• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Zoekresultaten

  1. Halloween

    Ik zie nu op W1 de boerderij, maar geen opdrachten bij die boerderij. Op andere werelden zie ik wel opdrachten. Lijkt erop dat het komt dat ik de opdracht over de boerderij (die er niet was) al afgesloten heb omdat dat op dat moment kon. Als dat zo is, wordt dit dan ook herstelt? Of zie ik in...
  2. Duel veranderingen

    Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het is niet voor iedereen toegankelijk zoals bij een handelaar (rondreizend of stad) Als je daarnaast ook nog eens meer dan een miljoen aan dollars moet hebben om een jas en broek (die zijn immers zeldzaam) te kopen... Zoveel "verdien" ik niet bij de...
  3. Duel veranderingen

    Het maakt mij niet uit wat er gebeurt, wil er wel een opmerking aan toevoegen. (Zal wel olie op vuur zijn) Als het gedaan wordt om alles rechtvaardiger te maken door een max. level te hanteren, waarom is er dan geen gelijkheid van kleding en wapens? Ik stam nog uit de tijd dat iedereen...
  4. Paas event

    Spijtig dat er enkel sets te verdienen zijn die enkel met nuggets verkrijgbaar zijn. De munten kunnen ook al niet meer gebruikt worden en de eieren... ? Op de markt zijn de set delen waarschijnlijk niet of moeilijk verkrijgbaar want ze kunnen opgewaardeerd worden. ..... Jammer dat niet...
Bovenaan