DeletedUser
Na veelvuldig testen ben ik (en volgens mij nog wel een aantal fanatieke avonturen spelers) tot de conclusie gekomen dat de team selectie van de avonturen nog wel wat verbetering zou kunnen gebruiken.
Zover ik nu begrijp is de teamselectie gebaseerd op het level van de spelers. Graag zou ik willen dat de volgende criteria ook worden meegenomen:
- geweer
- levenspunten
- ip
Geweer
Er zou een ranglijst moeten komen van de geweren en hun effectiviteit, daaruit moet dan een selectie criteria ontstaan die ervoor zorgt dat de sterkte van de wapens over beide teams gelijk is.
Levenspunten
Het aantal levenspunten is een van 3 redenen naast teamwork en geweer om een avontuur te winnen. Het is dus niet meer dan logisch dat de levenspunten in beide teams ongeveer gelijk zijn. Dit is echter vaak niet het geval. Blijkbaar houdt de huidige team selectie te weinig rekening met verschil in levenspunten
Kledij
Zolang er nog geen unieke event kledij is die een enorme boost geeft aan avonturen hoeft de kledij nog niet opgenomen te worden in de team selectie criteria. Kledij is voor iedereen redelijk makkelijk toegankelijk, maar wie weet gaat dit veranderen en dan lijkt het me zinvol dat ook kledij wordt opgenomen.
IP
Het lijkt erop dat sommige spelers met verschillende wereld accounts avonturen spelen in de hoop dat ze de uitkomst van een avontuur kunnen beïnvloeden. Het lijkt me dan ook zinvol dat de team selectie procedure zo wordt aangepast dat verschillende wereld accounts nooit tegen elkaar kunnen uitkomen in een avontuur.
Zodoende krijg je gelijkwaardige teams. Dit komt het spel alleen maar ten goede. Indeling op basis van alleen level is niet voldoende in mijn ogen en zijn de avonturen vaak eenzijdig.
Zover ik nu begrijp is de teamselectie gebaseerd op het level van de spelers. Graag zou ik willen dat de volgende criteria ook worden meegenomen:
- geweer
- levenspunten
- ip
Geweer
Er zou een ranglijst moeten komen van de geweren en hun effectiviteit, daaruit moet dan een selectie criteria ontstaan die ervoor zorgt dat de sterkte van de wapens over beide teams gelijk is.
Levenspunten
Het aantal levenspunten is een van 3 redenen naast teamwork en geweer om een avontuur te winnen. Het is dus niet meer dan logisch dat de levenspunten in beide teams ongeveer gelijk zijn. Dit is echter vaak niet het geval. Blijkbaar houdt de huidige team selectie te weinig rekening met verschil in levenspunten
Kledij
Zolang er nog geen unieke event kledij is die een enorme boost geeft aan avonturen hoeft de kledij nog niet opgenomen te worden in de team selectie criteria. Kledij is voor iedereen redelijk makkelijk toegankelijk, maar wie weet gaat dit veranderen en dan lijkt het me zinvol dat ook kledij wordt opgenomen.
IP
Het lijkt erop dat sommige spelers met verschillende wereld accounts avonturen spelen in de hoop dat ze de uitkomst van een avontuur kunnen beïnvloeden. Het lijkt me dan ook zinvol dat de team selectie procedure zo wordt aangepast dat verschillende wereld accounts nooit tegen elkaar kunnen uitkomen in een avontuur.
Zodoende krijg je gelijkwaardige teams. Dit komt het spel alleen maar ten goede. Indeling op basis van alleen level is niet voldoende in mijn ogen en zijn de avonturen vaak eenzijdig.