• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Wat zou jij graag zien op The West NL?

DeletedUser15915

Hoe zou je het verkrijgen van dat wapen moeilijk maken dan?

De moeilijkheidsgraad bij het huidige gouden geweer zit hem (naar mijn mening) vooral in de derde sleutel. Voor een gouden geweer 2.0 zou ik een opdracht maken die veel aspecten heeft van de opdrachtreeks voor de normale gouden geweer.

Om de opdrachtreeks moeilijker te maken zou ik als eerste alleen maar gebruik gaan maken van de arbeiden in het midden van de kaart, de "high-level" arbeiden.

Daarnaast zou ik meerdere opdrachten toevoegen die lijken op de opdracht voor de derde sleutel. Hiermee bedoel ik opdrachten waarmee je een x aantal arbeidspunten moet inbrengen. Het aantal moet hoog genoeg zijn om het uitdagend te maken maar niet te hoog om het nog wel haalbaar te houden (ik weet het, is moeilijk te vinden zo'n getal).

Ook zou ik de opdracht langer maken, nu als je sleutel 1 en 2 al heb en genoeg punten inbreng voor sleutel 3 kan je het gouden geweer al binnen één dag krijgen.

Ik weet dat nog lang niet alles is uitgewerkt maar omdat de kans dat er ooit een gouden geweer 2.0 komt klein is vind ik het zo wel genoeg voor nu :laugh:
 
't zou handig zijn als geüpde kleren veilbaar zouden kunnen worden. nu hebben we allemaal geüpde kleren in de invent die door nieuwere sets overbodig zijn geworden
 

DeletedUser4007

't zou handig zijn als geüpde kleren veilbaar zouden kunnen worden. nu hebben we allemaal geüpde kleren in de invent die door nieuwere sets overbodig zijn geworden

dan lever je ze in bij de handelaar
indien ze veilbaar zouden worden, zou je hele hoge sets gaan zien
en dan is daar weer een probleem mee

het was je eigen keuze om te upgraden, en je wist toen al dat ze dan niet veilbaar meer zouden zijn
lijkt me eerder dat je dan anders had moeten kiezen:p
 

DeletedUser16286

Dat is toch ook juist leuk? Als je met hoog geüpgrade, oude sets weer net ietsje beter kan zijn dan de nieuwe sets? Er zijn op die manier meerdere manieren om jezelf te verbeteren tegenover anderen. Tevens zou men hier nog steeds veel geld voor kunnen vragen en dit houdt ook de handel en het evenwicht in stand.

"het was je eigen keuze om te upgraden, en je wist toen al dat ze dan niet veilbaar meer zouden zijn
lijkt me eerder dat je dan anders had moeten kiezen"

Mastadont, ik weet niet of je hier bent om mensen te irriteren maar het lukt je elke keer weer best aardig.

Die sets waren ook ooit de beste sets die er waren en toen was het wel de moeite waard om ze te upgraden (want daar werd het net iets beter van). Stel dat iemand zijn geüpgrade sets zou veilen is het alsnog veel werk om een complete set bijvoorbeeld level 3 te maken, en dan nog levert het maar telkens 10% meer skills op per upgradelevel.
 

DeletedUser16476

't zou handig zijn als geüpde kleren veilbaar zouden kunnen worden. nu hebben we allemaal geüpde kleren in de invent die door nieuwere sets overbodig zijn geworden

Desnoods net zoals bij het upgrade, waar je een bepaald bedrag moet betalen voor het upgrade van een item, dat je ook een bepaald bedrag betaald voor het downgrade ervan. Eenmaal je items niet meer geüpt kan je ze weer verkopen.
 

DeletedUser4007

Mastadont, ik weet niet of je hier bent om mensen te irriteren maar het lukt je elke keer weer best aardig.

het bevalt je niet dus ik irriteer je?
doe ik het precies goed dus

zegt gelijk al genoeg over wat voor persoon je bent

*ontopic*
als je geupgrade items veilbaar maakt, dan maak je ook de huidige veilbaar
dus niet alleen de zogenaamde mindere waar je het over hebt
dan zijn er strax nog minder delen beschikbaar voor de spelers omdat men dan helemaal niets meer loslaat
valt wel op dat je meer naar eigen belang kijkt dan naar het algemeen belang
verzin eens een goede manier ipv gewoon geupgrade te kunnen veilen
 

DeletedUser16286

Alweer trek je zomaar een conclusie :laugh:

Jouw houding tegenover anderen bevalt me gewoon niet.
 

DeletedUser16476

dan zijn er strax nog minder delen beschikbaar voor de spelers omdat men dan helemaal niets meer loslaat

Dus als je upgrades kan verkopen of d.m.v. downgrades weer op de markt kan zetten, is er nog minder beschikbaar :blink:.

Nu blijft juist alles op één plek liggen en bij mij ligt dat te verstoffen.
Dan kan ik een andere speler er toch veel beter blij mee maken?
 
Desnoods net zoals bij het upgrade, waar je een bepaald bedrag moet betalen voor het upgrade van een item, dat je ook een bepaald bedrag betaald voor het downgrade ervan. Eenmaal je items niet meer geüpt kan je ze weer verkopen.

Heb ik al eens voorgesteld bij het ei van columbus.
 

DeletedUser

Ik begrijp sowieso niet waarom upgraden een ding is geworden op the-west. Upgraden door items te vernietigen is leuk als je op een server een overkill aan items hebt, maar dat is zeer zeker niet het geval als je server bestaat uit mensen die wachten tot dezelfde items op de markt komen.
 

DeletedUser4007

Dus als je upgrades kan verkopen of d.m.v. downgrades weer op de markt kan zetten, is er nog minder beschikbaar :blink:.

Nu blijft juist alles op één plek liggen en bij mij ligt dat te verstoffen.
Dan kan ik een andere speler er toch veel beter blij mee maken?

downgrades is iets wat jij zegt
niet ik
dus mij quoten over iets wat ik niet gezegd hebt is dus gewoon dom:p

Alweer trek je zomaar een conclusie :laugh:
conclusie, mening iedereen heeft het en je doet het zelf ook
dat dat je opvalt...... applaus voor jezelf
er een post van maken........ eerder erg triest
die arrogantie van jou bevalt mij niet, en dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16476

downgrades is iets wat jij zegt
niet ik
dus mij quoten over iets wat ik niet gezegd hebt is dus gewoon dom:p

Hoe kan ik je quoten over iets wat je niet zegt :o, ik vind knap.

En ik gaf met downgraden een voorbeeld, vervolgens laat je de rest wat in het bericht staat liggen. Als je nou eens gewoon antwoord gaf i.p.v. iets te zoeken om kritiek op te geven :D. Zou t toch een stuk gemakkelijker maken...
 

DeletedUser4007

je impliceert met die emoticon dat ik dat wel gezegd hebt.
en daarom is het een domme quote.

En had je een echte vraag gesteld dan?
of bedoel je die retorische vraag van je

leuk dat je iemand blij wilt maken
maar moet wel ten goede blijven van het spel.
en daarom zeg ik dat geupgrade items veilbaar maken niet slim is
omdat die dan weer bij de groot geld bezitters uitkomen die daarna gewoon weer gaan upgraden
of denk je soms dat de diverse geupgrade items opeens een stuk goedkoper worden?
lijkt me sterk als je de prijzen ziet wat ze af en toe voor diverse items vragen

als je goed hebt opgelet, zie je dat ik hiervoor, niets gezegd hebt over downgraden
dat is dus een optie, mits dat goed geregeld wordt
ik reageer liever op iets wat ik niet goed vind en niemand nog iets over zegt, dan dat ik dezelfde posten ga maken als anderen over downgraden, waar ik niet echt tegen ben

(en als je een ander verkeerd quote, en die reageert daarop. dan is het de quote-plaatser die de fout maakt, en dan moet je niet gaan zeuren over kritiek)
 
Bovenaan