Nederlandstalige stad :p
(en ik ben stadsloos :D)
 

DeletedUser

Heb me ook maar eens ingeschreven, aangemeld bij Dutch Town II. Nu wachten:)
 

DeletedUser

nog 290 plaatsen te gaan :) er is een dutch town IV dus iedereen kan in een stad pm mij als je er in wilt :) daar kunnen een heleboel mensen in ;)
 

DeletedUser

nog 290 plaatsen te gaan :) er is een dutch town IV dus iedereen kan in een stad pm mij als je er in wilt :) daar kunnen een heleboel mensen in ;)

wilt precies niet meer volraken nu 10000 is meer dan de meeste nl werelden de enige die beter doet is arizona met 20000 en een beetje

btw waarom blijft iedereen over dutch town zagen ze gaan straks toch weer een fort verliezen waar ze lid van zijn (camp sweden)
 

DeletedUser

Ik heb me net ook aangemeld, zijn er nog bouwers nodig bij de dutch towns? Dan zal ik daar wel voor gaan
 

DeletedUser10652

Naam:r.r.2
Wereld: Alamogordo
Begonnen: 1 minuut geleden
Stad: -

Heeft iemand plaats?
 
Bovenaan