• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Jammer net niet:(

Mensen wat word er gevonden van mijn inzendingen? ik zelf denk eerlijk gezegd dat ik niet heb gewonnen omdat ik zo'n goede kledingkeuze had maar meer omdat ik van die preken had bij het plaatje:p Waar of niet waar?

Ow ja, diegene die 5e is krijgt geen troostprijsje? :p
 
Nou de uitslag is binnen, ik vind de winnaar van de bandiet terecht echt goed bedacht.
De winnaar van moederskindje, mooi verhaal erbij, maar beetje ver gezocht.
De winnaar van bling bling snap ik niet helemaal... ik zie er helemaal niets in:huh:
dus WTF?!?! kzie ook niet echt tekst ofso...
De winnaar van koude winterdag origineel, maar een beetje simpel en btw, waar zie jij zakken in de kleding om je handen in te doen?:p
De winnaar van freestyle klopt perfect!

De winnaar van totaal, ik vind alle kledingstijlen totaal niet origineel, gwn een pelgrimset aan?!
Het idee van dwerg vind ik dan wel leuk bedacht.

Gefeliciteerd mensen, maar ik had toch graag andere creaties gezien...
 

DeletedUser7968

Mods bedankt voor al het werk wat jullie hierin hebben gestoken top geregeld !

Dag 3: Bling bling 2e
Dag 4: Koude winterdag 3e

eindstand 4e

helaas niks gewonnen maar heb er toch plezier aan gehad !
bedankt voor deze leuke wedstrijd zeker voor herhaling vatbaar !
 

DeletedUser

Gefeliciteerd aan alle winnaars, en natuurlijk de eindwinnaar tryit :)

Het was erg lastig kiezen, meningen verschillen natuurlijk heel erg. Maar de winnaars die eruit zijn gekomen onderscheiden zich allemaal op een leuke manier :)

Er zaten zoveel leuke inzendingen bij, wij hebben ons uitstekend vermaakt door ze allemaal te moeten nakijken en beoordelen. Iedereen dus ook nogmaals bedankt voor de deelname!
 

DeletedUser

Lol, wel wat gewonnen!
Helaas was ik van plan toch te stoppen dus als iemand mij een goede motivatie kan geven en ik nuggets mag weggeven van support?

Wel jammer trouwens, dan word je een dag eerste en gemiddeld tweede, win je niks meer dan dat je kan kopen met een beetje geld.. Dat dan ook weer een reden is voor mijn vertrek haha

Maar niet teveel zeuren heb mezelf ook kostelijk vermaakt met de wedstrijd dus support bedankt en misschien keer ik hier ooit nog wel terug haha, als innogames genoeg geld binnen heeft en het spel weer leuk kan maken! :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

als winnaar is het makkelijk kletsen he :p

Lol, ik vind niet dat ik zelf bovenaan had hoeven te staan daarvoor was ik veel te dronken ofzo bij elke inzending haha, maar met een pelgrimset winnen vind ik een beetje ver gaan. Ben dus ook niet helemaal tevreden ofzo hoor!:)
 
Die pelgrimset was een minder goede inzending, maar de andere inzendingen waren toch beter?:rolleyes:

Geef toe mijn dwerg was gewoon goed :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Haha, ik ga hier niet moeilijk over doen hoor! had nooit verwacht dat ik überhaubt tweede zou worden. Maarja, het verschil tussen 600 stomme nuggets waar je toch geen bal mee kan kopen en Geronimo's is wel erg groot aangezien ik ook wel lachend kan kijken naar m'n eigen inzendingen.

Was nog benieuwd naar deze uitslag maar blijf hopen dat ik mijn nuggets weg kan geven en dan tevreden terug kan kijken naar the-west.nl
 
Die pelgrimset was een minder goede inzending, maar de andere inzendingen waren toch beter?:rolleyes:

Geef toe mijn dwerg was gewoon goed :D

Die vond ik er als enige uitspringen. Ik wil niet zeggen dat mijn inzending zo goed was, maar ik had toch ook nog wel een mooi passend freestyle thema:p Die dwerg was wel geniaal! De rest.. tja..
 

DeletedUser

00:51 99 kondir: haha
00:51 99 kondir: ik kan nu wel tevreden stoppen haha
00:51 26 JorDes: waarom opeens zo blij kondir?
00:52 99 kondir: nou ik bedacht me net
00:52 99 kondir: dan win je een fortwapen
00:52 99 kondir: moet je nog 300 gevechten doen
00:52 99 kondir: om een kistje te winnen
00:52 99 kondir: LOL

lol met jordes op de sjet, maar eerlijk is eeriljk.. er zit wel een soort van waarheid in?:no:
 

DeletedUser

Bedankt allemaal voor het meedoen.
En de winnaars gefeliciteerd met jullie prijs!

Het was moeilijk om te kiezen tussen alle goede inzendingen
 

DeletedUser3400

naar mijn mening hebben de mods te veel naar de uitleg en te weinig naar de kleding gekeken, maar goed.

gefeliciteerd aan alle winnaars:)
 

DeletedUser5512

naar mijn mening hebben de mods te veel naar de uitleg en te weinig naar de kleding gekeken, maar goed.

gefeliciteerd aan alle winnaars:)

ja helemaal gelijk, ik zal even stuk voor stuk gaan toelichten wat ik er van vond (ook al heeft niemand daar behoefte aan)


Dag 1: Bandiet
1. Kondir

terechte winnaar vind ik, een toelichting terwijl het nog niet hoefde, orgineel duidelijk, niks op aan te merken


Dag 2: Moederskindje
1. Virtualfan

Jaaa, hier valt lekker op te klagen. Om te beginnen is een moederskindje een uitdrukking om aan te geven dat iemand VERWEND is, en dat ie alles krijgt. Niet per se dat hij alles met zijn moeder samen doet, dit zei ik ook toen dit onderwerp bekend werd gemaakt mar blijkbaar niet naar geluisterd.

Verder is een echt verwend kind die alles krijgt van z'n pappie en mammie ook een kind dat niks gevaarlijks mag doen want hij zou zich nog is bezeren. Maar nee, wat hebben we als winnaar: een katapultschieter. Hallo, dat is meer voor zwervers uit de stad die dat kunnen, niet voor een kind van stand. Slechtste winnaar als je het mij vraagt, sorry virtualfan maar deze heb je helemaal onterecht verkregen als je het mij vraagt. En kijk die laarzen, ook , kom op zeg.



Dag 3: Bling bling
1. Zustersas

Zei ik net dat die vorige de slechtse creatie was in mijn ogen? Nou deze mag er ook zijn. Dit heeft dus totaal niks met het onderwerp te maken wel? Het komt niet eens in de buurt. Het thema was niet geluk noch goud, maar bling bling, je weet wel, wat die rappende negers altijd om hun nek hebben hangen. Ook cliché als wat, ik heb hier ook aan gedacht maar snel uit mijn hoofd gehaald omdat het in mijn ogen dus helemaal niet aansluit bij het onderwerp. En kijk die zeis ook, heeft er al helemaal niks mee te maken.


Dag 4: Koude winterdag
1. RPR.

RPR. zit bij mij in de alliantie maar sorry jongen, ik laat je niet zo maar voorbij gaan. Het thema is een koude winterdag, en je maakt een sneeuwpop, niks op aan te merken, maar als je kijkt naar hoe uw creatie eruit ziet dan zie ik alles behalve een sneeuwpop. De sneeuwpoppen die ik maak doe ik geen mexicaanse halsdoeken om hoor, noch een edel overhemd aan. En kijk dan dat paart, hoezo een sneeuwpop op een paard?


Dag 5: Freestyle
Greatwarrior

Deze vind ik wel leuk, petje af, orgineel maar de CREATIE lijkt ook op wat je vertelt dat het moet zijn. Zo hoort het he, want daar ging het nou eigenlijk allemaal om.

Nog eventjes die totaal winnaars afkraken en mijn dag is weer goed:

Op de 3de plaats:
Zustersas!

Bandiet: hooow, zei ik net al dat dat de slechtste creatie was die erbij zat? EEN BANDIET MET EEN F***ING BEER, och dit is echt niet serieus te nemen, sorry mods maar dit lijkt in de verre verrre verre vertste nog niet op een bandiet. En nee, dat verhaalte maakt het er niet duidelijker of leuker op. En kijk dan, een golden revolver zoals zij het noemt, Behalve in die ene james bond film kom je die ook nergens tegen he.
Moederskindje: Even kijken hoor, een moederskindje met een zweep, kan je lekker mensen mee pijningen maar wat heeft het met het onderwerp te maken? Ohh ik zie het al, om mee te springtouwen, wie doet dat nou niet jongens, springtouwen met een zweep, komt lekker hard tegen je tenen aan, en zoals ik net ook al zei, een moederskindje hoeft niet iemand de zijn die alles met zijn moeder doet, vond ik mijn creatie toch beter maarja.
Bling Bling:haha het valt me op dat de karaktercreaties steeds anders zijn, dit maakt het nog zieliger als je het mij vraagt omdat dit helemaal geen onderdeel van de wedstrijd was. Maar mijn kritiek heb ik iets hier boven al verteld, ps. Kijk die vuursteen, loooool.
Winterdag: Ik geef maar eerlijk toe, deze vind ik wel mooi en het had deze ook liever op nummer 1 zien staan bij winterdag dan bling bling op nummer1
Freestyle:/zoekt even op wat een zeeuwse meid is, ik kan niks vinden, op wikipedia ook niks, zal wel aan mij liggen maar dat maakt de creatie in mijn ogen alleen maar zwakker, iemand die mij kan uitleggen wat een zeeuwse meid is?


Op de 2de plaats:
Kondir!

Bandiet:zoals ik al zei, de mooiste van het stel!
moederskindje: Ik vind de creatie zelf er niet uit zien, de uitleg redt je nog een beetje maar ik vind dat de creatie zelf het zwaarst moet wegen, bovendien vroegen ze om een kleine toelichting maarja.
Bling Bling:mooie, weer niks op aan te merken, je had de nummer 1 plaats verdient hoor, die creatie van zusteras kan niet in de schaduw staan van zo een.
Winterdag: Deze vind ik dan wel niks, leuk dat je pijn gaat leiden voor je mooie rondingen jongen, maar het sluit niet aan bij het onderwerp naar mijn mening. Ook dat verhaal over die talisman, leuk dat jij weet waar dat ding voor dient maar waar is de link met het thema?
Freestyle: OKe, mooi, orgineel, eigen gewoon helemaal te gek! :p


De eerste plaats is voor:
Mij? ohh, niet eens, tryit dan maar:

bandiet: had het nog wat kleiner gekund? Ik kan het bijna lezen. Ahh, na wat te hebben ingezoomd, het is een sherrif. En hoe ziet men dit, aan de sherrif ster want de rest had van alles kunnen zijn. Een willekeurig groen overhemd, een willekeurige broek, nee vond ik mijn bandiet toch echt leuker hoor.
Moederskindje: Omdat moederskindjes vaak religieus worden opgevoed? Is dat een bevolkingsgroep? Speciale soort mensen in de maatschappij? Die kindjes van willem alexander mag je moederskindjes noemen van mij, en zijn die zeer religieus opgevoed? Nein man, sorry, maar dit slaat helemaal nergens op. En kijk die beer, welke pelgrim draagt er nou een beer, valt me op dat ieder moederskindje een beer draagt, nee ben ik weer orgineler hoor (ook omdat het geld om een beer aan te schaffen ontbrak, maar dan nog!)
Bling Bling:hehe, eindelijk een echte bling bling creatie, zei ik net dat knodir op 1 mocht daar? Deze vond ik nog mooier! (al was de mijne veeeeeel orgineler, je zou je kapot lachen als je die zag)
Een koude winterdag: Ehm oke, deze is redelijk, ziet er niet uit maar is wel warm ja, maar mijn creatie was orgineler!
Freestyle:oke deze is wel leuk, de enige die echt een nummer 1 plek waard is als naar mijn mening


Zo, dat was wel een stukje, conclusie: er klopt geen bal van deze uitslag, sorry maar de mijne hebben toch op z'n minst ergens een plek 3 verdient, orginaliteit van de bovenste plank, maar ik zal er wel naast zitten hoor, repect voor de modjes dat je dit allemaal hebt nagekeken en allemaal hebt gedaan maar het eindigt in een flop, anticlimax!

kaka55 hates you all!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Appel is aan het mierenneuken en dit getuigt weer van zijn arrogantie/kinderachtigheid.
 

DeletedUser

ja appel geef je in sommige punten wel gelijk. Maarja het blijft mening he. dus wat ik vind en jij is misschien weer anders hoe een ander er tegenaan kijkt (bijv een mod)

En neo, als dat zo was dan zou mn bandiet zeker goed geweest zijn. Maarja zoals ik al zei het is een menings kwestie. En winnen doe ik nooit wat dus stond er niet versteld van ;) Zie het zelf maar zo het was een leuke wedstrijd. en het heeft ons lekker bezig gehouden.

Appel is aan het mierenneuken en dit getuigt weer van zijn arrogantie/kinderachtigheid.

van diverse onderwerpen als bling bling geef ik hem gelijk. Zo had ik het ook bekeken van origine. Maar het is en blijft meningen en ook hier ben je vrij om te zeggen wat je wilt (wel in beperking hoe je het zegt natuurlijk)
 
Bovenaan