• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

ha volgens mij waren jullie hem aan uit dagen.
gunt hij het jullie een keer.. dan is het ook niet goed.

het lijkt me juist het doel van het spel om elkaar het niet te gunnen?
 
nee hij zet zeker weten zijn wekker om het je niet te gunnen.
wel lief om dat te doen vind je niet?

wel leuk de sfeer hier... heb je ook nog iets anders negatiefs over mij te zeggen?
misschien leuker om het over mij te hebben dan kingiesss.
 
Ook aan zijn reactie daarop blijkt dat hij het niet bewust heeft zitten gunnen (als die niet te laat was met inloggen, wat ik gok dat er aan de hand is). Dus ik snap de opmerking ook niet zo Fott.
 
moet hij dat verantwoorden aan jullie? want jullie zijn inmiddels volwasssen?
en kingiesss niet want is een klein kind.

kingiesss.. kom eens met een reactie.. heb je het gegund of niet?

en mastadont kan je anders kingiess niet prive bijles geven? want de scholen zijn dicht vanwege corona..
je bent al een masta dus kan je goed les geven aan hem?

ps, mag ik ook les van je?
 
Rare aanval die je op gaat nu haha. Het doen en laten toont aan dat hij dat niet heeft gedaan. En het afbreken van dat puntje zet hier nog eens de stempel op in mijn beleving. Ik ben er ook niet boos om of iets. Ik geef enkel een reactie. Maar we moeten nu niet gaan doen alsof die aan het gunnen is want dat is gewoon niet waar.
 
Rare aanval die je op gaat nu haha. Het doen en laten toont aan dat hij dat niet heeft gedaan. En het afbreken van dat puntje zet hier nog eens de stempel op in mijn beleving. Ik ben er ook niet boos om of iets. Ik geef enkel een reactie. Maar we moeten nu niet gaan doen alsof die aan het gunnen is want dat is gewoon niet waar.

NIET WAAR = WAAR
 
:cool: nop je mag je eigen mening hebben, maar niet je eigen feiten.

als hij vanmiddag een paar minuten na de 3 uur had gepost had hij een beetje geloofwaardig geweest.
nu? totaal niet meer :D
 
Bovenaan