• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fortgevecht/Forum stilte 4&5 Mei.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser5512

hmm ik denk toch dat er hier enkele mensen zitten die er niks van kennen...
11 november is de wapenstilstand van WOI... heeft niks met WO II te maken.

in WOII is belgie bevrijdt op 17 september ;)

Die stilte waardeer ik wel RL maar ingame vind ik het ook wel wat belachelijk.

in eindhoven wij op 18 september w00t, naja bijna 8 uur, ssst
 

DeletedUser

Daarom is het onzin om hier alleen 4 mei te vieren. Vandaar deze post:)
 

DeletedUser

Ik citeer vanuit de chat:

[20:14] <Basbad> Elke dag denk ik wel een beetje aan die mensen, niemand anders doet dit bijna. En dan moet ik mezelf opeens verplichten om op dat tijdstip aan die mensen te denken terwijl ik het zelf wel het hele jaar door doe?
 

DeletedUser

Je kan wel alles gaan zitten beweren basdad, maar ik vind je zwaar respectloos tegenover anderen. Egoist.
 

DeletedUser

Laat ze basdad, ze verstaan niet dat er iedere dag soldaten doodgingen en op 11 november (voor de belgen) zijn de nederlanders ook niet stil.
Maarjah
 

DeletedUser

Weet ik wel ;)
Maar herdenken jullie op een SPEL 11 november? :hmf:
Dacht ut niet, is een SPEL he mensen :hmf:
 

DeletedUser

Ja snap ik ook wel gally, en jij begrijpt de bedoeling niet. We hebben een dag gekozen 4 mei dus om ALLE gestorven soldaten te herdenken. Dat kun je ook elke dag doen, maarja wij hebben er een dag voor gekozen.
En 11 november is sint maarten in mijn stad.

En btw, tis een NL server geen BE server.

En dan nog wees niet zo respectloos. Doet er niet toe wat je doet, maar dat je t gaat opzoeken en expres dit soort zielige opmerkingen maakt, had ik niet van je verwacht.
 

DeletedUser

Manigordo je snapt mijn standpunt gewoon niet. Zullen we het nu laten rusten? Ik heb het al gepost en geweest is geweest
 

DeletedUser12132

Beetje zwaar respectloos en kinderachtig dit basbad en gally....

Helemaal gelijk! Miljoenen doden, en jullie gaan gewoon posten. Ik keur deze actie erg af.

Laat ze basdad, ze verstaan niet dat er iedere dag soldaten doodgingen en op 11 november (voor de belgen) zijn de nederlanders ook niet stil.
Maarjah

Niemand organiseerde toen wat. Dan hoef je niet bij ons klagen.

Verder bedankt dat jullie stil waren. Ik waardeer dat best veel. Verder keur ik de acties af van de mensen die moedwillig praten tijdens de dodenherdenking.
 

DeletedUser4891

Basbad: En, heb je genoten van je post? :hmf:
Laat ze basdad, ze verstaan niet dat er iedere dag soldaten doodgingen en op 11 november (voor de belgen) zijn de nederlanders ook niet stil.
Maarjah

Nou, weet je wat, ik zal 11 november stil zijn voor jullie. Maken jullie dan ook even een topic aan zodat wij Nederlanders het niet vergeten? :)
 

DeletedUser

Laat ze basdad, ze verstaan niet dat er iedere dag soldaten doodgingen en op 11 november (voor de belgen) zijn de nederlanders ook niet stil.
Maarjah

Maak jij een topic aan met de vraag of er dan een forumstilte kan zijn? dan ben ik stil!
initiatief nemen.... als je er dan toch over gaat zeuren dat wij dat ook niet deeden op 11 november...
 

DeletedUser

Helemaal gelijk! Miljoenen doden, en jullie gaan gewoon posten. Ik keur deze actie erg af.



Niemand organiseerde toen wat. Dan hoef je niet bij ons klagen.

Verder bedankt dat jullie stil waren. Ik waardeer dat best veel. Verder keur ik de acties af van de mensen die moedwillig praten tijdens de dodenherdenking.

Ben je sarcastisch?
Btw: om nog beetje respect te tonen heb ik niet gepost kijk maar rond ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan