• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beste manier van uitbouwen

DeletedUser

Beste mensen!

Ik heb een meningsverschil met een stadsgenoot over de beste manier van uitbouwen.

mijn mening is:
je kan het beste 2 uur achter elkaar uitbouwen, ook al is het gebouw bijna klaar alsnog 2 uur door bouwen. Dit omdat je daar in verhouding veel meer constructie punten mee haalt.

zijn mening is:
als het gebouw bijna klaar is kun je beter maar een half uurtje bouwen zodat hij net naar de volgende level gaat en dan met de rest van het geld aan een ander gebouw bouwen.



mijn idee is dat je dan veel minder constructie punten behaald en hierdoor toch geld verspild.....
wat denken jullie hierover?

mvg,
Dope
 

DeletedUser

Minder dan 2 uur uitbouwen is inderdaad geldverspilling. Zolang je nog levels kan verhogen, kan je best telkens 2 uur uitbouwen, ook al is het gebouw bijna een level hoger. Als je natuurlijk naar het allerlaatste level gaat, kan je beter maar net uitbouwen tot het gebouw op 't hoogste level is.
 

DeletedUser

ja, dan is het idd handiger om wat minder te bouwen, maar als je nog levels hoger kan is het dus zonde om minder dan 2 uur te bouwen
 

DeletedUser4700

Dat vind ik niet! Als je een gebouw uit wilt bouwen moet je altijd even veel geld betalen als constructiepunten je eruit haalt! Ik ben bijvoorbeeld een bouwer, als ik een half uur uitbouw van $60 breng ik 50 punten in. Als ik een uur uitbouw voor het dubbele van het vorige bedrag breng ik ook het dubbele van de constuctiepunten in! Dat maakt volgens mij dus niets uit.
 

DeletedUser4799

Tip die wij gebruiken, hij werkt!

:

Als je de laatste %en van bijv geweermaker ofzo uitbouwt, ga dan eerst 15min bidden! Zo heb je meer kans op hoogwaardige/Edele dingen.
 

DeletedUser

ja, 2 uur is toch handiger als je later nog met dat zelfde gebouw verder gaat, dan heb j in ieder geval al wat!!!
 

DeletedUser4700

Maar het kost ook meteen meer geld en motivatie! Er is dus geen verschil. Als je lang bezig wil zijn moet je 2 uur dan en als je kort bezig wil zijn een half uurtje!
 

DeletedUser

Wij gaan altijd voor de twee uur en laten alleen de beste bouwen!!
 

DeletedUser

Uiteraard is het zo dat je net zoals bij 'gewone' arbeiden beter 2 uur dan een half uur kan werken. Je krijgt meer constructiepunten per ingebracht uur/dollar.

Verder is het ook nog van belang om te letten op de motivatie. Ja, die heb je ook voor bouwen. Het is dus handig als je bouwers bijvoorbeeld niet uitbouwen als hun motivatie onder de 90% is gezakt.

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

Tip die wij gebruiken, hij werkt!

:

Als je de laatste %en van bijv geweermaker ofzo uitbouwt, ga dan eerst 15min bidden! Zo heb je meer kans op hoogwaardige/Edele dingen.

eerst deden wij dat niet en hadden allemaal zwakke wapens tot en met geweermaker op 3 nou ik zeg bij de laatste procenten van geweermaker ik ga maar eens bidden en dan twee uur bouwen,wat krijg ik? hoogwaardig schrootpistool en een scherpe stootdolk:D
 

DeletedUser

Tip die wij gebruiken, hij werkt!

:

Als je de laatste %en van bijv geweermaker ofzo uitbouwt, ga dan eerst 15min bidden! Zo heb je meer kans op hoogwaardige/Edele dingen.

Puur geluk zeker! Wij bidden nooit en hebben naar level 10: edele overjas, edele stetson hoed, edele ruiterlaarzen! En we hebben nog steeds goede dingen zonder bidden
 
Bovenaan