• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Baanbrekende fortvechtersstad zoekt leden

DeletedUser13504

Beste forum-lezers,

er is weer een nieuwe stad in the-west, wereld 7 wel te verstaan (zoals dit topic ook zegt ;)). Nu zul je denken, wat heeft EW93's stad nu te bieden wat andere steden niet hebben? Dat zal ik je vertellen: Ik heb een stad opgericht zoals nog nooit iemand dat heeft gedaan (bij mijn weten), ik heb namelijk een stad opgericht die alleen maar aanvalt bij fortgevechten.Je hoeft dus nooit meer te verdedigen als je daar geen zin in hebt. Ik heb de stad El Agresores (= de aanvallers) genoemd. Qua leden start deze stad 'from scratch' dus jullie kunnen er allemaal nog bij.

Als er genoeg animo is (of als iemand de taak direct al op zich wil nemen) wil ik nog een zusterstad oprichten, je raadt het al, voor mensen die meer van verdedigen houden. Zoals je wel kunt bedenken heb je als een stad die alleen maar aanvalt geen bondgenoten. Want wat is nou een bondgenoot die jou aanvalt. El Abogados ((= de verdedigers) de nog niet bestaande verdedigende stad) zal wél bondgenoot worden van El Agresores. Dat is het leuke van dit idee, zo kun je je krachten meten met je vrienden.

Deze stad is er dus voor de mensen die het leuker vinden om aan te vallen of die daar juist beter in zijn. Ik ben dus op zoek naar fortvechters die hier van houden. Jij mag lid zijn van deze revolutionaire stad, je hoeft hier alleen maar een bericht hier onder te posten of mij ingame een telegram sturen (ingame heet ik ook EW93). Schroom niet als je bij een andere stad zit, je bent altijd welkom bij El Agresores.

Groeten,
EW93

PS: ik zit middenin county 27

weststaemaput9.jpg
 

DeletedUser560

Joeppie...

Er zijn volgens mij al genoeg van dit soort ideeën geweest.
Ik denk dat je je het beste in een bg groep kunt mengen.
:)
 

DeletedUser

Er zijn al heel veel steden met dit idee :)
Spijt me, je bent niet de eerste die hierin gaat falen :rolleyes:
 

DeletedUser8307

Er zijn inderdaad zo al vrij veel steden. Succes .. :up:
 

DeletedUser9519

Goede naam, bovendien lijk je een goede leider te zijn, hoewel je misschien niet zo bekend bent (tenzij je W1 t/m 3 bekend was :p)

Als ik al geen andere plannen had voor deze wereld was ik naar je toe gekomen. Maar helaas ben ik alweer fortgevecht af.
 

DeletedUser13504

Thnx voor je compliment, ik vind mooie namen altijd een breekpunt voor steden :p. En ik speel nog maar iets meer dan een half jaar TW, dus die bekendheid moet nog komen ;). Jammer dat je niet kunt komen
 

DeletedUser

Wil trouwens best komen, enige probleem is dat ik van level 1 moet beginnen ;p
 

DeletedUser13504

@huipie, zoiets krijg je als je geen spaans hebt en het aan internet vraagt xD. Los is neem ik aan voor meervoud?
 

DeletedUser13504

(te laat om bij te werken xD)

@ Daniel: Doe dat vooral! In mijn stad kun je je totaal focussen op aanvallende fortvechter, dan hoef je je skills niet te verspreiden over verdedigend én aanvallend. Zo word je een betere fortvechter (in aanvallen weliswaar) dan ooit te voren.
 

DeletedUser

ik raad je aan het als er nog eens een nieuwe wereld komt dit dan te proberen,nu zullen mensen echt niet meer gaan verkassen
 

DeletedUser13504

zoals jullie de laatste tijd wel merken wordt het qua fortgevechten een beetje saai en eentonig op W7. En daarmee bedoel ik dat alleen maar de verdedigers winnen. de laatste 54 gevechten hebben de aanvallers maar 7 (!) keer gewonnen! Daar moet echt wat aan gedaan worden!
Dus wil jij leuke fortgevechten en helpen de aanvallers weer een eerlijke kans te geven? dan moet je nu bij el agressores komen!
 

DeletedUser

Leuk idee, maar op wereld 7 lijkt dit ten dode opgeschreven ;)

Sponser jij je leden om aanvallende fortvechter te worden? :D
 

DeletedUser5740

Leuk idee, maar op wereld 7 lijkt dit ten dode opgeschreven ;)

Sponser jij je leden om aanvallende fortvechter te worden? :D

Hoezo op w7 ten dode opgeschreven?

W7 is qua battles meer interessant dan de meeste andere werelden.
 

DeletedUser

jeuuuuuuu lekkere tankgevechten :p
ik vind met name gevechten tussen legendary en unison erg leuk nog hoor.
en vanavond zal unison eens laten zien hoe je sucesvol een fort overneemt tegen een tegenstander met de meeste lp in een stad ooit :):):)
 

DeletedUser560

jeuuuuuuu lekkere tankgevechten :p
ik vind met name gevechten tussen legendary en unison erg leuk nog hoor.
en vanavond zal unison eens laten zien hoe je sucesvol een fort overneemt tegen een tegenstander met de meeste lp in een stad ooit :):):)

Volgens mij heeft Unison tegenwoordig vééél meer lp :).
En Greatness is ook niet meer......
 
Bovenaan