1. Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Alle Kisten Veilbaar

Discussie in 'Het Ei van Columbus' gestart door Mr. Brown, 18. aug 2012.

Deel deze pagina

?

Ben jij er voor als alle kisten veilbaar worden ?

Peiling gesloten op 23. aug 2012.
  1. ja

48,9%
  2. nee

51,1%
  1. nou ik vind het goed ! sommige mensen kunnen geen premiums betalen en die krijgen van anderen, zou een goede voordeel zijn :) (bv. voor gegeven diensten)

2. Geitje

Geitje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet echt nodig, maar zoals ik al zei maakt het uiteindelijk vrij weinig uit. Met het kistje openen en dan het voorwerp op de markt gooien, hark je net zo veel geld binnen.

3. hannes123

hannes123

Leuk Bevonden:
    0
    Is te zien bij welk kistje, als je premium kist koopt ben je zeker van een erg goed item, maar de rest zou wel eens een tegenvaller kunnen zijn, waardoor je het voor minder kan verkopen.

4. Mr. Brown

Mr. Brown

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom zijn mensen tegen ?

5. Klaafje

Klaafje

Leuk Bevonden:
    0
    Een kist kopen voor zo'n bedrag is hetzelfde als je geld in de gracht gooien. De kans dat je er een Inno riem uit haalt is net zo groot als dat Oranje ooit wereldkampioen gaat worden:D Die kans is volgens mij nog minder dan 1% en dan ben ik nog optimistisch.
    Waarom zou ik $500.000 voor een kist betalen als je al blij mag zijn als je het voorwerp kunt verkopen voor $150.000 max? Een Athos verkoop je nog niet eens voor $75.000.

6. totalblack

totalblack

Leuk Bevonden:
    1
    Ik acht de kans dat nederland nog een keer wereldkampioen wordt best groot. Er zijn namelijk nog best veel dingen waar je wereldkampioen mee kan worden. dus de kans is denk ik wel 95% dat nederland nog een keer wereldkampioen wordt en ben ik nog pessimistisch

7. glimpse10

glimpse10

Leuk Bevonden:
    5
    Wanneer is het wk korfbal? Dan zijn we weer wereldkampioen :D

8. Mr. Brown

Mr. Brown

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is toch de keuze of jij een kist koopt of niet ? Waarom zouden mensen tegen zijn ? Je koopt een kist op de markt of niet.....

9. hannes123

hannes123

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden wij moeten akkoord gaan met dit idee? Het is je eigen keuze, maar als mensen dit liever niet zien? Het is daarentegen ook nog eens een idee puur voor jezelf, net zoals dat andere idee over kisten.

10. Er zijn mensen tegen, omdat je op deze manier indirect ingame-geld kan kopen voor nuggets...
    Je koopt een kist met premium en zet hem op de markt, dat geld is het met de meeste kisten niet waard, maar voor een premiumkist kan je met een beetje geluk veel geld krijgen

En het is denk ik onmogelijk om hier een misbruikpreventie aanvast te zetten ;)