• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback St. Patrick dag event 2021

Volgens mij is er wel een bug. Ik heb pas 4 delen en nu zijn alle opdrachten verdwenen.
Is de opdracht waar je het 5e deel krijgt wel nog beschikbaar? Kan je die aannemen en kijken of de klaver opdrachten dan terugkomen?

Hmm, ik heb nu maar die laatste opdracht bij Heisenberg gestart en toen waren de geluksrevolver/-klaver quests opeens weer terug. Beetje gekkig, maar ik kan dus door gelukkig.
 
Ja, dat is de enige opdracht die nog beschikbaar is. Door deze aan te nemen, zijn inderdaad de opdrachten terug gekomen.
 
gaan we volgend jaar voor de rest van de set weer klavers krijgen?
net als nu met de goudmunten in herhaling?
Dat is het idee ja, nu 5 delen en de andere bij de volgende St Patrick events.
De details daarover zullen tegen die tijd bekend worden gemaakt, aangezien dat nog moet worden uitgewerkt.
 
De andere delen van de set worden niet met klavers betaald maar met iets nieuws. Dit zodat je niet nu al kunt sparen voor volgend jaar. :p
 
Ik heb een online spel gekend die dit deed, gans hetzelfde evenement met het zelfde item om te verzamelen maar het had gewoon ander ID ieder jaar zodat je die van vorig jaar niet meer zou kunnen gebruiken.
 
Tot nu toe zijn ze vrij laks met het vernieuwen van het soort verzamelbare items, ik verzamel rustig verder. Als ik de extra's volgend jaar kan gebruiken, indien niet? Niet getreurd aangezien ik het niet eens moeite kan noemen.

Al bij al was dit zeker nog een "gemakkelijk" event, een overload aan fg's wel :p
 
We kunnen de goudmunten nog verzamelen tot vrijdag 23:59.
Ik mpet er nog 79 tot dan om de geluksklaverset compleet te krijgen. Omdat dit net wel of net niet gaat lukken, wou ik eigenlijk op de vrijdag avond de missende muntjes kopen. In de shop zijn ze te krijgen voor 4 nuggets per goudmunt.

Maar ik zie nu dat de goudmunten vanmiddag om 12:00 uit de shop verdwijnen! Dit lijkt me niet de bedoeling?
Geluksklaver event eindigt vandaag om 12:00, dus het is logisch als die dan ook uit de shop verdwijnen. Maar Goudmunten event loopt dus nog langer, dus dan zouden die goudmunten toch ook nog langer in de shop moeten blijven?
 
Maar ik zie nu dat de goudmunten vanmiddag om 12:00 uit de shop verdwijnen! Dit lijkt me niet de bedoeling?
Geluksklaver event eindigt vandaag om 12:00, dus het is logisch als die dan ook uit de shop verdwijnen. Maar Goudmunten event loopt dus nog langer, dus dan zouden die goudmunten toch ook nog langer in de shop moeten blijven?

Zo te zien is dat wel de bedoeling, om 12:00 verdwijnen de goudmunten en meteen daarna komen de geluksklaver delen zelf in de shop.
 
Hmmm, ok dan. Koop ik nu maar voor de zekerheid nog zo'n kist met 20 goudmunten.
80 nuggets vs. 300 nuggets voor het item. Hopen dat het nu wel uitkomt, anders betaal ik uiteindelijk 380 haha
 
saai en eentonig event
teveel duel en fort opdrachten
te weinig arbeid opdrachten
geen enkele craft opdracht
de opdrachten hadden wat mij betreft meer variatie mogen hebben
 
"Heb je de kans gemist om alle voorwerpen uit de Geluksklaver set te krijgen of niet alle gouden klavertjes voor alle 5 Ierse parade voorwerpen? Wij kunnen je helpen! Je kunt ze kopen tot 2 april 12:00 uur ! Voor set bonussen bezoek ons forum!"

Mooie ingame aankondiging, en doen alsof ze 'helpen'. Maar wel de losse munten en klavers uit de shop halen :D
Lekker bezig Inno!
 
"Heb je de kans gemist om alle voorwerpen uit de Geluksklaver set te krijgen of niet alle gouden klavertjes voor alle 5 Ierse parade voorwerpen? Wij kunnen je helpen! Je kunt ze kopen tot 2 april 12:00 uur ! Voor set bonussen bezoek ons forum!"

Mooie ingame aankondiging, en doen alsof ze 'helpen'. Maar wel de losse munten en klavers uit de shop halen :D
Lekker bezig Inno!
Haha precies dit inderdaad! :p
Maar het scheelt dat de items in de shop evenveel nuggets kosten als je voor de munten had moeten betalen. Dus alleen je 'overschot' aan munten uit opdrachten wordt hierdoor onbruikbaar
 
Bovenaan