• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Paas event

Ik heb nu al 5 van de 11 items.Als ze de tussentijden niet verhogen zal ik er waarschijnlijk wel geraken.Nu moet ik iedere keer 5 duels winnen tot het volgende item
 

DeletedUser15117

Ik gok iets van 120, dat was het bij vorige event ook als ik het me goed herinner.
 

DeletedUser15915

Als ik het goed heb, heb je bij een duelreeks van 75 de hele jerry easter's set.
 

DeletedUser1448

1: [Easter's necktie]
5: [Easter's bowler hat]
10: [Easter's shining boots]
15: [Easter's egg holster belt]
20: [Easter's fancy pants]
25: [Easter's coat]
30: [Easter's fancy saddle]
40: [Easter's bad eggs]
50: [Easter's paint gun]
60: [Inexperienced horse]
75: [Easter's egg gun]
 
1: [Easter's necktie]
5: [Easter's bowler hat]
10: [Easter's shining boots]
15: [Easter's egg holster belt]
20: [Easter's fancy pants]
25: [Easter's coat]
30: [Easter's fancy saddle]
40: [Easter's bad eggs]
50: [Easter's paint gun]
60: [Inexperienced horse]
75: [Easter's egg gun]

Ik dank u zeer. En aan degene die 120 zei, het klopt dat dit de vorige keer zo was, maar toen kreeg je ook meerdere levens als je een hogere bandiet duelleerde. (bijv. 2 voor de tweede, enz.). Bovendien kon je toen ook nog hogere bandieten doen met paaseieren, helaas kan dat nu niet meer, al doet dit er verder niet zo veel toe. En 75 moet lukken. Je kan er ongeveer 4 per dag doen dus zou moeten lukken.
 

DeletedUser4007

4 per dag? :o

dacht je ongeveer van 10-20 per dag
ligt er maar net aan hoe vaak het fout gaat dan wel:p
 
4 per dag? :o

dacht je ongeveer van 10-20 per dag
ligt er maar net aan hoe vaak het fout gaat dan wel:p

Je kan er sws 2 gratis doen. Hoe meer je arbeid, hoe vaker het natuurlijk kan, maar omdat niet iedereen de hele dag online is, maar misschien alleen in de ochtend en eind middag/avond heb je dus zo'n 2500 eieren. Dan kan je, zonder verlies 't nog 5x doen.
Dus 't ligt er maar net aan inderdaad...
 

DeletedUser16049

Dat is dus al minimaal 6 met niets aparts doen :D

Even makkelijk tellen dus, 75/5= 15 dagen heb je de set met rustig werken :rolleyes:
 

Deleted User - 36202

Aangezien we 20 dagen de tijd hebben moet dat makkelijk lukken :)
 

DeletedUser1448

Ik dank u zeer. En aan degene die 120 zei, het klopt dat dit de vorige keer zo was, maar toen kreeg je ook meerdere levens als je een hogere bandiet duelleerde. (bijv. 2 voor de tweede, enz.). Bovendien kon je toen ook nog hogere bandieten doen met paaseieren, helaas kan dat nu niet meer, al doet dit er verder niet zo veel toe. En 75 moet lukken. Je kan er ongeveer 4 per dag doen dus zou moeten lukken.

Het was bij independence day day je ook kon spelen met vuurwerk. Dat zal dit jaar waarschijnlijk ook zijn ;) Pasen is nooit zo geweest
 
Het was bij independence day day je ook kon spelen met vuurwerk. Dat zal dit jaar waarschijnlijk ook zijn ;) Pasen is nooit zo geweest

Ik weet zo goed als zeker dat het bij Pasen zo was. Ik had namelijk op 't eind level 150 ofzo. Dat kwam daardoor, weet ik nog. Het kan ook best bij ID-day geweest zijn, maar vorig jaar ook echt met Pasen :)
Al ga ik toch twijfelen :X
 
je kan wel tijd verkorten met paaseitjes dus als je per dan 9000 paaseitjes heb kan je toch 18 duels doen gratis
 

DeletedUser15381

Let wel op: je krijgt de beloningen niet voor het aantal gewonnen duels maar voor de reeks die je hebt! En als je een keer omkoopt met eieren terwijl je er geen 500 hebt verbreek je gelijk de reeks. Niet dat je een waarschuwing krijgt of zo zodat je eventueel nog nuggets kunt inzetten...

Maar goed, nog 15 dagen, dus beginnen we maar vrolijk opnieuw :blink:
 

DeletedUser16049

Hebben meer mensen er last van dat je minder vaak een hoed of halsdoek krijgt? Vaak gedaan maar nog niet één halsdoek uit het event gekregen :hmf:

Is er eigenlijk iets bekend over of de status van de items nog gaat veranderen van "niet verkoopbaar" ----> "veilbaar" ???
 
Hebben meer mensen er last van dat je minder vaak een hoed of halsdoek krijgt? Vaak gedaan maar nog niet één halsdoek uit het event gekregen :hmf:

Is er eigenlijk iets bekend over of de status van de items nog gaat veranderen van "niet verkoopbaar" ----> "veilbaar" ???

Ik heb hier ook last van, uit 53 gewonnen duels welgeteld één hoedje en verder alleen rommel. :(
 
Bovenaan