• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle werkzaamheden kunnen doen

DeletedUser

je kan er gemakkelijk zelf 1 maken,
heb een tijdje terug eentje gemaakt zonder kameel en al swear ( wel met de rest van de exclusieve set :p)
maar wil hem eerst zelf uittesten
 

DeletedUser12706

ja dat vroeg ik me ook af heb je perse kameel voor nodig en exclusieve set?

kan het ook met allan wapens met gentleman set?
 

DeletedUser12706

mooi, nog ff wat opdrachtjes doen en dan proberen alles arbeiden kunnen doen:p:p:adventurer:
 

DeletedUser15363

als ik straks mn allens wapenset heb, kan ik slechts een respectievelijke 11 arbeiden niet, en ik ben full-duellant. Voor eigenlijk iedereen die lvl 100+ is, en een beetje inventaris heeft, moet toch wel elke arbeid kunnen evt. met buff van +250 :p
 

DeletedUser4007

elke hoge speler kan met een buff van 250 alle arbeiden
maar wil je elke keer die buff uitgeven :laugh:
 

DeletedUser15153

Ik zou eerder buffs dan zo'n drankje kopen, dan kan ik blijven duelleren namelijk :p. Maar heb nu bijna alle opdrachten gedaan, dus zal sowieso weinig buffs nodig hebben :)
 

DeletedUser15363

Denk dat je minder dan 2000 muntjes uitgeeft bij de opdrachten, ofnie?
 

DeletedUser

Zo, ik kan nu alle arbeiden zonder buffs. Ik heb zelfs nog 49 punten op LP staan, zie ik. En volgens mij kan ik nog meer vaardigheidspunten missen.

Ik breng ook meer dan 200 arbeidspunten bij wildwatertransport in, voor de 'Glas' opdracht.

Ik heb niet zo'n mooie avatar als Leones, maar wel een kameel en Allan's gewerenset.
 
Bovenaan