• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community "wedstrijd" long term

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4468

Ik heb het ook gelezen, en ik dacht hetzelfde als jij :)

Ik zou het iig heel gaaf vinden :)
 

Deleted User - 308552

Ziet er leuk uit, misschien kunnen we iets dergelijks organiseren :)
 

Deleted User - 486404

Een loterij... ik zie dat niet echt zo zitten. Het kan misschien leuk klinken allemaal maar dan ga je mensen krijgen die boos worden omdat ze nooit eens winnen en/of hun geld dan terug willen.

Een loterij blijft een kansspel... dan heb je dus kans dat je veel geld betaalt maar telkens pech hebt. Ik denk dat daar enkel maar gezeur in de support van gaat komen...
 

DeletedUser3012

Een loterij... ik zie dat niet echt zo zitten. Het kan misschien leuk klinken allemaal maar dan ga je mensen krijgen die boos worden omdat ze nooit eens winnen en/of hun geld dan terug willen.

Een loterij blijft een kansspel... dan heb je dus kans dat je veel geld betaalt maar telkens pech hebt. Ik denk dat daar enkel maar gezeur in de support van gaat komen...

Op de .net schijnt het nochtans te werken. Ze zijn daar in ieder geval al een flink aantal weken bezig.
 

Deleted User - 308552

Dit hangt natuurlijk allemaal helemaal af van de spelers. Als de spelers geen geld willen inzetten gaat er ook niets gebeuren. En als ze, zoals MrMM al zei, gaan zeuren, is het alleen maar meer moeite voor de mensen die het organiseren.
 

DeletedUser15194

als je gaat zeuren dat je niet wint,
moet je niet meedoen.
dat is nou eenmaal een kansspel.
 

DeletedUser8307

Wat DSV zegt is de enige correcte uitleg. ;)

En gaan ze zeuren MrMM, dan citeer je maar even zijn berichtje in de supportaanvraag. 't Wordt tijd voor een nieuwe wedstrijd. Enkel andere servers worden bevoordeeld op dit vlak, wij krijgen er zelden eentje.

Zou mooi zijn als deze er komt!

Gr
Hannes
 

DeletedUser385

weet je wat t problem is: er zijn VELE andere servers:

bij IEDERE wedstrjid roepen we zij wel wij niet

maar eigenlijk moet je kijken, hoeveel heeft de deense er

hoeveel de franse

en niet allemaal bij mekaar optellen
 

DeletedUser8307

weet je wat t problem is: er zijn VELE andere servers:

bij IEDERE wedstrjid roepen we zij wel wij niet

maar eigenlijk moet je kijken, hoeveel heeft de deense er

hoeveel de franse

en niet allemaal bij mekaar optellen

Die reactie begrijp ik niet. Iedere server heeft toch recht op wedstrijden, al zijn er maar 5 werelden of 15.000 spelers? ;)
 

DeletedUser385

ik bedoel meer

iedere server heeft ongeveer evenveel

maar wij zien van andere servers iets, en tellen eiegnlijk alle wedstrijden van al die andere servers bij elkar op.

dat betekend dat we doen alsof zowel da polen als de fransen als de dutisers allemaal 100 dingen per jaar ehbben (overdreven)
 

DeletedUser1448

wij hebben echt veel minder dan andere werelden.

De loterij die ik hier voorstel is elke week!!!! op .net
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan