• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Labor Day

DeletedUser4007

:huh: Ik heb heus geen aandacht nodig. Vraag me af wie hier aandacht nodig heeft? Jij maakt een drama van één enkel foutje... Ik maak zulke fouten, jij maakt dt-fouten, ... Iedereen maakt wel een foutje zeker! :D

whaaaaaa daar komt de n00b naar boven om over taalfouten te beginnen

info van jouw was gewoon erg fout, en niet 1 foutje, maar meerdere zelfs
dus wel correct blijven

owja daar had je juist problemen mee:laugh:
 

DeletedUser8307

whaaaaaa daar komt de n00b naar boven om over taalfouten te beginnen

info van jouw was gewoon erg fout, en niet 1 foutje, maar meerdere zelfs
dus wel correct blijven

owja daar had je juist problemen mee:laugh:

Geef de meerdere fouten dan eens aan? :) En ik begin nooit over taalfouten normaal gezien, maar als iemand mij de les komt spellen en hij zelf fouten maakt, dan wordt dat beu. ;)
@azerder: Je gaat net zoveel off-topic als wij.

On-topic: Benieuwd naar wat het zal worden. Als het weer zo'n klein reeksje wordt, dan begin ik er misschien niet eens aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6244

Ik zat te denken aan: Als er een schaap over de dam is, volgen er meer.

ON TOPIC : Interessant bonussen voor een product..
 

DeletedUser4007

Geef de meerdere fouten dan eens aan? :) En ik begin nooit over taalfouten normaal gezien, maar als iemand mij de les komt spellen en hij zelf fouten maakt, dan wordt dat beu. ;)
@azerder: Je gaat net zoveel off-topic als wij.

On-topic: Benieuwd naar wat het zal worden. Als het weer zo'n klein reeksje wordt, dan begin ik er misschien niet eens aan.

tijd en voorwerp
goed genoeg zo???
en het is een 2-delige opdracht
werken en de saus:laugh:
 

DeletedUser2525

untitled8hsyq.jpg


Dus: je hebt BBQ-saus nodig die je maar bij één arbeid kunt vinden. De opdracht duurt tot 2 september.
Maar je kan de BBQ-saus tot eind september kopen in de shop, hoewel je er dan niks meer aan hebt (want de opdracht loopt 2 september af).

Het is tijd voor een nieuwe renaissance.
 

DeletedUser2525

Aha

Ander punt:

er is dus
(1) Een opdracht waarbij je 8 uur moet werken
en
(2) een opdracht waarbij je 'een BBQ saus' moet inleveren

en misschien nog meer.
 

DeletedUser4007

[06:08] Systeem: Mastadont. heeft de prestatie [Blue collar werker] als eerst ontvangen.

w1 ;)
 

DeletedUser

pff wa dikke zever dat set geeft 50 arbeidspunte!!!! :s daar 500 nuggets voor weg triestig:(:(:(:( dik in het zak door inno en tw-db

in rl mag misleidne reclame niet op pc laptop mag dat wel ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Naaistreek? De bonussen zijn nergens officieel bekend gemaakt, behalve op de beta, en daar staat ook gewoon +50. Niemand wordt hier genaaid, het is jouw eigen schuld dat je tw-db gelooft ;)
wtf nu gaat die site beginnen liegen den kdat iedereen tw-db gelooft de rest was meestal juist ... zoek ee nbeter verweer inno mouwveger geef nu toe dat gewoon in het zak wordt gezet dan :hmf: en btw jj weet veel he 50lp is het ook nie tdus ja is maar 50 ARBEIDSPUNTE
 
Bovenaan