• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aanslag op de kerk.

DeletedUser

Beste mensen,

Zou het geen goed idee zijn dat je een aanslag kan plegen op de kerk van een specifiek dorp.
Hierbij wordt de kerk zwaar beschadigd en moet deze opnieuw opgebouw worden.
Alle mensen die op dat moment aan het bidden zijn in die kerk verliezen 100 levenspunten, de aanvaller krijgt ervaring en geld (krijgen voor elke mens die aan het bidden is 30 ervaring en 40% van het cash geld van de spelers die aan het bidden zijn).
De kans op slagen is 10 %
Als je verliest verlies je 150 levenspunten.
Als je toch slaagt en niemand was in die kerk aan het bidden, krijg je nog steeds 20 ervaring en 50 cash.

Graag meningen.


Mvg
 

DeletedUser

als je in onze stad een aanslag pleegt op de kerk is er na 2 maanden nog steeds niemand die dat in de gaten heeft....
En als je het opnieuw zou moeten bouwen, zouden de meeste steden dat denk ik niet eens doen, voor een gebouw zonder (of misschien toch?) nut

En waarom zou je een kerk aanvallen? dat is juist het enige gebouw dat je niet aan mag vallen (als je tenminste een beetje fatsoen hebt)
 

DeletedUser

Vrij nutteloos lijkt me...
Wie gaat er trouwens dan nog bidden?
 

DeletedUser

Ik ben al zo'n 1 uur achter elkaar aan het bidden voor die stomme vlag van de unie te krijgen :rolleyes:
 

DeletedUser

Waarom verwondert het dan niet dat er zoveel mensen 50u zoeken en hem niet vinden?
Je moet het fort bewaken!!!!!
Niet bidden :rolleyes:

On-topic:
Ik vind het nog steeds geen goed idee
 

DeletedUser2079

lol, ik had de vlag al; toen ik lvl 6 was en nu in W2 2keer de vlag na 6u!
 

DeletedUser2079

de kerk overvallen slaat nergens op!
een leuke update zou zijn dat je stadsgevechten kon houden.
iedereen moet tegen iemand van het level dat het dichtste bij is van hem duelleren, alle schades optellen, meeste wint! 240 in de stadskas ofzoiets

waarom 240?
daar kan je 2u van bouwen, zo kan je stad ook snel lvl'e

ik weet dat dit in geplande updates staat mr k had zin om nog es te zeggen!
 

DeletedUser

ja speel maffiabaas das een maffia spel.

on-topic geen goed idee
 

DeletedUser905

idd..

geen goed idee..
Want wat heb je eraan. Ik bedoel, als iemand veilig wil zijn dan gaat ie wel slapen en is ie veilig voor 8u en niet bidden en veilig zijn voor 15min.

Dat van de stadsgevechten is idd een goed idee..
maar dat van de kerk niet. (kerk kun je niet eens bouwen ofzo, hoe wil je m dan repareren?)
 

DeletedUser

ik vind dit echt een belachelijk idee, is echt niet tof als je daar nu ook al kunt aangevallen worden.

btw. als je ze dan overvalt en nog geld krijgt vind ik er nog steeds over. Het is of je krijgt iets of niets!!
 
Bovenaan