• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerkbezoek

Ga je nog bidden ?

  • Ja, dagelijks.

    Stemmen: 35 21,7%
  • Ja, als ik een item niet vind .

    Stemmen: 40 24,8%
  • Neen , niet meer.

    Stemmen: 86 53,4%

  • Totaal aantal stemmers
    161

DeletedUser8307

Niet geloven van die olifantjes , het is namelijk niet waar.:p
 

DeletedUser8307

Heb jij er één ? Zet hem dan even in je inventaris a.u.b. :D
 

DeletedUser4891

Ik heb 2 uur zitten zoeken naar glas water niks gevonden
ging bidden en toen 1 uur zoeken naar een glas
en ik kreeg er meteen 3

alleen wel jammer dat je in 1 uur maar 2 dezelfde producten kan vinden he!:cool:
Heb jij er één ? Zet hem dan even in je inventaris a.u.b. :D

ik zou best willen maar er is een probleem:
als je een olifant in je inventaris zet zien anderen een paard in de plaats
omdat the-west wil dat ze geheim blijven:( als je bijvoorbeeld een gouden olifant in je inventaaris doet zien anderen gewoon een berber


ik bid op wereld drie dagelijks voor ik ga uitbouwen en dan hoop ik hoogwaardige voorwerpen in de shops te krijgen:)(HOOP:p)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou best willen maar er is een probleem:
als je een olifant in je inventaris zet zien anderen een paard in de plaats
omdat the-west wil dat ze geheim blijven:( als je bijvoorbeeld een gouden olifant in je inventaaris doet zien anderen gewoon een berber

Yeah right, en als we dat niet geloven maak je ons iets ander wijs. Neem toch gewoon een screen van jij die naar uw inventaris kijkt, dat kan the west niet veranderen.

Bidden blijft tich wel een raar ding. Waneer gaat Innogames eindelijk eens de waarheid erover zeggen? Ik doe het af en toe, voor ik ga slapen, maar een verandering zie ik er toch niet door.
 

DeletedUser3244

Kwartiertje bidden voordat je je stad voor de laaste paar procentjes uitbouwt.. dan krijg je betere stuff.. werkt wel :>
 

DeletedUser8307

Off - topic : doe eens een print - screen a.u.b. Ach , dan gebruk je gewoon paint dus...

ON-TOPIC : Ik bid nooit xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Off - topic : doe eens een print - screen a.u.b. Ach , dan gebruk je gewoon paint dus...

Ach ja dat is waar ook. Stom van mij. Hij kan het dan idd aanpassen.

Nu zou ik beter stoppen met posten voor ik te veel off-topic ga, want ik heb geen on-topic antwoord meer.
 

DeletedUser5740

Ik heb niet gestemt want er mist een optie en die is: nee heb ik nooit gedaan
 

DeletedUser

Ik heb niet gestemt want er mist een optie en die is: nee heb ik nooit gedaan

Het is inderdaad wat een domme enquette. Ik bid gewoon soms maar niet speciaal als ik een item wil vinden. Die optie is er ook niet dus ook niet gestemd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan