• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aangenaam

DeletedUser

Sinds twee dagen ben ik opnieuw gestart met The West.
Maar mijn hemel, wat is het stil hier in Dakota!! :o :o
Ik ben echter niet van plan om op andere werelden ook weer te spelen (daar hangt wel ergens een greenhorn met mijn naam rond), dus we zullen er hier het beste van moeten maken! :up:
Momenteel hang ik rond in deelstaat Gunnies, maar binnenkort zal ik weer terugreizen richting Tumbling Heroes om een opdracht verder uit te voeren.

Nu net lees ik ook waarom het zo stilletjes is; deze wereld bestaat pas iets meer dan een half jaar.......
Voor een opdracht moet ik toetreden tot een stad, maar met al die éénpersoonssteden schiet het niet op: er staat dat de burgemeester 'actief' is, maar mn postduif komt mooi niet terug... :(
Als er een echt actieve burgemeester van een stadje ergens in het zuiden van Dakota mij een handje wil helpen, dan hoor ik het graag!
 
Welkom! :D
De gezelligste steden zijn La Suerte, Liberty City en Yellow Birds en die hebben ook een ally :) als je graag een gezellige chat wil kan je je best daar bij voegen
 

DeletedUser

Ik zal een oogje in t zeil houden, Jack, als ik één van die steden tegenkom zal ik zeker een berichtje sturen. Ik heb alleen nog niet uitgevonden hoe ik een stad kan zoeken op de kaart (wel werk, maar je kan niet ergens op stadsnaam zoeken?). Dus het is nog een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg.... ;)

Toch ook spelen op W1? Hhhmmmm...
Nee, sorry sheriff123, ik ga toch echt alleen op Dakota het avontuur aan. Dan hou ik ook nog tijd over voor mijn échte leventje :cool: en lopen de verhaallijnen niet door elkaar. Dat vond ik zo ambetant in de tijd dat ik wél op meerdere werelden speelde.... Maar misschien dat we elkaar nog eens tegenkomen ergens in Dakota!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
naast je profielplaatje staat er een symbooltje dat de ranking opent wanneer je er op klikt, daarin kan je alle spelers en steden opzoeken :)
 

Deleted User - 308552

Welkom! :D
De gezelligste steden zijn La Suerte, Liberty City en Yellow Birds en die hebben ook een ally :) als je graag een gezellige chat wil kan je je best daar bij voegen

Whoa, schaamteloze zelfpromotie :p De Audaces Ally is ook gezellig hoor :o
 

DeletedUser

Van mij mag iedereen aan schaamteloze zelfpromotie doen; graag zelfs! ;)

Voorlopig zal ik toch nog van hier naar daar rijden in verband met de diverse opdrachtgevers verspreid over het land. Af en toe een fortgevechtje meepikken (kan nu ook zonder dat je aan een stad verbonden bent, jippiiee!!).
Ik moet toch een beetje opnieuw mn weg vinden hier, er is toch zeker het één en ander veranderd in de tussentijd. Tot nu toe in het voordeel, ik denk dat ik nu wel langer volhoud. :D
 
Bovenaan