• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerst Verkoop

DeletedUser6377

dit had je niet voorspelt
jij wilt altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
en daarom heb je geen geld uitgegeven:laugh:


en nu er veel geld uit het spel is, kan je hierna ook weer iets van inno verwachten.
want dat is de manier hoe inno werkt.
en het circus kunnen ze er ook gelijk weer uithalen.
want de setjes die erin zitten, die heeft niemand meer nodig.
Dit had ik wel degelijk voorspeld. Moet je maar luisteren als de grote manitou spreekt.
We kunnen nu verwachten dat deze setjes verpulverd gaan worden als de levelcap verhoging nieuwe kleding énnnn setjes met zich meebrengt.
Dit circus zal dus weer opnieuw beginnen :)
ben jij dan blij met dit event waardoor prijzen gekelderd zijn?
Ja!
 

DeletedUser7902

ben jij dan blij met dit event waardoor prijzen gekelderd zijn?

Goh, eigenlijk niet, maar ik was ook al niet blij met de oorspronkelijke evenementen. Dus uiteindelijk valt het allemaal wel mee aangezien er nu veel minder mensen overpowered zijn tegenover anderen.
 
de mensen die vroeger een fortuin er aan hebben uitgegeven zijn nu hun geld wel 'kwijt', maar ze hebben een jaar lang (in het gevaar van NB, AQ en Chin) meer bonussen gehad he :p
 
de prijzen veranderen constant he ...
nu worden de premiumspelers getroffen, maar weet je nog dat elke arbeid ooit een vaste tijdsduur had? Ik ben toen crafting lvl 300 geworden en heb elk product zelf gezocht, en dat zou nu ook veel gemakkelijker en goedkoper geweest zijn...
is een stom voorbeeld maar alles is nu eenmaal in beweging en daar moeten we de gevolgen van dragen.
 

DeletedUser4007

en dat vergelijk jij met iets wat met nuggets gedaan is????

:blink:
 

DeletedUser

Ik heb totaal geen nuggets gebruikt voor setjes in de events die er geweest zijn maar als je niet in ziet dat dit nergens op slaat dan is het moeilijk.
 

DeletedUser4007

Ik heb totaal geen nuggets gebruikt voor setjes in de events die er geweest zijn maar als je niet in ziet dat dit nergens op slaat dan is het moeilijk.

is weer gewoon een blinde die wat roeptoetert om maar aandacht te krijgen;)
 
Wat je nu wel krijgt: Ik ga geen miljoen betalen voor dat item, volgend jaar kan ik het waarschijnlijk voor 50k krijgen. Mochten er nieuwe setjes komen(die kans is heel groot uiteraard door de nieuwe items). Je mist dan wel een half jaar die bonus ja, met fortgevechten(vooral met schade) en duels bijvoorbeeld kan dat best een groot gemis zijn, maar als bijvoorbeeld puur handel drijver ga ik echt geen absurde bedragen meer betalen voor items. Volgend jaar gaan ze toch voor dumpprijzen weg. Als puur handel drijver, wat gewoon eindeloos lang hetzelfde doen is, zal die 50$ extra vindwaarde niks schelen.
 

DeletedUser1963

soms is die 50$ net de sleutel naar iets moois en zeer waardevols.. Meeste spelers zitten toch wel max 8800-8950. Die 50$ kan bijvoorbeeld net genoeg zijn voor de genaamde stropdas die voor verzamelaars waardevol is..
 
Bovenaan