• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Woordhussel 6 [forumbonuspunten November ]

Beste allemaal,

Voor November (zonder pepernoten) staat er weer een woordhussel klaar, lukt het jou om een zo lang mogelijk woord te maken met (een deel van de rode letters in deze tekst?


De regels:
- Je mag maar 1 woord per persoon insturen.
- Het is niet toegestaan om je woord te veranderen.
- Het is niet toegestaan om je antwoord te verwijderen. Je eerst geplaatste antwoord TELT. Denk dus goed na voordat je iets ingestuurd.
- Stuur je een woord in, dat is al eerder is ingestuurd.. Verwijder het bericht dan niet maar laat het zo staan, je mag in dit geval wel een nieuw woord achter laten in een NIEUWE reactie.
- Meedoen kan vanaf nu tot en met 23:00 uur 24 november 2020.
- Alle letters zijn 20 Forumbonuspunten waard. 'IJ' bestaat uit 2 letters, de 'I' en de 'J'.
- Leestekens mogen worden toegevoegd op de letters indien nodig. Het voegstreekje (-) niet. Dus je mag van een A de letter Ä maken, of van een E de letter É.

Puntenlijst:
.Mark. 220
jordi987 220
rick-19 200
Austria 220
Sjeesje 180
billies 200
jellebie34 180
mastadont.. 220
arctic 240
scherlock 180
mitchjol 180
The Myth 180
tazzy79 180
tazzy79 180
Heks Odette 200
The Ace: 180
BarryBultjens 180
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 486678

Moet ik hiervoor de bruine letters gebruiken? In dat geval maak ik het woord dansseizoen.
 
Moet ik hiervoor de bruine letters gebruiken? In dat geval maak ik het woord dansseizoen.
Bij mij waren ze rood, maar dan met de letters die een andere kleur hebben dan de andere letters ja.

dansseizoen

edit: net te laat :/

zijwanden

-"Stuur je een woord in, dat is al eerder is ingestuurd.. Verwijder het bericht dan niet maar laat het zo staan, je mag in dit geval wel een nieuw woord achter laten in een NIEUWE reactie."

Helaas telt die dus niet en heeft iemand anders dat woord inmiddels al ingeleverd. Je moet dus nog even een nieuw woord zoeken
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan