• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback St. Patrick dag event 2021

Je kunt niet voorkomen dat ik hoge doodpremies gooi op al je targets, kan vervelend zijn als je uberhaupt al niet meer zoveel targets hebt om te duelleren
 
Ook dit jaar aan St Patrick begonnen. Op alle werelden tegelijk de 100 opdrachten gedaan. Je moet er toch een tijd voor gaan zitten. 100 keer 15 seconde vergt toch de nodige tijd. Op zich een leuke bezigheid als je dagelijks toch met laptop of pc bezig bent en je werkgever vind het prima als je een uurtje gaat zitten klikken op opdrachtjes. Toen kwamen de volgende opdrachten in beeld. Leuk als je niets beter te doen hebt. Maar ik laat Patrick dit jaar lopen. Het leuke is eraf
 
Ik heb een vraag over de St. Patricksquest 'Gebouwlevel voltooid'.
delete.png
Ik heb vandaag een gebouwlevel voltooid (Poort van een fort uitgebouwd van level 3 naar level 4), maar dat werd niet meegeteld voor deze quest.
Is dit een fout? Of betreft de opdracht alleen stadsgebouwlevels? In dat geval is de uitleg wat verwarrend.
delete.png
[report=56260069974b13c04a]Bouw voltooid: Poort uitbouwen[/report]
 
Op W1 lijken alle opdrachten voor de gouden geluksklavers weg te zijn. Is dit een bug? Het event zou nog 1 week moeten lopen volgens de aankondiging.

Worst
 
Op W1 lijken alle opdrachten voor de gouden geluksklavers weg te zijn. Is dit een bug? Het event zou nog 1 week moeten lopen volgens de aankondiging.

Worst

Heb je alle 5 de voorwerpen van de Ierse Paradeset (hoed, jas, broek, Rijdier & product) ontvangen? Als je die alle 5 hebt, verdwijnen de klaver opdrachten.
Dat is geen bug, maar een bewuste keuze van de spelontwikkelaars.

Dagelijkse opdrachten zullen verschijnen met Gouden Klaver beloningen. Om toegang te krijgen, moet je tenminste één van de opdrachten uit de 5 nieuwe opdrachten accepteren. Als je ze allemaal hebt afgesloten, kun je niet meer klavertjes verzamelen.
 
Heb je alle 5 de voorwerpen van de Ierse Paradeset (hoed, jas, broek, Rijdier & product) ontvangen? Als je die alle 5 hebt, verdwijnen de klaver opdrachten.
Dat is geen bug, maar een bewuste keuze van de spelontwikkelaars.
Ik weet dat dit zo is. Maar ik heb alleen de vier opdrachten in de saloon afgesloten. De opdracht voor het product nog niet, vandaar de vraag of dit een bug is...

Hmm, ik heb nu maar die laatste opdracht bij Heisenberg gestart en toen waren de geluksrevolver/-klaver quests opeens weer terug. Beetje gekkig, maar ik kan dus door gelukkig.
 
Het is mij niet meer helemaal duidelijk hoe dit event werkt. Ik begrijp nu dat als je 290 klavertjes hebt verzameld dat je dan niet meer de opdrachten kan afsluiten, maar nog wel kan aannemen.

en dat de tekst van Kleiduif dus niet:

Dagelijkse opdrachten zullen verschijnen met Gouden Klaver beloningen. Om toegang te krijgen, moet je tenminste één van de opdrachten uit de 5 nieuwe opdrachten accepteren. Als je ze allemaal hebt afgesloten, kun je niet meer klavertjes verzamelen.

Maar dit had moeten zijn:

Dagelijkse opdrachten zullen verschijnen met Gouden Klaver beloningen. Om toegang te krijgen, moet je tenminste één van de opdrachten uit de 5 nieuwe opdrachten accepteren. Als je 290 klavertjes hebt verzameld, kun je niet meer klavertjes verzamelen.

Ik hoor graag of mijn interpretatie klopt of dat er een bugg in het spel zit, sinds de downtime van vandaag.
 
Hmm, ik heb nu maar die laatste opdracht bij Heisenberg gestart en toen waren de geluksrevolver/-klaver quests opeens weer terug. Beetje gekkig, maar ik kan dus door gelukkig.
Dat is inderdaad wel apart ja. De vereisten om toegang te hebben tot de klaver opdrachten is dat je een of meer van de opdrachten voor de voorwerpen hebt aangenomen of dat je een van deze nog kan aannemen.

Het is mij niet meer helemaal duidelijk hoe dit event werkt. Ik begrijp nu dat als je 290 klavertjes hebt verzameld dat je dan niet meer de opdrachten kan afsluiten, maar nog wel kan aannemen.

Dat wordt nergens gezegd hier. Als je 290 klavertjes hebt krijg je de bijbehorende prestatie en heb je genoeg om de 5 delen ontvangen via de betreffende opdrachten. Wanneer je die 5 opdrachten hebt afgesloten kan je geen klaver opdrachten meer doen.
"Als je ze allemaal hebt afgesloten, kun je niet meer klavertjes verzamelen." is het dan.
 
Dat wordt nergens gezegd hier. Als je 290 klavertjes hebt krijg je de bijbehorende prestatie en heb je genoeg om de 5 delen ontvangen via de betreffende opdrachten. Wanneer je die 5 opdrachten hebt afgesloten kan je geen klaver opdrachten meer doen.
"Als je ze allemaal hebt afgesloten, kun je niet meer klavertjes verzamelen." is het dan.


Dus als dit wel het geval is en ik heb de kledingopdrachten nog niet afgesloten kan ik een supportaanvraag doen?
 
Zijn de FG's op 1 april nou wel of geen grap? :p

Stomme sale wel, je kunt namelijk nu ook al losse munten en klavers kopen voor die items. De items zelf verkopen is daarom redelijk zinloos. Dan had je beter de huidige sale enkele dagen kunnen verlengen, zodat je op de laatste dag van het event alsnog de resterende muntjes kon kopen ipv de hele items :)
 
Heb je alle 5 de voorwerpen van de Ierse Paradeset (hoed, jas, broek, Rijdier & product) ontvangen? Als je die alle 5 hebt, verdwijnen de klaver opdrachten.
Dat is geen bug, maar een bewuste keuze van de spelontwikkelaars.
Volgens mij is er wel een bug. Ik heb pas 4 delen en nu zijn alle opdrachten verdwenen.
 
Bovenaan