• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Community wedstrijd 'Verkleden'

DeletedUser

Mijn post is weg...........

Klaar???:D
Of ik ben al afgeschreven als winnaar en ben ik gewoon irritante opvulling:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Opschieten...

Kunnen jullie als mods niet even opschieten? Ik wacht...:huh:
 

DeletedUser

Mijn post is weg...........

Klaar???:D
Of ik ben al afgeschreven als winnaar en ben ik gewoon irritante opvulling:(

Jouw post is heus niet weg ;)

Kunnen jullie als mods niet even opschieten? Ik wacht...:huh:

Als je weet dat iedere mod ± 150 deelnemers moest bekijken, dus ongeveer 600 deelnames. Dit vraagt tijd. We hebben ieder 10 dagen de tijd gehad om te beoordelen, nu volgt er een eindbespreking en we hopen dus binnenkort de uitslag te plaatsen. We proberen dit deze week nog, maar kan mogelijk uitlopen tot begin volgende week.
 

DeletedUser

Respect voor de modjes die toch al die moeite maar weer doen :)
En natuurlijk die geweldige Hytres die het bedacht en ook mee jureert :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10466

Mijn topic is vandaag nog een keer bekeken:), volgens mij maak ik kans op een prijs:D
 

DeletedUser

Volgens girafi wss eind deze week, dus kan nooit lang meer duren :D

Mijn topic is vandaag nog een keer bekeken:), volgens mij maak ik kans op een prijs:D
De mijne sinds gisteren al 4 keer:razz::razz:
 
Ik win sws niet :p
Of ze hoeven maar 1 x te kijken om te weten dat ik de beste verkleedsels heb bedacht:hmf:

Ik denk dat er iemand wint die hier nog geen woord heeft gezegt:p Das altijd zo he, de stille mensen...
 

DeletedUser

als ik eerlijk ben kijk ik er al even niet meer naar. laatst vroeg iemand hoeveel keer de mijne was bekeken en schrok ik dat het best veel is. maar we zien het wel. in mijn ogen zegt het gewoon niets. En uiteindelijk gaat het erom dat we met zn allen even goed bezig zijn geweest en creatief proberen te zijn.
 
Bovenaan