• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bankgeld kwijt

hoe kan dat ik had 720 op de bank staan en die zij inneens verdwenen,wie kan mij dat uitleggen!
ik heb niets gekocht en geen werken uitgevoerdt!
 
geld kwijt

oh ja ik had gisteren juist uitgeteld hoeveel ik nog nodig had om een nieuw wapen te kopen ,wat ik vandaag ging doen,maar kon niet het geld is verdwenen
 

DeletedUser

als je het op de stadskassa zet, zit het in je stad en kan je er niet meer aan
je moet het op je eigen privérekening zetten

;)
 

DeletedUser

Er zijn een aantal mogelijkheden, waarvan reeds een paar vernoemd. Meest voorkomende zaken zijn stadskassa ipv bank, in 'vreemd' hotel geslapen, of stad verlaten (eventueel gecombineerd met flauwvallen). Als je zeker bent dat niets van dit alles gebeurd is, stuur je een ticket naar de support. Kies om te beginnen de juiste spelwereld, en geef ook aan wanneer je dat geld juist verloren bent, en eventueel andere relevante zaken die je belangrijk lijken. Zo wordt het zoeken voor de moderator in kwestie een stukje makkelijker, en krijg jij sneller een antwoord.
 
playerticket

ja heb ik gedaan de 16/04/2009 heden nog geen enkel antwoord gekregen
pfff zal me maar zorg zijn
 

DeletedUser

reken erop dat het ongeveer 48h duurt voordat je een reactie krijgt!!

Toenvallig niet met privé geld uitgebouwt?? niets anders gekocht??
Weet je zeker dat het erop stond, zo niet ben je dan gedualleerd???
 

DeletedUser

ja heb ik gedaan de 16/04/2009 heden nog geen enkel antwoord gekregen
pfff zal me maar zorg zijn

Er zijn op jou naam geen tickets bekend. Heb je deze wel aangemaakt voor de nederlandse the-west? Maak anders even een nieuwe aan.
 
Bovenaan