• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback wedstrijd 15de verjaardag

Status
Niet open voor verdere reacties.
upload.png

Als ik hier de afbeelding knop kies, krijg ik een popup waar ik iets mee kan, zie boven.

Doe ik dat in het gewenste topic, dan heb ik alleen de optie voor url, die ook nog niet lijkt te werken, want krijg steeds melding verkeerde url.error.pngurl.png
 
@Austria Ik had hetzelfde probleem, die optie om te uploaden vanaf je computer was niet aanwezig in dat vraag 1 topic. (maar bijv wel in dit topic).
Ik heb het dus maar ingeleverd door de afbeelding te uploaden naar Imgur https://imgur.com/ en vervolgens die "Afbeelding uploaden op URL" optie met de .png link die ik van imgur kreeg.
 
Laatst bewerkt:
@Austria Ik had hetzelfde probleem, die optie om te uploaden vanaf je computer was niet aanwezig in dat vraag 1 topic. (maar bijv wel in dit topic).
Ik heb het dus maar ingeleverd door de afbeelding te uploaden naar Imgur (https://imgur.com/) en vervolgens die "Afbeelding uploaden op URL" optie met de .png link die ik van imgur kreeg.

Het is allemaal wel een enorm gedoe, maar deze oplossing werkte voor mij. Vervolgens inderdaad de Imgur-link via deze knop plaatsen en dan krijg je een ingeladen afbeelding.

1683045733848.png
 
Zowel met imgur als met lightshot blijf ik de foutmelding krijgen dat het een ongeldige link is. Ik krijg niet eens de optie om te bekijken wat ik wil plaatsen.
 
Zowel met imgur als met lightshot blijf ik de foutmelding krijgen dat het een ongeldige link is. Ik krijg niet eens de optie om te bekijken wat ik wil plaatsen.
En als je die imgur link dan invoert bij de Media knop tussen de smiley en de quote tekens, en dan bij "Bekijk" kijkt of het goed is?
Bij mij zie ik dan bijv (MEDIA=imgur]tda7MzT[/MEDIA] tijdens het bewerken en de volledige afbeelding als ik bij "Bekijk" kijk en reageer
1683060035839.png
 
Btw, Even bij .net gekeken en daar kan je wel meteen een afbeelding direct selecteren vanaf je computer en die uploaden (zoals ook in dit feedback topic kan)
1683060508848.png

Hier bij de .nl versie van de wedstrijd is die optie er niet en kan je alleen een afbeelding via de link uploaden
1683060541176.png


@Kleiduif. Is dat iets wat nog veranderd kan worden? Dat zou het inleveren namelijk een stuk makkelijker maken.
 
Geen idee als ik de post officieel maak, dat hij dan de afbeelding laat zien.
Als je op Bekijk klikt zie je alleen een voorbeeld wat hoe het eruit ziet als je het zou plaatsen. De post is dan nog niet officieel gemaakt. Dat gebeurt pas als je op Reageer drukt. Maar je als je bij Bekijk de afbeelding ziet, ziet iedereen die ook als je op Reageer drukt.
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Btw, Even bij .net gekeken en daar kan je wel meteen een afbeelding direct selecteren vanaf je computer en die uploaden (zoals ook in dit feedback topic kan)
Bekijk bijlage 1579

Hier bij de .nl versie van de wedstrijd is die optie er niet en kan je alleen een afbeelding via de link uploaden
Bekijk bijlage 1580


@Kleiduif. Is dat iets wat nog veranderd kan worden? Dat zou het inleveren namelijk een stuk makkelijker maken.

Dit heb ik nagevraagd. Het zijn instellingen die ik zelf niet kan aanpassen.

waarom mag er niet gewoon een link geplaatst worden? luiigheid ofzo?

Is beleid vanuit InnoGames. De reden die het zou kunnen zijn is aangezien we niet kunnen zien op wat voor site we terecht komen. Mogelijk een site met malware met alle gevolgen van dien.
 
waarom zie ik sinds vanmorgen 11.15 na het plaatsen nog steeds : Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers.
.. ????

zo kun je nooit iets winnen natuurlijk
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
waarom zie ik sinds vanmorgen 11.15 na het plaatsen nog steeds : Dit bericht wacht op goedkeuring door een moderator, en is onzichtbaar voor normale bezoekers.
.. ????

zo kun je nooit iets winnen natuurlijk
Inzendingen worden goedgekeurd door de mensen bij InnoGames. Ik verwacht dat dit na het hele evenement zal worden gedaan. Dit is ook om te voorkomen dat iedereen elkaars inzendingen kan zien.
 
Waar probeer je?

Voor ieder van de vragen heb je maar 24h de tijd om te antwoorden. Dus voor vraag 1 & 2 ben je helaas al te laat nu. Vraag 3 kan nog tot 11:00. Vraag 4 zal ergens vandaag komen en daar heb je dan ook weer 24h de tijd voor om te antwoorden.
Aha, wat heeft het dan voor zin verder, setje niet compleet te krijgen. Oh well.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan