• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

belastings teruggave

DeletedUser15701

waar kan je de belastings teruggave cheks bemachtigen?

of moeten deze nog ingevoerd worden in het spel?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15153

Die waren voor de paasactie dacht ik, maar zijn afgeschaft omdat er anders te veel geld in het spel zou komen.
 

DeletedUser8307

Dus een drankje dat je kan kopen in de shop, die ervoor zorgen dat je geld krijgt? Of geld terugkrijgt van de belastingen die je moest betalen bij het storten van geld op de bank? :)

Lijkt me vrij raar. Hoop niet dat zulks komt.
 
Dan zou ik haast niets krijgen als bouwer (premium) buiten van de enkele keren dat ik niet in mijn eigen stad heb gestort.

Maar goed dat ze het er weer uitgehaald hebben.
 

DeletedUser15153

Die waren voor de paasactie dacht ik, maar zijn afgeschaft omdat er anders te veel geld in het spel zou komen.

Ik bedoel dus, je kon met die paasduels bijvoorbeeld ook ervaringsdrankjes winnen. Deze belastingteruggaves zouden daar ook bij zitten, maar die zijn dus niet doorgevoerd.
 

DeletedUser15117

Zo werkt het niet.

@hannes: je kan toch geen drankjes kopen die ep geven?
Die ep-drankjes kon je krijgen bij de paasvuur. Eerst zouden ze ook geld geven, de producten die dat geld geven zijn al gemaakt. Dat zijn de producten waar het om gaat, de belasting teruggave is gewoon de naam die ze die producten gaven. Ze geven gewoon een vast bedrag
 

DeletedUser905

Dit waren inderdaad eigenlijk toevoegingen voor de Paastombola/paasduels, maar deze hebben ze uiteindelijk toch weer uit het spel gehaald omdat het verschil tussen prem en nonprem NÓG groter werd en ze juist ingame geld uit het spel willen hebben, niet erin ;)
 

DeletedUser4007

dan moeten ze ook de iets betere items in de shops gooien

want op het moment rouleert het geld gewoon en verdwijnt er niet echt veel;)
 
wat is nu eigenlijk het nut om ingame geld uit het spel te halen?

als ze het echt willen, dan zou er een winkel moeten komen waar met ingame geld bijvoorbeeld buffs gekocht kunnen worden
 

DeletedUser1448

Idd ze zijn eruit gehaald omdat ze niet genoeg geld gaven. Dat spelers teleurgesteld gingen zijn ofzoiets.

Dit is de uitleg op beta:
Tax refunds were removed as a possible reward, since they did not provide enough cash on hand to be worth the purchase amount.
 

DeletedUser905

Ow, dat faalt :p
Dan zullen de geruchten dat in de grootste 1 miljoen zou zitten wel niet waar zijn :p
 
Bovenaan