• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

4 uur

*dat feit

Maar jouw redenatie is nu dat omdat 1 individu (jij) niet bijt, dat de rest van de soort het ook niet zou doen.. Maar dat is een incorrecte aanname
 
*dat feit

Maar jouw redenatie is nu dat omdat 1 individu (jij) niet bijt, dat de rest van de soort het ook niet zou doen.. Maar dat is een incorrecte aanname
Jouw redenatie was dat "de mensen" ook bijten. Ik had ook gewoon kunnen zeggen mensen bijten elkaar en andere beesten niet. Ik heb het tenminste nog nooit gezien (met uitzondering van vampierfilms, maar dan kom je bij een discussie of vampieren ook mensen zijn), als jij een bewijs hebt waarbij je mensen elkaar of andere mensen ziet bijten geloof ik je. De kracht van het falsificationisme is dat alles waar is tot het tegendeel bewezen is. Hier heb ik dus alleen mezelf en collega's/vrienden/familie in mijn omgeving als leidraad genomen en kunnen nemen.
 
:cool: strak punt jelle
" maar dan kom je bij een discussie of vampieren ook mensen zijn) "
je begint niet eerst met het feit dat ze niet bestaan? :ph34r:
je gaat er gelijk vanuit dat ze bestaan om jouw discussie te beginnen?
really??? dat "slim" van je??? valt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllll erg tegen om eerlijk te zijn.
En je uitleg van falsificationisme klopt ook niet, maar dat is weer een ander punt
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan