• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik snap het gewoon niet meer

DeletedUser9519

Hoe kunnen die MacGrat en kenny missen zo snel zoveel EP halen?

Ik werk aan arbeiden ongeveer 24/7, tenzij ik slaap in een hoofdfort.
Ik haal vaak 1000+ EP in een fortgevecht en ik ben er elke dag bij.

Hoe kan het dat ze al 7000 EP voor liggen?
 
Duels waarschijnlijk, gecombineerd met fortgevechten. Krijg je veel te veel xp van (roygang op w1 bijvoorbeeld).
 

DeletedUser6801

hoezo veel te veel, dit is het wilde westen, er zouden juist veel meer duels meoten worden gespeeld, dat is het leukste van the-west toch, of ben ik nou gek? :p:p
 

DeletedUser3430

Duels waarschijnlijk, gecombineerd met fortgevechten. Krijg je veel te veel xp van (roygang op w1 bijvoorbeeld).

Dat is niet 100% waar hé. Ze hebben geluk gehad met die Kerstopdracht (adventskalender) en met de markt. Daardoor hebben ze veel knalbonbons --> grote duel motivatie. Anders zou hun motivatie al lang onder de 50% zijn en dan hebben ze er al bijna niks meer aan lijkt mij.
 

DeletedUser385

heeeeel simpel maar ik zeg 't niet , anders gaat eidereen mij voorbij

ben puur lp:p
 

DeletedUser

tsja, Macgrat is gewoon goed.. niets anders over te zeggen ;)

Combinatie van factoren denk ik maar zo.

Kenny zal wel veel opdrachten hebben gedaan laatste dagen.
 

DeletedUser

Met duelleren loop je geen 7000 EP vooruit iig.

Waarom niet eigenlijk...?
Als je gewoon je motivatie op 100 houdt en veel duels binnenkrijgt, terwijl je arbeiden doet, dan kun je volgens mij goed 7000 xp erbij scoren hoor. Moet je alleen veel duels binnenkrijgen, veel winnen, en vooral niet ko gaan :p
 

DeletedUser

Het zit allemaal in de duels. Is pure klasse van roygang op w1. Heb hem gisteren over de kaart gevolgd en volgens mij pakt ie per duel 700ep. En zo doet ie er 10 achter mekaar reken maar uit. Een koekje erbij en de volgende.

Is goed vooruit gedacht. Beter dan hoe ik het in gedachte had. Met oude opdrachten schiet je niet zo hard vooruit. Zit onder de peperkoek maar ja per 2 uur 160 ep redt het niet tegen een duel. Had ik ook maar choco koekjes gehamsterd.
 

DeletedUser

Duels zijn goed, maar niet onverslaanbaar. Een goed fortgevecht levert nog altijd meer ep op
 
Je kan 3 duels per dag doen zonder dat je motivatie eronder gaat lijden, stel 600 xp per duel, maakt 1800 xp van duels. 1000 xp per fortgevecht, zit je al snel op 2800 per dag.

En dan is nog niet eens het gebruik van koekjes en eventuele binnenkomende aanvallen meegerekend.
 

DeletedUser

Ik zal jullie even helpen, ik doe niks byzonders, en heb maar een paar goeie fortgevechten gehad tot nu toe, evenals kars en kenny,, en echt maar een paar duelletjes.
En ik had alleen de hengel opdracht nog openstaan.
Dus wat ik niet snap is : hoe komt het dat kars zo langzaam gaat, :)

Kars eet jij wel genoeg sinaasappels.:p
 

DeletedUser

Je kan 3 duels per dag doen zonder dat je motivatie eronder gaat lijden, stel 600 xp per duel, maakt 1800 xp van duels. 1000 xp per fortgevecht, zit je al snel op 2800 per dag.

En dan is nog niet eens het gebruik van koekjes en eventuele binnenkomende aanvallen meegerekend.

Bonbons :p
 

DeletedUser5512

Het zit allemaal in de duels. Is pure klasse van roygang op w1. Heb hem gisteren over de kaart gevolgd en volgens mij pakt ie per duel 700ep. En zo doet ie er 10 achter mekaar reken maar uit. Een koekje erbij en de volgende.

Is goed vooruit gedacht. Beter dan hoe ik het in gedachte had. Met oude opdrachten schiet je niet zo hard vooruit. Zit onder de peperkoek maar ja per 2 uur 160 ep redt het niet tegen een duel. Had ik ook maar choco koekjes gehamsterd.

sinds de nieuwe update heeft ie volgens mij al 28000 xp uit duels gehaald:)
 

DeletedUser9519

Nee, ik eet geen sinaasappels.

(Btw, dit gaat over W7, over roygang mag je ergens anders discussieren :p)
 

DeletedUser1557

nu jullie het toch over mij hebben.

hoe je dat doet is ongeveer 100 knalbonbons voor 1.30 inkopen en dan je motivatie gewoon op 100 houden en dueleren als of je leven er van af hangt :p

zo haal je veel ervaring en dan is het helemaal mooi als je er ook nog bij aangevallen word. neem nou dit als voorbeeld dit is van 8 savonds tot 2 uur snachts.

roygang wint het duel en krijgt 209 ervaringspunten. The Count heeft helaas geen contant geld dat roygang kan stelen.
roygang wint het duel, krijgt 266 ervaringspunten en steelt van balwinner $7.
roygang wint het duel, krijgt 546 ervaringspunten en steelt van freewilly $67.
roygang wint het duel, krijgt 251 ervaringspunten en steelt van balwinner $3.
roygang wint het duel en krijgt 218 ervaringspunten. The Count heeft helaas geen contant geld dat roygang kan stelen.
roygang wint het duel, krijgt 465 ervaringspunten en steelt van kidsbrinkers $9.
Teachin valt flauw. roygang wint het duel, krijgt 144 ervaringspunten en steelt van Teachin $217.
roygang wint het duel, krijgt 449 ervaringspunten en steelt van kidsbrinkers $6.
roygang wint het duel, krijgt 434 ervaringspunten en steelt van kidsbrinkers $4.
roygang wint het duel, krijgt 353 ervaringspunten en steelt van Neelis $103.
roygang wint het duel, krijgt 342 ervaringspunten en steelt van Neelis $69.
roygang wint het duel, krijgt 326 ervaringspunten en steelt van HAXIMO $85.

tel het zelf maar bij elkaar ;)
vooral leuk dat mensen je gelijk terug aanvallen heb je meteen dubbele :)

en zo doe je dat dus :p
 

DeletedUser5740

kars jij moet niet zo zeuren. Geef gewoon toe dat je een slome opa begint te worden net als ik. Het is ons lot om als 15de level 120 te worden. Kijk ik zag al meteen dat het hopeloos was. lag na 5 dag ongeveer 10000 exp achter op de nummer 1 en op de nummer 5 zo 3000. Dus toen ben ik veel sinasappels gaan eten, van stad gewisseld. En niet meer naar de ranglijst gekeken. Maakt me geen ene malle moer meer uit op de hoeveelste plaats ik level 120 wordt als ik het maar wordt.
 
Bovenaan