• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bidden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

die staat vanonder op het overzicht van uw stad.
dus op dat scherm waar al die gebouwen staan.
 

DeletedUser

Ik zal het even uitleggen:

Op het begin als je je muis op de kerk houd staat er: Kerk(level 1). Maar die kan je niet uitbouwen, waarom zou er dan een level staan? Omdat dit wel kan. Als je de Handelaar tot 5 geweer en kleermaker op 2 en hotel 3 hebt kun je die wél opeens uitbouwen (ik heb gehoord van vrienden op .de dat dit vaak niet gaat door een bug ofso.) toen ik verder keek naar de namen etc. vond ik dit: je stadnaam moet 3x de letter o hebben. Als je dan 10-15 keer hebt gebid het je een grootte kans op een roze/ licht-rode olifant. Normaal heb je maar zo'n 0,1% kans. Deze olifanten geven +30% snelheid. Maar er zijn ook andere kleuren, diegene die ik tot nu heb uitgevonden zijn: Blauw, soort paars-achtig, lichtgroen en natuurlijk roze en licht-rood. Ik vermoed dat er nog zo'n 3-4 andere zijn.
 

DeletedUser

.....toen ik verder keek naar de namen etc. vond ik dit: je stadnaam moet 3x de letter o hebben. Als je dan 10-15 keer hebt gebid het je een grootte kans op een roze/ licht-rode olifant. Normaal heb je maar zo'n 0,1% kans. Deze olifanten geven +30% snelheid. Maar er zijn ook andere kleuren, diegene die ik tot nu heb uitgevonden zijn: Blauw, soort paars-achtig, lichtgroen en natuurlijk roze en licht-rood. Ik vermoed dat er nog zo'n 3-4 andere zijn.


Jou fantasie is echt veel te groot :p
Ik vind het gewoon knap hoe je zoiets verzint
 

DeletedUser

Nou! Nu heb je het verpest! Ik had durven wedden dat mensen het hadden gelooft als je dat niet had gezegd...
 

DeletedUser

oke het is dat ik niets anders kon doen. Want ik zit nu 30 minuten te bidden. Maar wat houden die olifanten dan wel in? En welk deel klopt wel en welk niet.
 

DeletedUser

oke het is dat ik niets anders kon doen. Want ik zit nu 30 minuten te bidden. Maar wat houden die olifanten dan wel in? En welk deel klopt wel en welk niet.

Nou heb deel dat je olifanten kunt krijgen is wel waar, het deel dat je de kerk kan uitbreiden klopt niet.
 

DeletedUser905

Nou heb deel dat je olifanten kunt krijgen is wel waar, het deel dat je de kerk kan uitbreiden klopt niet.

volgens mij is t andersom of beide niet ;)

heb zo'n ligt vermoeden dat je iedereen weer iwl laten geloven :p

maar t olifanten gedeelte is waar :D


nu snap ik mezelf niet meer :confused: :D :p
 

DeletedUser

Oke, ff allemaal serieus:

DIT IS ALLEMAAL NIET WAAR, JE KAN GEEN OLIFANTEN KRIJGEN OF JE KERK UITBOUWEN

Ik heb het gewoon allemaal zo even verzonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

^^ zullen we ons maar gwn weer afvragen waar dat bidden voor nodig is :p
 

DeletedUser763

nou verer met het bidden.:bolhoed:
( het nut van bidden is trouwens geheim )
maar ik denk omdat dit nog een b versie is.
dat het bidden nog niet zo goed is uitgewertk.
maar dat in de toekomst je wel wat hebt aan het bidden.
 

DeletedUser

Als je gewoon even logisch na denkt kan je ook wel bedenken dat bidden waarschijnlijk een tijdelijk boost geeft aan loon of ervaring ofzo voor je volgende werk, of minder risco of meer motivatie of zoiets. Ik denk niet dat je ooit echt iets zult krijgen van bidden, maar kleine bonuses krijgt die tijdelijk zijn.

bv, +5% loon op je volgende werk ofzo.
 

DeletedUser

ik denk dat je in de kerk niet beschoten kan worden, een soort safe-house.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan