• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afscheid Othiana topic!

DeletedUser3753

succes bij Grepolis Othiana.
Succes :bolhoed:Marco:bolhoed:
 

DeletedUser

Othiana veel succes daar. Je deed het hier heel goed;)
Marco jij bent hier ook mmeer dan welkom
 

DeletedUser

Ik zal je niet meer tegenkomen want ik ga zeker geen Crepolis spelen.
In ieder geval bedankt voor de tijd en moeite die je in dit spel hebt gestoken.
We zijn nooit vrienden geweest en ik ben het vaak oneens met je geweest. Wellicht gaat dit met Marco beter. :)

Succes bij je nieuwe spel.
 

DeletedUser

Veel succes Ontiana!
Ik ga net als freewilly ook geen Grepolis spelen, misschien nog tot ooit!
 

DeletedUser

We zijn nooit vrienden geweest en ik ben het vaak oneens met je geweest. Wellicht gaat dit met Marco beter. :)

Je natuurlijk zal het beter gaan, geen kat die hem kent en op het forum stelt hij zich niet eens voor.

Niet echt netjes voor een nieuwe cm die nooit bij het spel is betrokken geweest.
 

DeletedUser

Rustig je moet niet iemand gaan beoordelen op een kleine periode ,
wacht enkele dagen tot hij er ingroeit.
Als CL heb je niet weinig te doen hé
 

DeletedUser

Je natuurlijk zal het beter gaan, geen kat die hem kent en op het forum stelt hij zich niet eens voor.

Niet echt netjes voor een nieuwe cm die nooit bij het spel is betrokken geweest.

Niet meteen vooroordelen trekken.
Je weet niet hoe iemand zich gaat gedragen voordat je hem nog niet kent.

Zoals gar onn zegt, heeft een cm veel te doen.
 

DeletedUser

Vertrek Othiana, voorstelling Marco

Ik zie je op Grepolis Othiana !!!
En welkom :bolhoed:Marco:bolhoed: ! Ik weet zeker dat je dit goed gaat doen ! Anders had InnoGames je nooit Community Manager van The-West gemaakt :D ! (Little Question: Mogen we je nu ook overvallen met vragen Marco ?)

:p

MvG,
Munchlax
 

DeletedUser

Fantastisch nieuws !!!

Helaas een jaar te laat, haar feodale gedrag heeft al veel mensen doen besluiten om het spel vaarwel te zeggen, neem alleen maar de topics die zomaar van een slotje werden voorzien terwijl de discussie nog in volle gang was, geen oplossingen wist aan te dragen als er, buiten de spelers om, fouten in het spel zaten na een ( mislukte update ) maar wel toezeggingen doen en deze vervolgens niet nakomen, nee, zo iemand kan je missen als kiespijn.

In ieder geval wens ik Marco succes, die heeft een zware job te doen maar één ding staat vast, slechter kunnen we het in ieder geval niet treffen.
 

DeletedUser

Je natuurlijk zal het beter gaan, geen kat die hem kent en op het forum stelt hij zich niet eens voor.

Niet echt netjes voor een nieuwe cm die nooit bij het spel is betrokken geweest.

zullen we jouw ook even veroordelen (want dat is wat jij nu alvast doet) voor we jouw echt kennen ? lijkt me dat jij dat ook niet erg tof zou vinden.
 

DeletedUser8307

Fantastisch nieuws !!!

Helaas een jaar te laat, haar feodale gedrag heeft al veel mensen doen besluiten om het spel vaarwel te zeggen, neem alleen maar de topics die zomaar van een slotje werden voorzien terwijl de discussie nog in volle gang was, geen oplossingen wist aan te dragen als er, buiten de spelers om, fouten in het spel zaten na een ( mislukte update ) maar wel toezeggingen doen en deze vervolgens niet nakomen, nee, zo iemand kan je missen als kiespijn.

In ieder geval wens ik Marco succes, die heeft een zware job te doen maar één ding staat vast, slechter kunnen we het in ieder geval niet treffen.

Deze vind ik niet kunnen, waarom ? Slotjes, Othianan was geen mod van het forum hé, een beetje maar. Ze deed haar werk goed, en Marco warschijnlijk ook, alleen je hoort hem nooit.
 

DeletedUser8307

Om nog maar even terug te komen.

Wanneer komt Marco eigenlijk eens online. Nooit ?
 

DeletedUser

Om nog maar even terug te komen.

Wanneer komt Marco eigenlijk eens online. Nooit ?

Hoe weet jij dat :o


Gisteren had hij nog een topic gemaakt over de problemen op W6 en dit was 10 minuten later alweer hersteld. Dus hij is gisteren nog online geweest ;)
 

DeletedUser8307

Je ziet hem nooit even op het forum, een berichtje posten.

En die discussie is verwijdert, dus dat kon ik niet weten ;)

Laat maar dan.. :)
 

DeletedUser

Je ziet hem nooit even op het forum, een berichtje posten.

En die discussie is verwijdert, dus dat kon ik niet weten ;)

Laat maar dan.. :)

Othiana zag je toch ook nooit ;)
Deze mensen hebben ook wel iets anders te doen dan het forum te lezen.
 

DeletedUser8307

Ow, oké dan. Heb me vergist maar Othiana was iets actiever .. :)

En nee, hij moet niet meedoen met WvW
 
Bovenaan