• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Actiepunten

DeletedUser

Hoe kom ik aan meer actiepunten?

Waarom kan ik sommige arbeid niet uitvoeren?

Is er een duidelijkere help pagina?
 

DeletedUser

Actiepunten komen er om het uur 3 bij dacht ik. Je kan ook snel actiepunten krijgen door te slapen in een hotel in een stad.


Als je een werk niet kan doen is dat omdat je te weinig actiepunten heb of omdat je niet de nodige vaardigheden hebt.

MvG
Stef
 

Deleted User - 486404

Vraag 1: Hoe kom ik aan meer actiepunten?

=> Je komt aan meer actiepunten door even niets te doen. Je arbeidspunten genereren altijd 3 per uur (4,5 per uur als je een premiumbonus hebt voor actiepunten) ook als je aan het werken, stappen of je stad aan het uitbouwen bent. Als je dringend actiepunten nodig hebt kan je in een hotel gaan slapen als je echter niet lid bent van een stad of je stad heeft geen hotel kost dit 10$.

Vraag 2: Waarom kan ik sommige arbeid niet uitvoeren?

=> Dat komt omdat je vaardigheden nog niet hoog genoeg zijn. Elke arbeid vereist een bepaald aantal vaardigheden (5 vaardigheden) die je kan zien. De totale som van de vaardigheden die je uit die vijf kadertjes (hier omkaderd met een zwart kadertje) haalt moet hoger zijn dan de moeilijkheidsgraad (hier in het rode kadertje) van die arbeid anders kan je die arbeid niet uitvoeren. Hoe meer punten/arbeidspunten je over hebt (groene kadertje) hoe meer ervaring en geld je krijgt voor de arbeid natuurlijk :)

 

DeletedUser

Maar na een hele nacht zijn mijn punten niet gestegen, hoe kan dat dan?
 

DeletedUser

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag stefken!!:D ;)

Vaardigheden kun je toch ook opkrikken door van kleding te wisselen en kijken wat dat doet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan