• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerkbezoek

Ga je nog bidden ?

  • Ja, dagelijks.

    Stemmen: 35 21,7%
  • Ja, als ik een item niet vind .

    Stemmen: 40 24,8%
  • Neen , niet meer.

    Stemmen: 86 53,4%

  • Totaal aantal stemmers
    161

DeletedUser

heb het 1à 2 keer gedaan totaal geen verschil

Dus doe het nie meer, ik noem het tijdsverspilling, kijk maar in RL is ook zo:D
 

DeletedUser

Ik bad in het begin veel.. En ik merk nu toch dat ik minder geluk heb en dat ik meer moet werken voor mijn voorwerpen.
 

DeletedUser

Ik bid wel, denk maar zo, baad het niet, het schaad ook niet.
;)

Ik denk ook zo.
Ik bid voordat ik ga bouwen in de stad, terwijl ik andere kleren aantrek en wat gevonden spullen verkoop enzo. Ik blijk achteraf na het bouwen toch steeds goed gemotiveerd te zijn geweest ;)
 

DeletedUser

Bidden

Ik ga elke dag 2 tot 3x bidden en bij men eerste keer dat ik het fort ging bewaken had ik meteen de vlag van de unie. :D Ik heb amper ongevallen tijdens het werken dus ik denk dat het misschien daar een beetje helpt? Misschien duwt het ook de motivatie naar omhoog?
 

DeletedUser

ik geloof er niks van van al die ollifanten laat het dan een keer zien
 

DeletedUser

die olifanten geloof ik wel maar heb het toch nooit gedaan omdat ik de christenen haat(wel beetje raar aangezien ik zelf communie heb gedaan)
 

DeletedUser

Ik heb met de vlag van de Unie toch echt wel een goede ervaring gehad. Doe het tegenwoordig niet vaak meer.

Ik zal het even uitleggen:

Op het begin als je je muis op de kerk houd staat er: Kerk(level 1). Maar die kan je niet uitbouwen, waarom zou er dan een level staan? Omdat dit wel kan. Als je de Handelaar tot 5 geweer en kleermaker op 2 en hotel 3 hebt kun je die wél opeens uitbouwen (ik heb gehoord van vrienden op .de dat dit vaak niet gaat door een bug ofso.) toen ik verder keek naar de namen etc. vond ik dit: je stadnaam moet 3x de letter o hebben. Als je dan 10-15 keer hebt gebid het je een grootte kans op een roze/ licht-rode olifant. Normaal heb je maar zo'n 0,1% kans. Deze olifanten geven +30% snelheid. Maar er zijn ook andere kleuren, diegene die ik tot nu heb uitgevonden zijn: Blauw, soort paars-achtig, lichtgroen en natuurlijk roze en licht-rood. Ik vermoed dat er nog zo'n 3-4 andere zijn.
 

DeletedUser

dat klinkt allemaal nogal vreemd klopt dat echt?
ik ga altijd bidden in de morgen als ik dingen in de stad wil doen, slapen duurt te lang en ik weet nog niet hoe ik er anders heen loop :D
 

DeletedUser

3 manieren is om naar de stad te gaan

1 is wegwijzer
2 is handelaar en geweermaker en kleermaker
3 is idd bidden
 

DeletedUser

Ik heb 2 uur zitten zoeken naar glas water niks gevonden
ging bidden en toen 1 uur zoeken naar een glas
en ik kreeg er meteen 3
 

DeletedUser

:eek: Zit me niet zo te stalken :p
Dus jij gooide dat stuk rail op me voet:mad:
Dat deed heel veel pijn hoor. Zal ik een terug gooien:confused:
 

DeletedUser

Ik bid dagelijks, Omdat ik "Geloof" dat het nut heeft :p
Ik lijk meer geluk te hebben als ik bid. Dus heb ik daar best 1 kwartiertje per dag voor over ;) maar je moet wel de goeie kant op bidden uiteraard! Naar het oosten ;)

Was het een paar dagen vergeten door al het harde werken en werd gelijk getroffen door de bliksem :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik heb liever een paar extra actiepunten dan iets waarvan je niet weet wat het is of dat het uberhaupt wel bestaat

Ik had alleen vroeger wat gebeden, toen we nog geen hotel hadden
 

DeletedUser

Gisteren ben ik langs de kerk geweest voor ik ging "handelen" . Een hele dag werken en niets speciaals gevonden .
Vandaag niet gaan bidden en na 2 uurtjes heb ik een halve bladzijde en een bruine muts . Toch grappig .
Conclusie : kerk mijden en meer werken ;)
 

DeletedUser

dat klinkt allemaal nogal vreemd klopt dat echt?
ik ga altijd bidden in de morgen als ik dingen in de stad wil doen, slapen duurt te lang en ik weet nog niet hoe ik er anders heen loop :D

Yup, heb een zwarte, moet er wel 1 op rolschaatsen zijn fzow, want hij geeft me +125% snelheid...
 
Bovenaan