• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West radio

  • Topicstarter Deleted User - 486404
  • Startdatum

DeletedUser

reclame heeft vooral betrekking tot andere spellen toch? Zeker als de zender ook juist weer reclame gaat maken voor de spellen van inngames zou het juist goed kunnen zijn voor de spellen.

Sowieso kunnen ze zelf een top 20 samen gaan stellen. Maar ik ga in ieder geval is bij mijn ingame stam een topic erover aanmaken. Misschien dat we daar wat luiseraars uit kunnen halen.

goed idee


en ik vind het zeer flauw van die reclame tsss die van tribalwars gaan er nog meer over dan die van the west:D (nee die van the west zijn rechtvaardig:()
 

DeletedUser

Ik heb ook even een paar nummers op het forum gezet die me wel leuk lijken terug te horen.

Het lijkt me trouwens ook een goed idee om een soort van 'scout' aan te stellen. Die dan de top 40 en andere hitlijsten in de gaten houd, zodat we de lijst een beetje up-to-date kunnen houden. Want de meeste nummers zijn idd van minstens 5 jaar geleden.
 

Deleted User - 486404

Ik weet dat de nummers meestal wat verouderd zijn maar dat komt doordat ik nogal weinig tijd heb. Ik beluister dan vooral mijn genre wat dance & trance is. Meestal ben ik daar zeer beperkt in want ik ben nogal kritisch. Ik probeer mijn tekorten op te vangen door de verzoeken die mensen insturen of via het surfen op internet. Verder ben ik ook van mening dat het niet is omdat een lied al een tijd oud is dat het daarom ook minder goed is dan pas liedjes die pas uitgekomen zijn.

Ik heb echter te weinig tijd om alle hitlijsten van de radio's uit te pluizen en ze dan ook nog allemaal toe te voegen aan de radio. Met verzoeken te geven bespaar ik al veel zoekwerk en kan ik gericht liedjes toevoegen dus het is niet omdat je geen toegang hebt tot het programma waarmee je de radio programmeert dat je mij niet enorm kan helpen.

Als je denkt dat het verloren moeite is om de radio te behouden dan moet ik je teleurstellen. Ik ben niet van plan om de radio zomaar op te geven en ben gerust bereid om er wat voor te betalen. Aangezien we (nog) niet zoveel luisteraars hebben zal de prijs ook niet zo hoog zijn.

Suggesties blijven welkom, ik ga het contact form een der deze dagen wel van de site verwijderen aangezien ik vind dat communicatie ook over het forum kan gaan. Er bestaan ook privéberichten voor iets persoonlijkere zaken.

Ik wens iedereen nog veel luisterplezier!
 

DeletedUser

Bij mij staat de radio in ieder geval al zo'n beetje de hele dag aan. Hoop dat dat wat toevoegt aan het aantal uren ;).



Jesus of Suburbia had ik al lang niet meer gehoord zeg. goed nummer.
 

DeletedUser8307

Jep, inderdaad, de muziek :s. Deze is gewoon meestal niet zo goed, kan er ook wat modernere opkomen. Ik wil de hitlijsten wel wat afzoeken...

En van die muziek, je kan die gewoon opzoeken, en toevoegen aan je playlist op de radio ?
 

DeletedUser

Als ik het goed begrijp mag ik hier dus een paar(vrij veel eigenlijk) recente nummers opgeven

-Gorillaz-stylo
-The Van Jets-the future
-Arid-Come On
-Mintzkov- Opening fire
-Blood red shoes- light it up
-Muse-resistance
-MGMT-Flash Delirium
-Artic Monkeys-my propellor
-Gramophonedzie-Why don't you(!)
-Placebo-bright lights
-Flip Kowlier-Mo ban nin
-David Guetta feat. kid cudi-memories
-lindstrom & Cristabelle-lovesick
-the drums- let's go surfing
 

DeletedUser385

dominator, speel je ook the west, of ben je raar?

-geintje-

ot:

misschien wel een idee, kennen we niet leuke, belangrijke tw forum mods?

als zij het erop zetten durft niemand er een slotje aan te geven.
 

DeletedUser

dominator, speel je ook the west, of ben je raar?

-geintje-

ot:

misschien wel een idee, kennen we niet leuke, belangrijke tw forum mods?

als zij het erop zetten durft niemand er een slotje aan te geven.

Lol :D

Ja ze gaan dingen op het forum zetten die ze zelf slotjes geven :D:D

Geniaal
 

DeletedUser

ik speel tribalwars, vanaf vandaag dus ook weer the west :p.

Lordi? die had ik niet verwacht :p. Hoewel ik eig maar 1 nummer van hun leuk vind :p.

Ik ga is kijken of ik toestemming kan krijgen om er dingen over te posten op het Tribalwars forum.
 

DeletedUser

ik speel tribalwars, vanaf vandaag dus ook weer the west :p.

Lordi? die had ik niet verwacht :p. Hoewel ik eig maar 1 nummer van hun leuk vind :p.

Ik ga is kijken of ik toestemming kan krijgen om er dingen over te posten op het Tribalwars forum.

leuk, als iemand nu nog op het grepolis forum wil toeslaan :):D
 

Deleted User - 486404

De planning voor de komende drie dagen is ingesteld, voor morgen is er een speciale planning:

Maandag 29 maart 2010:

05:00 - 15:00 => Gevarieerde muziek uit alle genres
15:00 - 17:00 => Dance, Trance, Disco, Soul
17:00 - 20:00 => Rock
20:00 - 21:10 => Top 20 zonder presentatie
21:10 - 05:00 => Gevarieerde muziek uit alle genres

Dinsdag 30 maart 2010:

Gevarieerde muziek uit alle genres

Woensdag 31 maart 2010:

Gevarieerde muziek uit alle genres


Verder heb ik een klein beetje muziek toegevoegd maar dit is nogal tijdsrovend (huidige muziekdatabase), er is ook een nieuw genre 'Rap & R&B' toegevoegd. In de toekomst gaan er meer planningen zoals maandag zijn. Zodat iedereen weet wanneer hij/zij het beste luistert naar de radio :)

Véél luisterplezier!!!
 

DeletedUser

Netjes ;). Mijn stem voor de top 20 is gemaakt.
Kom op jongens, stem ook op jullie favoriete nummer! ;)
 

DeletedUser

niet vergeten te luisteren he, ik luister alvast als ik photshop, (leuk dat het gevarieerde muziek is :)
 

DeletedUser

De eerste stemronde voor de op 20 is nu afgelopen. Er zal direct een volgende stemronde beginnen en er kan ook gestemd worden voor een nieuw nummer op de 20 plaats.

Voor alle nieuwsgierige mensen hier een overzicht van de actuele top 20:

Nr 20: Bart Kaell - Waar zijn de piraten?
Nr 19: Rammstein - Du hast
Nr 18: Shania Twain - That don't impress me much
Nr 17: Queen - I want it all
Nr 16: Sylver - Wild horses
Nr 15: Robin S - Show me love
Nr 14: Liquido - Narcotic
Nr 13: Lasgo - Gone
Nr 12: Katy Perry - Hot N Cold
Nr 11: Coldplay - Life in Technicolor II
Nr 10: Busted - Year 3000
Nr 09: Rammstein - Reise reise
Nr 08: Green Day - American idiot
Nr 07: Cascada - Dangerous
Nr 06: Clouseau - Afscheid van een vriend
Nr 05: Ricky Martin - Maria (Un dos tres)
Nr 04: Milk Inc. - Maniac

Top 3

Nr 03: Rednex - Ride the hurricane's eye
Nr 02: Lily Allen - Alfie
Nr 01: Agnes - I need you now


Wil je graag een nieuw nummer toevoegen of een nummer hoger/lager in de lijsten zien, stem nu op het forum van radio darkblast!
http://www.dreamfield.be/viewforum.php?f=29
 

DeletedUser

heb je al iets kunnen zetten op het tribal wars forum ???

PS: kan iemand iets zetten op het grepolis forum :)
 

DeletedUser8307

Is het nu een communityradio voor The-West.nl, of voor alle InnoGames spellen, de nederlandse ?

Ik ga luisteren ;)

Alhoewel ik de nummers nog niet zó goed vind :). Maar ik ga eens wat leuke nummertjes insturen :rolleyes:

EDIT: Wat leuke nummers ingestuurd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik vind ook dat het voor alle nederlandstalige innogames spelen moet maar daar beslist MrMM over
 
Bovenaan