• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aanval van de wogon

DeletedUser

ik ben bij het verslaan van dat gekke wezen. maar ik krijg em niet dood. heeft hij zelfde LP als mij?
 

DeletedUser

das leuk, ik heb ruim 3 k, dat krijg ik er nooit in 1 duel van afgeschoten
 

DeletedUser15538

Op het moment dat ik de wogon aanviel had ik ongeveer 1600 lp ( ik was niet full lp). Maar bij het duel voor het afsluiten van de opdracht was mijn toegerichte schade maar 1448. Daarna had ik die opdracht afgesloten. Ik heb dus 1448 aangericht (wat blijkbaar genoeg was) terwijl ik zelf 1600 lp heb. Daarbij was het laatste rondje ook geen zwart rondje, wat betekent dat de tegenstander nog niet KO is. Maar is heb geen laatste schot gelost...

Het lp van de wogon was dus lager dan mijn lp en het KO symbooltje verscheen niet. Weet iemand hoe dit komt?? Of is het gewoon niet waar dat lp van de wogon gelijk is aan je eigen lp.

Hier nog even het rapportje:
[report=17742452c34251da0c]NPC-duel: rob357 vs Wogon stamhoofd[/report] (w9)
 

DeletedUser3012

@ rob: Hij is gewoon KO. Bekijk hem maar in normaal beeld.

@ SoL: Hij heeft iets minder LP dan jij hebt. Zet je duelinstellingen zo dat je nooit uitwijkt, maar altijd rechtop staat. Doe dan net zo lang het duel totdat je hem KO schiet.

Hij zal er elk duel een beetje bij jou vanaf schieten. Omdat hij ongeveer even veel LP heeft als jij (iets minder) zal hij ook steeds minder LP hebben.

Mij lukte het in 75 keer. :p
 
Hier is mijn rapportje, arizona: [report=392413731a710f13ac]NPC-duel: lebareslep vs Wogon stamhoofd[/report]

Wogon had hier dus 1413 LP.
Ook ik had 1600LP, misschien iets minder dan jij. Ik denk dat het zo is dat zijn LP niet gelijk is aan dat van jou, maar wel ervan afhankelijk.
 

DeletedUser14300

Ik heb zelf maar 2210 lp. Heb hem inmiddels al 50 keer aangevallen en daarbij zeker 5000 lp bij hem er vanaf geschoten, maar nog steeds lukt die opdracht niet. Wat doe ik dan verkeerd???
 

DeletedUser3012

Ik heb zelf maar 2210 lp. Heb hem inmiddels al 50 keer aangevallen en daarbij zeker 5000 lp bij hem er vanaf geschoten, maar nog steeds lukt die opdracht niet. Wat doe ik dan verkeerd???

Je moet er in 1 duel bijna net zoveel LP vanaf schieten als je zelf hebt. ;) In jouw geval dus ongeveer 2000/2100.
 
kwijt

Ik heb zelf maar 2210 lp. Heb hem inmiddels al 50 keer aangevallen en daarbij zeker 5000 lp bij hem er vanaf geschoten, maar nog steeds lukt die opdracht niet. Wat doe ik dan verkeerd???

hoi hoi

Ik heb helemaal geen opdrachten meer hoe komt dat ??
ook kan ik niet mee doen met fortgevechten
Wie kan mijn helpen ??
stuur ff bericht naar mijn wereld Colorado ..

gr
 

DeletedUser4007

denk dat je dat tegen hem op colorado moet gaan zeggen
hij heeft een vraag
maar het antwoord moet je gaan brengen bij hem
roflol:laugh:
 

DeletedUser7458

@ rob: Hij is gewoon KO. Bekijk hem maar in normaal beeld.

@ SoL: Hij heeft iets minder LP dan jij hebt. Zet je duelinstellingen zo dat je nooit uitwijkt, maar altijd rechtop staat. Doe dan net zo lang het duel totdat je hem KO schiet.

Hij zal er elk duel een beetje bij jou vanaf schieten. Omdat hij ongeveer even veel LP heeft als jij (iets minder) zal hij ook steeds minder LP hebben.

Mij lukte het in 75 keer. :p


Vooraf opwarmen met een NPC duelletje een ideetje :p
 

DeletedUser1448

hoi hoi

Ik heb helemaal geen opdrachten meer hoe komt dat ??
ook kan ik niet mee doen met fortgevechten
Wie kan mijn helpen ??
stuur ff bericht naar mijn wereld Colorado ..

gr

je moet deze quest afsluiten: op weg naar een nieuw avontuur
 

DeletedUser5695

Wat een ruk opdracht, ik krijg hem niet ko, is dit weer zo'n gevalletje amper tot niet te doen als je geen duellant bent/veel duelvaardigheden hebt?
 
Voor zover ik heb gelezen heeft hij ongeveer 150 hp minder dan jij. Dus blijven proberen en je hebt 'm vanzelf wel KO :p
 

DeletedUser5695

Blijven proberen? ik heb op een paar werelden al meerdere malen/tactieken geprobeerd (op w1 een keer of 20-30), vaak maar 1 of 2 hits op dat kreng, dus 400-500 schade (max tot nu toe niet eens over de 1000), dus als je zelf 4000 lp hebt zie je niet bepaald licht aan het eind van de tunnel. Ik ben er meteen helemaal klaar mee, aantal keer proberen vind ik prima maar ik ben geen debiel die 100 keer achter elkaar dezelfde handeling gaat verichten zonder dat er verbetering zichtbaar is. Stop die Wogon maar ergens in een plek waar de zon nooit schijnt...
 
Je hoeft geen duellant te zijn om deze opdracht te kunnen doen. Ik had hem in 1 keer op wereld arizona (op colorado en W1 ben ik nog niet aan die opdracht toe), dus het kan wel.

Is het trouwens zo, Leones, dat zijn LP afhankelijk is van jouw maximum LP, of van jouw actuele LP? Want als je jezelf eerst bijna KO laat schieten door een NPC dan zou het duel met wogon dan dus ook makkelijker worden.
 

DeletedUser385

Je hoeft geen duellant te zijn om deze opdracht te kunnen doen. Ik had hem in 1 keer op wereld arizona (op colorado en W1 ben ik nog niet aan die opdracht toe), dus het kan wel.

Is het trouwens zo, Leones, dat zijn LP afhankelijk is van jouw maximum LP, of van jouw actuele LP? Want als je jezelf eerst bijna KO laat schieten door een NPC dan zou het duel met wogon dan dus ook makkelijker worden.

joh had had ik al gezegd :p op w7 mezelf tot 2k laten schieten, doe ik er nog 1 hit ie ipv 1500 inens 2.1k :S
 
Bovenaan