• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belle Starrs Deringer

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Iedereen van .ro weet het, ze zeggen het daar alleen in pm omdat ze op andere communitys willen voorlopen, het is ook simpel ze alleen verwachten ze het product niet. Ben benieuwd, toch denk ik een lasso :p
 

DeletedUser

Iedereen van .ro weet het, ze zeggen het daar alleen in pm omdat ze op andere communitys willen voorlopen, het is ook simpel ze alleen verwachten ze het product niet. Ben benieuwd, toch denk ik een lasso :p

waarom een lasso :confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

waarom een lasso :confused:

Paardendiefstal, je ziet wel duidelijk het verschil, daar zeggen ze het geheim tegen elkaar, hier is het ieder voor zich (in groepen).

EDIT: er is iemand op het forum aan het zoeken naar het product ik zoek waar die kerel staat en wat hij aan het doen is, brb :p
EDIT2: hij is kranten aan het verkopen en heeft huckleberrys kata equipped.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

die heeft al lang het product veranderd denk ik anders is dat wel heel erg stom
 

DeletedUser

Paardendiefstal, je ziet wel duidelijk het verschil, daar zeggen ze het geheim tegen elkaar, hier is het ieder voor zich (in groepen).

EDIT: er is iemand op het forum aan het zoeken naar het product ik zoek waar die kerel staat en wat hij aan het doen is, brb :p
EDIT2: hij is kranten aan het verkopen en heeft huckleberrys kata equipped.

Op het screentje dat hij aan het maken was, was hij nog aan het vee drijven;)
 

DeletedUser

en ik had nog steeds geen product in voorraad...

vertaald door google translate

Lam vond ik mezelf in 10 minuten, maar ik miste tijd, PFF

Dit kreeg ik maarja, er zal wel eentje ze mond voorbijpraten zeker van :d
 

DeletedUser

Lam vond ik mezelf in 10 minuten, maar ik miste tijd, PFF

Dit kreeg ik maarja, er zal wel eentje ze mond voorbijpraten zeker van :d

mohh je moet je dus lam zuipen ofzo? :D
maar hoe kan de pc merken dat je lam bent :p

of
LAM ... schapen hoeden?
 

DeletedUser

Het is een biefstuk denk ik, demonlight is op meeste werelden aan het vee drijven en op 1 krant verkopen en op 1 fort bewaken.
 

DeletedUser

Het is een biefstuk denk ik, demonlight is op meeste werelden aan het vee drijven en op 1 krant verkopen en op 1 fort bewaken.

Hier dacht ik ook al aan. Die ander van die screen was ook al vee aan het drijven.
 

DeletedUser

bellestar.jpg




bellestar2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan