• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ballades van een oude man

DeletedUser

Dit , zijn de verhalen van een oude man in de staat Arizona.
Dit is echt gebeurd en ik post dit omdat ik dat gwn leuk vind :hmf:
En omdat ik een goeie tijd had op Arizona natuurlijk.


Toen ik lekker meedraaide in Arizona was het er lekker rustig , buiten de duellanten die als teken op je lijf zaten. Toen ik in de stad Dragon HQ ging was deze vollop in bloei maar had een kleine oplaai tegen iemand , genaamd de AWE Stedengroep. Dit WAS oorlog! Dragon HQ's volledige duelteam viel dag en nacht aan , en als er geld aankwam ging dat gelijk naar het Pioniersfort waar AWE jack beagle en Dragon HQ om streden.
Zinloos , want jack beagle had AWE achter zich. Tot iemand met mijn wijze woorden kwam en hij een andere oplossing voorstelde: Vrede. Wat er toen gebeurde weet ik niet , want ik stopte toen even maar toen ik even later keek en wist dat dit gebeurd was: Dragon HQ bood vrede aan en kon een sterke BG vormen. AWE zag dit niet zitten MAAR! jack beagle echter wel. jack beagle besloot zijn sterke groep AWE te verlaten en sloot zich aan bij het Dragon-Valley verbond.
 

DeletedUser

lolz, de jack beagles... die stad is al 20x overgenomen & bestaat al lang niet meer...

wel spijtig, ik haalde daar toen relatief veel xp met mn duels :)

tot ze ons wilden terugpakken, de volgende 10 dagen gingen al hun leden minimum 1x ko... toen begon hun leegloop...
 

DeletedUser

lolz, de jack beagles... die stad is al 20x overgenomen & bestaat al lang niet meer...

wel spijtig, ik haalde daar toen relatief veel xp met mn duels :)

tot ze ons wilden terugpakken, de volgende 10 dagen gingen al hun leden minimum 1x ko... toen begon hun leegloop...

Het is ook een oud verhaal hea :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan