• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gefeliciteerd tanais

DeletedUser3012

En dan proberen sommigen het en dan gaat meneer Tanais mierenneuken over off topic posts..(tanais mierenneuken is geen belediging, voor het geval je het niet wist) Even zijn macht tonen en stoer doen? Of nee het zal wel een zeer 'rechtvaardige' mod zijn niet?

Zeg jij ooit wel eens iets aardigs? :blink:
 

DeletedUser1448

Jordes heeft gelijk :p
Een beetje plezier mag wel op het forum, zelfs in serieuze topics.
Er wordt amper iets gepost op dit forum dus het wordt niet overzichtelijk ofzo.
Ik gedraag me al sinds 1 jaar zoals nu op het forum zonder nooit een waarschuwing te krijgen en dan nu opeens vandaag 2. Nu ga ik zwijgen anders ben ik straks banned.

Het is altijd goed om nieuwe mods te hebben maar ze moeten niet overdrijven. Anders jaag je iedereen van het forum.
Maar ik neem aan dat tanais nu even de regels volgt omdat hij(of zij? :p ) nieuw is. Ik verwacht dat ie minder streng wordt
 

DeletedUser15153

WAARSCHUWING. DEZE POST KAN DOOR SOMMIGE MENSEN ALS OFF-TOPIC WORDEN BESCHOUWD.
Jullie zijn gewaarschuwd :p.


Nja, ik snap wel dat tanais wat strengig enzo doet, maar als ik reageer op een off topic post, ben ik opeens off topic en krijg ik een waarschuwing. En persoonlijk vind ik dat stierenpoep. Maar dat is mijn mening :D
 

DeletedUser3012

WAARSCHUWING. DEZE POST KAN DOOR SOMMIGE MENSEN ALS OFF-TOPIC WORDEN BESCHOUWD.
Jullie zijn gewaarschuwd :p.


Nja, ik snap wel dat tanais wat strengig enzo doet, maar als ik reageer op een off topic post, ben ik opeens off topic en krijg ik een waarschuwing. En persoonlijk vind ik dat stierenpoep. Maar dat is mijn mening :D

Meestal is het zo dat een post die als reactie op een off-topic-post geplaatst is zelf ook off-topic is. En dus bestraft wordt.
 

DeletedUser

En dan proberen sommigen het en dan gaat meneer Tanais mierenneuken over off topic posts..(tanais mierenneuken is geen belediging, voor het geval je het niet wist) Even zijn macht tonen en stoer doen? Of nee het zal wel een zeer 'rechtvaardige' mod zijn niet?

Iedereen moet in z'n nieuwe functie komen. Als je bijvoorbeeld als nieuwe politieagent begint, dan wil je het ook zo goed mogelijk doen. Dan is het vaak zo dat voor alles een waarschuwing geeft terwijl je twee weken later zegt, nah, dat kan er wel mee door.

Ik zeg ook niet dat Tanais het goed gaat doen, maar kan je na één dag al zeggen dat het slecht is? Geef hem tijd en dan kan je pas zeggen of hij het goed of niet goed doet. Ik vind je persoonlijk wel heel negatief ingesteld.
 

DeletedUser

Ja zeg jordes heeft gelijk ik kreeg een berisping toen ik eeeee macarene zei tegen gunsn:mad:
 
Iedereen moet in z'n nieuwe functie komen. Als je bijvoorbeeld als nieuwe politieagent begint, dan wil je het ook zo goed mogelijk doen. Dan is het vaak zo dat voor alles een waarschuwing geeft terwijl je twee weken later zegt, nah, dat kan er wel mee door.

Ik zeg ook niet dat Tanais het goed gaat doen, maar kan je na één dag al zeggen dat het slecht is? Geef hem tijd en dan kan je pas zeggen of hij het goed of niet goed doet. Ik vind je persoonlijk wel heel negatief ingesteld.

Ik vind zijn manier van spreken al heel onvolwassen klinken, ik ken(de) hem ingame ook en toen vond ik het een irritant mannetje, nou als zo iemand dan mod word op het forum dan is dat naar mijn mening niet echt een verbetering.... Noobs aan de macht gaat altijd verkeerd weet ik uit ervaring :D
 

DeletedUser

Ik vind zijn manier van spreken al heel onvolwassen klinken, ik ken(de) hem ingame ook en toen vond ik het een irritant mannetje, nou als zo iemand dan mod word op het forum dan is dat naar mijn mening niet echt een verbetering.... Noobs aan de macht gaat altijd verkeerd weet ik uit ervaring :D
ach jordes, dat was jij ook hoor 3 jaar geleden, en kijk wat voor een zeurpot je bent geworden, over 2 jaar is tanais net als jou :D


Ja zeg jordes heeft gelijk ik kreeg een berisping toen ik eeeee macarene zei tegen gunsn:mad:
ik zou je al bannen enkel en alleen omdat je basbad bent :laugh::p
 

DeletedUser15153

Ik ben vet lief O:

Ik spam alleen zo af en toe wat. En blijkbaar ook off topic xd
 

DeletedUser385

zoals nu he :p

maar iig hebben we nu weer verse motivatie in de vorm van tanais :)
 

DeletedUser

Nog even een vraagje aan Tanais, hoe voelen die eerste paar dagen als mod precies aan?

Ikzelf zou denken dat ik als een gek f5 zou inhouden en de eerste paar dagen zou geilen op overtredingen tot in de kleinste uithoeken, en ik zou zeker zelf gaan mierenneuken :p

Nou vertel
 

Deleted User - 308552

Heerlijk :p Heb inmiddels een steen op mn f5 gelegd :p

Nu ff serieus, ik heb inmiddels al meerdere waarschuwingen en berispingen uitgedeeld... En dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk :( Maar verder is het wel leuk, het team is erg gezellig, maar ik denk niet dat de volgende communitywedstrijd volgende week al is (sorry girafi, misschien iets later ;))
 

DeletedUser

Waarom in godsnaam vind je bannen en berispen niet leuk? Ik dacht toch serieus dat alle mods een kik hadden op berispen en bannen, en dat svinc, girafi, geitje etc er allemaal mee gestopt waren omdat ze afgekickt waren door de lage inactiviteit op dit forum.:blink:
 

DeletedUser3012

Waarom in godsnaam vind je bannen en berispen niet leuk? Ik dacht toch serieus dat alle mods een kik hadden op berispen en bannen, en dat svinc, girafi, geitje etc er allemaal mee gestopt waren omdat ze afgekickt waren door de lage inactiviteit op dit forum.:blink:

Dan heb je dat verkeerd gedacht.
 
Bovenaan