• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Alle Kisten Veilbaar

Ben jij er voor als alle kisten veilbaar worden ?


  • Totaal aantal stemmers
    45
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

nou ik vind het goed ! sommige mensen kunnen geen premiums betalen en die krijgen van anderen, zou een goede voordeel zijn :) (bv. voor gegeven diensten)
 

DeletedUser1053

Kijk ik nu zo scheef of heb jij wel voor gestemd terwijl je nu zegt tegen te zijn?

Ik vind het niet echt nodig, maar zoals ik al zei maakt het uiteindelijk vrij weinig uit. Met het kistje openen en dan het voorwerp op de markt gooien, hark je net zo veel geld binnen.
 

DeletedUser8307

Ik vind het niet echt nodig, maar zoals ik al zei maakt het uiteindelijk vrij weinig uit. Met het kistje openen en dan het voorwerp op de markt gooien, hark je net zo veel geld binnen.

Is te zien bij welk kistje, als je premium kist koopt ben je zeker van een erg goed item, maar de rest zou wel eens een tegenvaller kunnen zijn, waardoor je het voor minder kan verkopen.
 

DeletedUser11730

Als je weet dat er nu al kistjes voor $40.000 of meer op de markt staan, wat wordt dan je vraagprijs voor een premium kist? Dit is puur uit nieuwsgierigheid.

Ik denk meer dan 500.000$. Waarom zouden mensen tegen zijn ?
Het heeft geen nadelen...

Een kist kopen voor zo'n bedrag is hetzelfde als je geld in de gracht gooien. De kans dat je er een Inno riem uit haalt is net zo groot als dat Oranje ooit wereldkampioen gaat worden:D Die kans is volgens mij nog minder dan 1% en dan ben ik nog optimistisch.
Waarom zou ik $500.000 voor een kist betalen als je al blij mag zijn als je het voorwerp kunt verkopen voor $150.000 max? Een Athos verkoop je nog niet eens voor $75.000.
 

DeletedUser

Een kist kopen voor zo'n bedrag is hetzelfde als je geld in de gracht gooien. De kans dat je er een Inno riem uit haalt is net zo groot als dat Oranje ooit wereldkampioen gaat worden:D Die kans is volgens mij nog minder dan 1% en dan ben ik nog optimistisch.
Waarom zou ik $500.000 voor een kist betalen als je al blij mag zijn als je het voorwerp kunt verkopen voor $150.000 max? Een Athos verkoop je nog niet eens voor $75.000.

Ik acht de kans dat nederland nog een keer wereldkampioen wordt best groot. Er zijn namelijk nog best veel dingen waar je wereldkampioen mee kan worden. dus de kans is denk ik wel 95% dat nederland nog een keer wereldkampioen wordt en ben ik nog pessimistisch
 

DeletedUser15117

Ik acht de kans dat nederland nog een keer wereldkampioen wordt best groot. Er zijn namelijk nog best veel dingen waar je wereldkampioen mee kan worden. dus de kans is denk ik wel 95% dat nederland nog een keer wereldkampioen wordt en ben ik nog pessimistisch

Wanneer is het wk korfbal? Dan zijn we weer wereldkampioen :D
 

DeletedUser15449

Maar het is toch de keuze of jij een kist koopt of niet ? Waarom zouden mensen tegen zijn ? Je koopt een kist op de markt of niet.....
 

DeletedUser8307

Waarom zouden wij moeten akkoord gaan met dit idee? Het is je eigen keuze, maar als mensen dit liever niet zien? Het is daarentegen ook nog eens een idee puur voor jezelf, net zoals dat andere idee over kisten.
 

DeletedUser

Er zijn mensen tegen, omdat je op deze manier indirect ingame-geld kan kopen voor nuggets...
Je koopt een kist met premium en zet hem op de markt, dat geld is het met de meeste kisten niet waard, maar voor een premiumkist kan je met een beetje geluk veel geld krijgen

En het is denk ik onmogelijk om hier een misbruikpreventie aanvast te zetten ;)
 
Bovenaan