• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1e duel toernooi

DeletedUser

maar het word zeker weten lv 30! want als het 25 is kan de top nogsteeds niet duelleren omdat zij dan al boven de lv 40 zitten
 

DeletedUser8307


Zou je aub eventjes willen kijken. Dan zag je dus dat het toernooi al gestart was. Ook was het geen overbodige luxe de deelnemerslijst te kopiëren. ;)

Ik had ook even willen meedoen. Alles is dus vol. Jammer. :(
 

DeletedUser10964

er kunnen toch mensen meedoen ipv die mensen die heel laag zijn?
 

DeletedUser

ja, nog even wachten wie dat worden. daarom nu reserve en als er mensen te laag zijn kunnen ze mee doen
 

DeletedUser

Als het kan zou ik wel reserve willen zijn:rolleyes:.
Ik ben een gewoone duelland:rolleyes:.
 

DeletedUser

Waarom schrijf je je dan in ? Als er plaats over is wil ik best meedoen hoor.

Ten eerste: er was geen limiet ingesteld, dus waarom zou je je dan niet eens inschrijven?

Ten tweede: je stond als reserve, en gezien het aantal afvallers ben ik vrij zeker dat je mee mag doen ;)
 

DeletedUser8307

Ten eerste: er was geen limiet ingesteld, dus waarom zou je je dan niet eens inschrijven?
Ten tweede: je stond als reserve, en gezien het aantal afvallers ben ik vrij zeker dat je mee mag doen ;)

Waarom zeggen er dan mensen dat ze het duellevel niet meer gaan halen ? Die kunnen dan dus gewoon meedoen als er geen level is.

Hoe dan ook ze hebben zich uitgeschreven. En dat ik in reserve stond weet ik niet. Ik postte in een berichtje eens dat ik graag zou meedoen... Daarom sta je nog niet gelijk in reserve

Hoe dan ook: Ik geef me dus op.
 

DeletedUser10964



Waarom zeggen er dan mensen dat ze het duellevel niet meer gaan halen ? Die kunnen dan dus gewoon meedoen als er geen level is.

Hoe dan ook ze hebben zich uitgeschreven. En dat ik in reserve stond weet ik niet. Ik postte in een berichtje eens dat ik graag zou meedoen... Daarom sta je nog niet gelijk in reserve

Hoe dan ook: Ik geef me dus op.


hannes, er werd pas na een tijdje een limiet gesteld en die mensen hadden zich daarvoor al ingeschreven ;)
 
Bovenaan