• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

(Aan) geboden op de markt

DeletedUser11730

Ik heb gezocht, maar niet gevonden.

Kan ik ergens terugvinden wat ik zelf op de markt heb aangeboden of waar ik op heb geboden? Ik heb nu geen zicht op wat ik zelf te koop heb aangeboden of waar ik een bod op heb uitgebracht. Het is me dus al gebeurd dat ik twee een bod heb uitgebracht op eenzelfde product. :donkey:
Ik vergeet zelf nog wel eens om een tekst toe te voegen en ik zie vaak dat anderen dat ook niet doen.
 

DeletedUser

Je hoeft ook geen tekst toe te voegen.

En je kan het gewoon zien bij je markt. Aanbiedingen, koopbiedingen. Staat erboven waar je naartoe kan klikken.
 

DeletedUser11730

Ja, dat klopt, maar waar het mij om gaat is dat er nergens vermeld staat op welk product of voorwerp ik geboden heb. Ik weet nu niet of ik op een halsdoek of een wapen heb geboden. Dit geldt ook voor de voorwerpen die ik zelf heb aangeboden.
 

DeletedUser

Het moet te zien zijn als je je scherm van de markt opent.

Staat gewoon:
Aanbiedingen --> alle aanbiedingen
Verkoopaanbiedingen --> wat jij hebt aangeboden
Koopbiedingen --> wat je gekocht hebt

Als het goed is moet je er zo uit komen.
 

DeletedUser11730

Dit is wat ik zie:
Markt.png


Ik kan hier niets anders aanklikken dan de verkooplocatie en mijn eigen naam. Krijg dan mijn stad of karakter te zien, maar niet wat ik zelf in de aanbieding heb.
 

Deleted User - 36202

Je kan inderdaad alleen zien dat je geboden hebt, en niet waarop.

Misschien verandert het nog, is meerdere malen voorgesteld geloof ik :)
 

DeletedUser11730

Iedereen bedankt voor de reacties, ik was al bang dat ik iets over het hoofd had gezien. Ik hoop wel dat ze hier iets aan gaan doen, het zou het een stuk overzichtelijker maken.
 

DeletedUser8307

Ik vind het inderdaad ook erg raar waarom je niet kan zien waarop je precies geboden hebt, het is best mogelijk dat je dit vergeten hebt.

Ook kan je niet zien wat je op de markt hebt gezet. Dit is zo, maar het is gewoon hinderlijk. :)
 

DeletedUser

Dus we kunnen het net zo goed naar het ei van Columbus verplaatsen:p
 
Bovenaan