• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Jack Stonehand

    Devpost ivm FG-update

    De devs hebben blijkbaar bedacht dat in FGs de aanval gewoonlijk te sterk is... Het volgende hebben ze daarover te zeggen op hun site: As you know, this balance breaks down completely once the attackers pierce any section of the fort; defenders are forced to huddle around the flag allowing...
  2. Jack Stonehand

    president Lincoln

    De Game Master Stad heeft er weer een nieuw lid bij. Zijn naam is terug te vinden op de derde plaats in de lp-ranking. Als het al een NPC is, dan is deze de enige van de 22 die níet lvl 120 is (naast "Game Master" die al eeuwig op 100 staat). Hij valt ook op door zijn vreemde kleren (de andere...
  3. Jack Stonehand

    Verdediging minder sterk door locatiefactor

    Voorstel - Locatie van het fort een functie geven in het gevecht - De verdediging (in sommige gevallen) minder sterk maken Details Ik keek gisteren op dat alliantiekaartje van tw-db en ik vond het stom dat veel steden forten hebben aan de andere kant van de kaart, maar dan niet eens in hun...
  4. Jack Stonehand

    chat kopiëren

    Hebben jullie daar ook last van dat je uitspraken uit de chat niet meer kan kopiëren en plakken? Is dat soms gedaan om spionage (dmv leiding quoten) in FGs onmogelijk te maken ofzo? Want ik vind het een stomme update, of bugfix als ze dat al zo durven noemen :mad: Het is voor veel mensen nl...
  5. Jack Stonehand

    gerinimoos wapens

    heeft iemand enig idee hoe deze speler aan dit wapen kan komen? voor zover ik weet worden er op die wereld geen comunity-wedstrijden gehouden, toch is deze persoon in het bezit van zowel dit epische duelwapen, als het (eveneens naar geronimoo vernoemde) hagelgeweer. EDIT: link werkt blijkbaar...
  6. Jack Stonehand

    natties set

    ik was net wat aan het rondkijken op tw-db, bij de setbonussen van die nieuwe setjes, om uit te dokteren of die eigenlijk mijn (ingame!) geld wel waard was. wat bleek: volgens tw-db is er bij natties set gaan verschil tussen de bonussen met 5 items en de bonussen met 6 items...
  7. Jack Stonehand

    Tribrafi

    Ik was zonet wat in de duelranking aan het rondneuzen, en daar zag ik opeens wat (op het profiel van bismarck) over miekesplace die een dubbelacc zou hebben, of zoiets. Dus hobbelde ik op mijn ezeltje naar haar stad, en indd, ze is 2maal lid (waarvan 1 character gebanned). Toen viel het me op...
  8. Jack Stonehand

    nyan cat op de beta

    niet echt een probleem dat deze server aangaat, eig niet eens een probleem, maar ik wil er toch graag melding van maken omdat ik dan de eerste ben die hem heeft ontdekt :P ik heb het over nyan cat, die ik zonet opeens op de map van de beta spotte, weet iemand wat het diertje daar in godsnaam...
  9. Jack Stonehand

    karakterbonus greenhorns én makkelijker reskillen

    Voorstel: Simpel, greenhorns moeten makkelijker kunnen reskillen Details: Kortgeleden las ik een voorstel over het goedkoper maken van reskilling. Er werd gezegd dat de prijzen adhv je lvl hoger of lager zouden moeten liggen. Dat stootte op protest want dan zouden mensen van lvl 120 zich...
Bovenaan