• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

nieuwe tw-db kledingsscript update

DeletedUser15073

Ik zal wel de grootste klungel hier zijn, maar mij lukt het niet:unsure:
 
Ik ben al de hele avond aan het prutsen geweest, maar krijg het niet voor elkaar, ook niet met alle hierboven staande uitleg (die ik trouwens ook al niet begrijp, sorry). Ik heb het inmiddels opgegeven.
Ook zonder update lijkt alles nog te werken, dus ik laat het verder maar zitten.
Maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat irritante update-venstertje niet steeds weer terugkomt bij elke keer dat ik inlog?
 

DeletedUser15073

Mij is het nu ook gelukt:D
Bij mij werkte die de hele tijd niet omdat ik nog een spatie had staan tussen "clothcalc_eng" en ".user.js" van het verwijderen van "(cijfer)"

Dus voor de mensen die het niet lukt, check de spatie :p
 

DeletedUser

Mij is het nu ook gelukt:D
Bij mij werkte die de hele tijd niet omdat ik nog een spatie had staan tussen "clothcalc_eng" en ".user.js" van het verwijderen van "(cijfer)"

Dus voor de mensen die het niet lukt, check de spatie :p

ik verwijderde ook de donwload 'cijfer' en toen lukte het wel :)
 

DeletedUser

hoe kun je die verwijderen ik zit nu al op clothcalc-nl.user(32).js
 

DeletedUser

Rechtermuisknop, naam wijzigen, en dan haal je die (32) weg.. en dan druk je enter.. opgelost...
 

DeletedUser10591

heel simpel, als je meerdere werelden hebt, gaat hij bij elke wereld downloaden, en geeft hij ze nummers (1), eerst zorgen dat je maar 1 overhebt (te vinden in mijn documenten/downloads) en dat getal met de haakjes weg halen, dan boven op de sleutel klikken, naar extra/ extensies, en kun je vanuit downloads zo het bestandje naar het script slepen, klaar
 
Bovenaan