• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Labor Day

DeletedUser8307

Dag iedereen,

Vandaag is er een nieuwe opdrachtenreeks, genaamd 'Labor Day'. Voor één opdracht heb je een bepaald voorwerp nodig. Welk voorwerp het is hangt af van je level. Het heeft echter een vindkans van 100%, als je de correcte arbeid gevonden hebt.

Hier is de aankondiging van Marco: Opdracht Labor Day
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag iedereen,

Vandaag is er een nieuwe opdrachtenreeks, genaamd 'Labor Day'. Voor één opdracht heb je een bepaald voorwerp nodig. Welk voorwerp het is hangt af van je level. Het heeft echter een vindkans van 100%, als je de correcte arbeid gevonden hebt.

Hier is de aankondiging van Marco: Opdracht Labor Day

heb je zelf de aankondiging wel gelezen,
want jou info klopt van geen kant
 

DeletedUser15117

In hannes bericht staat nu toch geen fouten, vanavond is nog vandaag.
 
hij wekt de suggestie dat er meerdere verschillende voorwerpen zijn
wat niet zo is er is er maar 1: de bbq saus
en de arbeid die je daarvoor moet doen is afhankelijk van je level
 

DeletedUser15363

welke arbeid voor lvl 120? oohja, en op tw-db staat ook een set van +200ap, krijg je die dan, lijkt me wel iets te goed...
 
De set geeft maar +50 LP.

De arbeid is nog niet bekend, dat zie je vanzelf wel verschijnen op het forum vanavond denk ik :D
 

DeletedUser15363

TW-DB geeft +200 arbeidspunten aan... Maar oke dan horen we het of vanavond of morgen, want na 8 uur moet je nog 8 uur werken, dus duurt wel even... Maar inderdaad dan horen we het wel...
 

DeletedUser8307

hij wekt de suggestie dat er meerdere verschillende voorwerpen zijn
wat niet zo is er is er maar 1: de bbq saus
en de arbeid die je daarvoor moet doen is afhankelijk van je level

Welke arbeid bedoelde ik inderdaad. Een foutje mag toch nog, niet? Of moet ik daar ook jouw toestemming voor hebben?
 
Welke arbeid bedoelde ik inderdaad. Een foutje mag toch nog, niet? Of moet ik daar ook jouw toestemming voor hebben?

mijn toestemming hebt jij nergens voor nodig
maar als jij per se de eerste wil zijn die de thread begint elke keer als er iets nieuws word aangekondigd, zorg dan wel dat je info klopt
 

DeletedUser8307

mijn toestemming hebt jij nergens voor nodig
maar als jij per se de eerste wil zijn die de thread begint elke keer als er iets nieuws word aangekondigd, zorg dan wel dat je info klopt

De eerste willen zijn? Het is precies 23u57 later geplaatst dan de aankondiging. ;) Ik had ze gisteren al gelezen, maar bewust nog geen topic geopend. Vandaag dan wel maar gedaan, aangezien er nog geen was. Nog zaken die je wil zeggen? Of nog moet verzinnen? :mad:
 

DeletedUser8307

ik hoef helemaal niks te verzinnen
door jou aandachttrekkende gedrag hoef ik ze alleen maar ik te koppen

:huh: Ik heb heus geen aandacht nodig. Vraag me af wie hier aandacht nodig heeft? Jij maakt een drama van één enkel foutje... Ik maak zulke fouten, jij maakt dt-fouten, ... Iedereen maakt wel een foutje zeker! :D
 

DeletedUser15363

hoe kom je erbij dat je 2x 8 uur moet werken?

Nadenken.... Opdracht komt om 20:00(8 uur:blink:) en eerste opdracht is 8 uur werken, dus dan kun je het op zn vroegst 4 uur 's nachts weten...
voortaan even lezen en nadenken :I
 
Nadenken.... Opdracht komt om 20:00(8 uur:blink:) en eerste opdracht is 8 uur werken, dus dan kun je het op zn vroegst 4 uur 's nachts weten...
voortaan even lezen en nadenken :I

als je gelijk 20.00 had gebruikt in plaats van 8, had het heel wat begrijpelijker geweest
 
Bovenaan