• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

Het is inderdaad erg vervelend, maar toch zijn alle dingen die jij beschrijft mij ook als full handel wel gelukt na veel moeite :p
Daarnaast kan je altijd omskillen natuurlijk als je per se een bepaalde opdracht wil halen.

De meesten zijn mij uiteindelijk - na een jaar of 4 - ook gelukt. :laugh:

Maar nee, omskillen is absoluut geen optie haha. Ik heb geen vele miljoenen die ik uit kan geven alsof het water is, zeker gezien het feit dat ik weer terug zou moeten skillen naar full handel na afloop, want dat zou verreweg het duurste zijn. En zelfs als ik die wel had, zou ik ze niet aan 1 of enkele quest(s) uitgeven. :p En hetzelfde geldt voor die omskill-drankjes, veel te duur om het ooit waard te zijn. (Bovendien zijn skills bij lange na niet het grootste probleem hier, dat is nl. de activiteit op sommige werelden. ;) )
 

DeletedUser16732

Even terug te komen naar de oorspronkelijke opmerking,
ik ben nou al 10 min aan het wachten, zou het niet beter zijn om met botjes te werken.
Als men meer dan 10 min moeten wachten.
 
Even terug te komen naar de oorspronkelijke opmerking,
ik ben nou al 10 min aan het wachten, zou het niet beter zijn om met botjes te werken.
Als men meer dan 10 min moeten wachten.

Mijn persoonlijk record " wachten" is meer dan 8 uur , toegegeven ik had m'n pc laten aanstaan en was er zelf niet (totaal uit het oog verloren) maar na die meer dan 8 uren bleek er nog steeds geen avo geweest te zijn , daar ik nog steeds in de wachtrij stond ( was er wel ééntje geweest , had ik automatisch niet meer in die wachtrij gezeten .)

Een optie zou zijn ( Dit vraagt een inspanning van de developers , maar is perfect mogelijk) een potje samen te stellen met de mensen die op dat ogenblik in de wachtrij staan , aan te vullen met een soort van NPC avospelers , zodat je alsnog je avo kan spelen , want geef toe al die avo's verwerkt in opdrachten is al lang geen pretje meer .

Ook bepaalde prestaties, zoals "de laatste man" die al sinds Mei 2016 vastzit op 5/10 (U leest het goed , meer dan 2 jaar , bij sommige spelers , waaronder mezelf) en na meerdere keren te hebben gemeld , nog steeds niet opgelost zijn werkt heel erg demotiverend .

Besluit , als je iets niet goed kan laten werken , voer dan gewoon die handel af , simpel toch ?

Het is sws met al dat schelden en cheaten ( O ja dat kan in avo ook ) door sommige spelers , toch één grote bron van ergernis geworden.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan