• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1e duel toernooi

DeletedUser

dat moeten we nog even kijken. maar het de poule vase duur 5 weken. daarna nog 3 weken finales

oke,ik kom niet zo heel veel op het forum.

kun je anders zo vriendelijk zijn om als je een besluit genomen hebt het even in telegram naar faraoman4 te sturen (arizona.)


greeetz.
 

DeletedUser

het past nog net! precies 20 met jou er bij!

hier de aanmeldingen op stad gesorteerd. waar niks bij staat is maar als enige van zijn stad.

1. No bullshit(GunSight)
2. jt95(GunSight)
3. sheriff123(GunSight)
4. petey(GunSight)
5.zedutch(GunSight)

6.The Harlequin(army honour)
7.blaster3000(army honour)
8.Alexander 2(army honour)
9.sheriff bill(Mijlendiep)
10.Sjakie3112(army honour)
11.TTerNo(army honour)

12.Bily Kid(Dragon HQ)
13.stino6666(Dragon HQ)

14.Roodkapje99(UC Phoenix)
15.Svennieboys(UC Phoenix)

16.jaccop
17.jelmerkanselaar
18.ColeHabo951
19.dessie666
20. faraoman4
 

DeletedUser

Alsjeblieft al doe ik niet mee STEL EEN LIMIET IN anders loopt het helemaal in de soep en is het rampzalig georganiseerd.
 

DeletedUser

Dit zijn nog niet de poules die heb ik bijna af en zet ik morgen op het forum. Ik let niet op lv want dan worden de poules met lage lv makkelijker. Gewoon willekeurig gedaan. We beginnen volgende week en we moeten maar kijken of er problemen komen. Ik probeer de lage lcd wel nog 1 week extra tijd te geven om wat hoger te worden
 

DeletedUser

Dit zijn nog niet de poules die heb ik bijna af en zet ik morgen op het forum. Ik let niet op lv want dan worden de poules met lage lv makkelijker. Gewoon willekeurig gedaan. We beginnen volgende week en we moeten maar kijken of er problemen komen. Ik probeer de lage lcd wel nog 1 week extra tijd te geven om wat hoger te worden

Ik zal de lage bij lage
en hoge bij de hoge
is wat makkelijker ;)
 

DeletedUser

Dat is oneerlijk zo gaan er bij d poule fase 4 goeie uit en kunnen er 3 slechte door. En als ik op lv zou doen zitten er veel meer mensen uit de zelfde stad bij elkaar
 

DeletedUser

ik heb er een nachtje over geslapen. de mensen die zondag geen duel lv 30 zijn doen niet mee. dus ik heb nog 3 vervangers nodig!
 

DeletedUser

als je voor zondag geen duel lv 30 hebt kan je helaas niet mee doen
 

DeletedUser

dat gaat niet lukken. ik heb geen tijd om 2 duel toernooien te regelen
 
Bovenaan