• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ik snap het gewoon niet meer

DeletedUser

nu jullie het toch over mij hebben.

hoe je dat doet is ongeveer 100 knalbonbons voor 1.30 inkopen en dan je motivatie gewoon op 100 houden en dueleren als of je leven er van af hangt :p

zo haal je veel ervaring en dan is het helemaal mooi als je er ook nog bij aangevallen word. neem nou dit als voorbeeld dit is van 8 savonds tot 2 uur snachts.

roygang wint het duel en krijgt 209 ervaringspunten. The Count heeft helaas geen contant geld dat roygang kan stelen.
roygang wint het duel, krijgt 266 ervaringspunten en steelt van balwinner $7.
roygang wint het duel, krijgt 546 ervaringspunten en steelt van freewilly $67.
roygang wint het duel, krijgt 251 ervaringspunten en steelt van balwinner $3.
roygang wint het duel en krijgt 218 ervaringspunten. The Count heeft helaas geen contant geld dat roygang kan stelen.
roygang wint het duel, krijgt 465 ervaringspunten en steelt van kidsbrinkers $9.
Teachin valt flauw. roygang wint het duel, krijgt 144 ervaringspunten en steelt van Teachin $217.
roygang wint het duel, krijgt 449 ervaringspunten en steelt van kidsbrinkers $6.
roygang wint het duel, krijgt 434 ervaringspunten en steelt van kidsbrinkers $4.
roygang wint het duel, krijgt 353 ervaringspunten en steelt van Neelis $103.
roygang wint het duel, krijgt 342 ervaringspunten en steelt van Neelis $69.
roygang wint het duel, krijgt 326 ervaringspunten en steelt van HAXIMO $85.

tel het zelf maar bij elkaar ;)
vooral leuk dat mensen je gelijk terug aanvallen heb je meteen dubbele :)

en zo doe je dat dus :p

Ja, maar de vraag is of je dit tot lvl 120 vol kan houden :p
 

DeletedUser

ik blijf gewoon op mn dooie gemakkie arbeiden, is me tot lvl 99 gelukt om in de top 10 te blijven (met moeite) en zal hopelijk in de top 15 blijven tot lvl 120 (zal waarschijnlijk ergens als 30e eindige :p) ik hou het gewoon ouderwets met arbeiden en af en toe een duelletje.
 

DeletedUser9519

Hmm veel mensen vinden nu dat ik zeik enzo...

Maar ik wilde gewoon graag weten wat hun geheim is. Bovendien gaat het bij mij alweer best aardig.
 

DeletedUser

ik doe altijd arbeiden en af en toe een fortgevecht en ik doe er nog 2 weken over om 1 level om hoog te gaan.
hoe kan dat nou? :o
 

DeletedUser

ik doe altijd arbeiden en af en toe een fortgevecht en ik doe er nog 2 weken over om 1 level om hoog te gaan.
hoe kan dat nou? :o

duels:):)
zorg dat je een laag duellevel hebt en goede duelvaardigheden en je stijgt absurd hard als je mensen met een hoog duellevel sucesvol dueleerd.
had ik ook op w2,helaas steeg mijn duelevel wel nogal hard :):)
 

DeletedUser8307

Tsja, MacGrat is goed ja.

Zoals Leones al zei combinatie van duels en fortgevechten vooral, hij staat altijd goed op de soldatentoren. :) :p
 
Maar als je zo vaak duelleert krijg je toch standaard minder XP per duel? Vanwege het duellevel (-verschil tussen jou en je tegenstander) toch?
Ik had laatst ruim 300 XP toen iemand van iets meer dan 10 duellevels hoger mij aanviel en ik won. Maar Macgrat en dergelijke personen hebben geen mensen met een hoger duellevel meer voor het uitzoeken toch? Hoe zit dat dan?
 

DeletedUser

Maar als je zo vaak duelleert krijg je toch standaard minder XP per duel? Vanwege het duellevel (-verschil tussen jou en je tegenstander) toch?
Ik had laatst ruim 300 XP toen iemand van iets meer dan 10 duellevels hoger mij aanviel en ik won. Maar Macgrat en dergelijke personen hebben geen mensen met een hoger duellevel meer voor het uitzoeken toch? Hoe zit dat dan?

Voor MacGrat zal dat niet zo'n probleem zijn met zn duellevel 150...
Ik met duellevel 201 krijg hooguit 300 xp voor een duel, terwijl de rest voor mij al 475 of meer xp krijgt...
 

DeletedUser385

tsja dat krijg je er altijd van:)

dat heeft IEDEREEN die 1e bij duels staat
 

DeletedUser

duels zijn niet echt geweldig vind ik, op wereld 4 stond ik met duels een hele poos eerste zonder premium, maar dat verandert omdat ik in een maand 60 duel levels ben gestegen en nu duellevel 210, en er zijn maar een stuk of 3 met een hoger duellevel. waardoor je vele malen minder xp krijgt.
 

DeletedUser5740

OKee ik begrijp het even ook niet meer.

dan is er een fortbattle 57 tegen 70.

IK ga kO want we verliezen.
Maar ik hit 6300 en 1 ko.

Hoe komt dat ik geen 1500 exp heb ?
 

DeletedUser

OKee ik begrijp het even ook niet meer.

dan is er een fortbattle 57 tegen 70.

IK ga kO want we verliezen.
Maar ik hit 6300 en 1 ko.

Hoe komt dat ik geen 1500 exp heb ?

Je bent de verliezende partij en flauwgevallen. Die 2 factoren spelen al een grote invloed op de xp. Win je, dan krijg je automatisch meer xp, val je flauw, gaat er weer wat xp verloren. Hoeveel heb je precies gekregen?
 

DeletedUser5740

Je bent de verliezende partij en flauwgevallen. Die 2 factoren spelen al een grote invloed op de xp. Win je, dan krijg je automatisch meer xp, val je flauw, gaat er weer wat xp verloren. Hoeveel heb je precies gekregen?

Dat heeft dan een behoorlijke invloed vind ik

want zonder flauw vallen heb je soms al met 4000 schade 1500 exp.
maar mocht niet zeuren hoor :p 1469 exp maar vind het gwn opvallend dat mensen al 1500 exp krijgen voor 4000 schade en niet voor 50 % meer alleen omdat ze verliezen en KO zijn.
 

DeletedUser

OKee ik begrijp het even ook niet meer.

dan is er een fortbattle 57 tegen 70.

IK ga kO want we verliezen.
Maar ik hit 6300 en 1 ko.

Hoe komt dat ik geen 1500 exp heb ?


Tja, dat komt ervan als je als je niet de taktiek opvolgt :p
 
Bovenaan