• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Even 2 dingen:

1. De motivatie laten zakken bij bijvoorbeeld lijken bestelen geeft op zich geen extra opdracht. Ik heb dat namelijk al op W1 gedaan en nog nooit een opdracht gezien.

2. Iets met Whiskey lijkt mij niet geheel onlogisch. Waarom niet?
Omdat Whiskey als ENIGE product NA de wapens in je inventaris komt. Ik heb me al eens vaker afgevraagd waarom dat zo is, maar wellicht heeft dit een betekenis. De Whiskey staat niet tussen de houtplanken en biefstukken, maar komt apart tussen je paasei, je kuierstok, je persoonlijke brief en je nachtemmer....
 

DeletedUser5801

2. Iets met Whiskey lijkt mij niet geheel onlogisch. Waarom niet?
Omdat Whiskey als ENIGE product NA de wapens in je inventaris komt. Ik heb me al eens vaker afgevraagd waarom dat zo is, maar wellicht heeft dit een betekenis. De Whiskey staat niet tussen de houtplanken en biefstukken, maar komt apart tussen je paasei, je kuierstok, je persoonlijke brief en je nachtemmer....

Whiskey is ook een quest-gerelateerd item als ik het met goed herinner. In het begin moet je toch een fles whiskey voor die sheriff halen (en dan krijg je zo'n lege fles terug).
 

DeletedUser

Whiskey is ook een quest-gerelateerd item als ik het met goed herinner. In het begin moet je toch een fles whiskey voor die sheriff halen (en dan krijg je zo'n lege fles terug).

Dat is een lege fles toch? EN bovendien zijn er wel meer questgerelateerde producten, die staan toch ook niet apart onderaan?
 

DeletedUser8232

Nog even iets over het verhaal.
Dat fortgevecht van de duitsers was goed maar eigenlijk zouden ze 1 groep met vele spelers moeten hebben en 1 met veel spelers.
Diegene met de minste spelers moeten winnen.

En welke twitter hints horen bij dit verhaal?
 
Ik heb momenteel zo'n gevoel dat jullie totaal in de verkeerde richting aan het kijken zijn :) De goede richting weet ik overigens NIET :rolleyes:
 

DeletedUser

Nog even iets over het verhaal.
Dat fortgevecht van de duitsers was goed maar eigenlijk zouden ze 1 groep met vele spelers moeten hebben en 1 met veel spelers.
Diegene met de minste spelers moeten winnen.

En welke twitter hints horen bij dit verhaal?

simpel fortgevecht

4def 5aanv.

de rest zyn verraders ;p
 

DeletedUser

Waarom moet je bij de minderheid staan? Dat staat niet eens in de tekst van Jack. Wat daar staat is dat ze de onderliggende kant gaan helpen, of de verliezende kant. Maar in principe hoef je niet met minder te zijn om in het verliezende kamp te zitten hoor :) Trouwens zoals gezegd mag je niet te veel interpreteren in dat verhaal van Jack. Dat wordt volgens mij voorlopig iets te veel gedaan :)
 

DeletedUser8232

Waarom moet je bij de minderheid staan? Dat staat niet eens in de tekst van Jack. Wat daar staat is dat ze de onderliggende kant gaan helpen, of de verliezende kant. Maar in principe hoef je niet met minder te zijn om in het verliezende kamp te zitten hoor :) Trouwens zoals gezegd mag je niet te veel interpreteren in dat verhaal van Jack. Dat wordt volgens mij voorlopig iets te veel gedaan :)

Dat dacht ik bij belle starr dus ook maar het stond wel degelijk letterlijk in die tekst.
EN wat zijn die twitter hints hier nu van?
 

DeletedUser

hier een mooie samenvatting van bleunight

- The vultures are a plague here. I can see them circling out in the desert. Maybe I should investigate what the pests are so interested in?

waar was dit ook alweer een hint voor? ik weet alleen nog dat hij niet voor de sleutels was maar voor iets anders.

- I found a good map while exploring, though the snakes have proven troublesome! I wonder why there is a big X marked on it?

deze is voor pasen, daar moet je voor verkennen en dit is er een hint voor.

- The body of a dead solider you say! I had better look for a battlefield I guess.

dit is volgens mij de enigste hint waar je iets aan hebt in de zoektocht.

- I heard the key can be found

volgens mij is dit gewoon een feit ..

- It looks like I am not the only one that found the Ghost Town. I hear there is a special key to be found here

volgens mij leid dit gewoon naar die tip over de sleutels?
 

DeletedUser8232

hier een mooie samenvatting van bleunight

- The vultures are a plague here. I can see them circling out in the desert. Maybe I should investigate what the pests are so interested in?

waar was dit ook alweer een hint voor? ik weet alleen nog dat hij niet voor de sleutels was maar voor iets anders.

- I found a good map while exploring, though the snakes have proven troublesome! I wonder why there is a big X marked on it?

deze is voor pasen, daar moet je voor verkennen en dit is er een hint voor.

- The body of a dead solider you say! I had better look for a battlefield I guess.

dit is volgens mij de enigste hint waar je iets aan hebt in de zoektocht.

- I heard the key can be found

volgens mij is dit gewoon een feit ..

- It looks like I am not the only one that found the Ghost Town. I hear there is a special key to be found here

volgens mij leid dit gewoon naar die tip over de sleutels?

Bedankt ik zal het dirrect is lezen.

Ik snap er ondertussen niets van maar de twitter tips die er nu bijkomen zullen wel voor de sleutel zijn denk ik.
 

DeletedUser

hier een mooie samenvatting van bleunight

- The vultures are a plague here. I can see them circling out in the desert. Maybe I should investigate what the pests are so interested in?

waar was dit ook alweer een hint voor? ik weet alleen nog dat hij niet voor de sleutels was maar voor iets anders.

- I found a good map while exploring, though the snakes have proven troublesome! I wonder why there is a big X marked on it?

deze is voor pasen, daar moet je voor verkennen en dit is er een hint voor.

- The body of a dead solider you say! I had better look for a battlefield I guess.

dit is volgens mij de enigste hint waar je iets aan hebt in de zoektocht.

- I heard the key can be found

volgens mij is dit gewoon een feit ..

- It looks like I am not the only one that found the Ghost Town. I hear there is a special key to be found here

volgens mij leid dit gewoon naar die tip over de sleutels?

Deze hints zijn FAKE >.<
 

DeletedUser1003

In principe zou je de handboeien ook ergens anders kunnen halen, dus echt in verbinding staan ze volgens mij niet :) Maar mijn argumentatie is niet overtuigend genoeg, daarom dat ik twijfel aan welke keuze het is. Het lijkt me gewoon evident dat die keuze er ook mee te maken heeft. Zoeken in het verhaal van cole naar een soort van gevangenentransport zou ik zeggen. Dan kwam ik bij maria (afluisteren/chanteren). Wat ook meteen moreler juist is dan iemand neerknallen maar ik ben er gewoon helemaal niet zeker van. Maar misschien is er iemand hier die er wel een idee over heeft? :)

Dat is waar, maar volgens mij is het idee achter dat je de handboeien al zo vroeg in het spel krijgt, dat het handig kan zijn om sommige producten langer vast te houden in plaats van meteen te verkopen (een leermomentje dus). Vandaar ook dat ze bij een level 45 quest weer naar voren komen. De meeste spelers zullen op dit level nog niet een gevangenis kunnen bewaken.

Verder zijn alle andere Sleutelquest pas bij een latere update aan het spel toegevoegd. "Gevangenentransport" zat er wel al vanaf het begin bij. Als het idee van de sleutels dus pas later ontstaan is, dan hebben de ontwikkelaars dus niets meer aan de namen van de opdrachten kunnen doen (moesten dan per toeval al op de juiste persoon slaan).
 

DeletedUser

Ik weet niet van wanneer welke opdracht er precies is. Maar waren "de beslissing" en "three rivers" er ook al toen? Want ik kan me voorstellen dat het idee van de sleutels en de briefjes op hetzelfde moment ontstaan is. Maar als je het voor update 1.25 bekeek, waren er 4 beslissingsopdrachten. 2 voor hernando's en 2 voor iets met de sleutels. Aangezien je met 1 beslissingsopdracht de 2de sleutel kon verkrijgen leek het me logisch dat die andere beslissingsopdracht er niet voor niets is :) Trouwens voor die keuze daar, kijken naar de titeltjes zegt ook veel, maar Bevrijdingsclue is zo'n breed woord. Daar kan je zoveel bij verzinnen waardoor dat dus ook juist zou kunnen zijn.
 

DeletedUser

Ik weet niet van wanneer welke opdracht er precies is. Maar waren "de beslissing" en "three rivers" er ook al toen? Want ik kan me voorstellen dat het idee van de sleutels en de briefjes op hetzelfde moment ontstaan is. Maar als je het voor update 1.25 bekeek, waren er 4 beslissingsopdrachten. 2 voor hernando's en 2 voor iets met de sleutels. Aangezien je met 1 beslissingsopdracht de 2de sleutel kon verkrijgen leek het me logisch dat die andere beslissingsopdracht er niet voor niets is :) Trouwens voor die keuze daar, kijken naar de titeltjes zegt ook veel, maar Bevrijdingsclue is zo'n breed woord. Daar kan je zoveel bij verzinnen waardoor dat dus ook juist zou kunnen zijn.

Volgens mij is de opdracht van Waupee in eerste instantie ook een 'leermomentje'. Dat je dus niet altijd voor het geld moet gaan bijvoorbeeld. Of dat een beslissing op het eerste moment het beste lijkt maar later toch de mindere kan zijn.... Kies je voor het geld, dan kun je later Hernando´s niet meer krijgen.

Maar het kan natuurlijk zijn dat ze met de update recht hebben willen trekken dat de 1 Hernando´s zwaard niet meer kan krijgen door dat je ooit een keuze maakte terwijl de 3 delen helemaal nog niet bekend waren.

Dat als tegenhanger van Hernando nu alleen de mensen die NIET voor Waupee hebben gekozen nu de derde sleutel kunnen krijgen.....
 
Bovenaan