• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

aankoop ezel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

wie heeft er meer problemen mee om een ezel te kopen
er staat geld zat op de bank,maar telkens als ik dat beest kopen wil ,krijg ik als antwoord ,geen geld genoeg, wat doe ik fout :(

en ja ,,,, ik ben zelf een ezel,,,, om jullie voor te zijn ;)
 

DeletedUser

je moet het niet op de stad kas zetten maar op je prive bank

je moet in de linker kant storten
1232965562-350.png
 
bij mijn stad heb ik er maximaal 2k erop zien staan, maar dat komt omdat we 3 bouwers hebben die best veel uitbouwen, dan komt er niet zo veel op xD
 

DeletedUser

bij mijn stad heb ik er maximaal 2k erop zien staan, maar dat komt omdat we 3 bouwers hebben die best veel uitbouwen, dan komt er niet zo veel op xD

als het goed is gaat je bank harder om hoog dan dat je uitbouwd anders zit je straks zonder
 

DeletedUser

maar ik heb voor lopig geen geld nodig:p
die stad moet af!!!
de bank komt als laaste wel

dat is dus de reden omdat de bank in levels te laag staat kan ik niet voldoende storten voor dat beest ,oke dan ,gaan we dat proberen, zit alleen in die stad ,moet het dus zelf opbouwen ,maar we gaan aan de slag ,bedankt jongens
 

DeletedUser

als je niet veel aangevallen wordt kan je ook proberen contant te sparen :)

sparen?
wie doet dat nog met deze resessie?
uit geven om de economie weer op gang te brengen

haha
nee als je wilt sparen moet je naar een andere stad van ons gaan die al uitgeboud is :p

wereld 1 zijn dat
Feral City
Feral Town

wereld 2 zijn dat
VOC-North
VOC-South
VOC-East
 

DeletedUser

En die stad is al uitgebouwd dat is toch zonde, dat geld had heel wat nuttiger kunnen worden besteed
 

DeletedUser2659

Wij in VOC-East sparen nooit wij zijn er voor de stad en daarna de stad voor ons.. :p:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan