• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community "wedstrijd" long term

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

Onzin reactie.


ik spaarde idd 2 weken voor die 40k op level 50 ;)
Voor hogere levels moet dat nog makkelijker te doen zijn

bovendien zei roller duidelijk : 'voor de rijke spelers'

eerst lezen dan praten

Dat ligt eraan wat je doet, maar het is makkelijk te doen. En dan moet deze wedstrijd volgens jou enkel toegankelijk worden voor de hogere levels? Mooi..
 

DeletedUser4007

beter op level doen
level x 100 ofzo ;)

theoretisch betaald iedereen hetzelfde dan
 

Deleted User - 2252

Dan heb je kans dat mensen een dubbelacc maken => minder betalen

En als ze iets winnen dit doorhevelen naar 'gewone' acc.
 

DeletedUser385

das nogal makkelijk te controleren

dubbel acc kan nu ook dubbel arbeiden doen ...
 

DeletedUser4007

je had met de tombola ook 20 accounts aan kunnen maken voor items
als je misbruik wilt tegen gaan
dan is er maar 1 middel dat 100% werkt

helemaal nix meer doen:hmf:
 

DeletedUser1448

Alles legaliseren is de oplossing voor vele problemen :p

Ook in real life xD
 

DeletedUser12590

Gezeik krijg je altijd. Simpelweg bij de regels uitleggen dat het een kansspel is en dat iedereen gelijke kansen heeft (iedereen max 1 lot per wereld?). Dan heeft iedereen op elke wereld een gelijke kans.

Als er dan geklaag komt, verwijs je naar de regels, waarin netjes vermeld staat dat de kans dat je wint 1 op het aantal loten is en dat kansen kansen blijven en geen zekerheid. Indien ze het er niet mee eens zijn, kunnen ze ook altijd gewoon niet meedoen?
 

Deleted User - 486404

Je hebt een punt met dat gezeur maar hoe lang ga je die loterij leuk vinden als je niet wint? Zelfs al win je... hoelang ga je er plezier aan hebben?

Het is altijd dezelfde handeling: 'ticket inzenden en hopen dat je wint'. Na een tijd gaat dat vervelen volgens mij. Ik zie dan eerder een community wedstrijd waarbij je iets moet meer moet doen, zitten. Dat verveelt niet zo snel.

Alleen... ik ben niet zo thuis in duels en fortgevechten dus een community wedstrijd met die dingen ga ik in eerste instantie niet mee helpen opzetten maar als je me kan overtuigen dat er voldoende (blijvende) animo is voor een loterij dan kan ik wel overtuigd raken om voor deze loterij eens te gaan rondhoren of we hier niet iets mee kunnen doen maar dan misschien op een andere manier (we moeten niet klakkeloos gaan na-apen hé) :unsure:
 

DeletedUser6244

Dat ligt eraan wat je doet, maar het is makkelijk te doen. En dan moet deze wedstrijd volgens jou enkel toegankelijk worden voor de hogere levels? Mooi..

Waar zeg ik dat?? :mad:

lol ik zeg alleen dat hogere levels makkelijker aan meer geld komen:

rijke spelers kunnen er meer geld aan uitgeven dan minder rijke -> grotere kans om te winnen/als ze iets winnen is het meer waard/wat dan ook

haalt geld uit het spel, en bovendien hebben mensen met premium een (klein) voordeel (inno ook blij )
 

DeletedUser6377

Als je iedereen een gelijke kans geeft dan komt er meer evenwicht tov de premiumspelers waardoor die weer een prikkel krijgen om meer nuggets te kopen.

Je moet het effect van alle alternatieven in vergelijkingen vangen en dan uitrekenen wat het meeste aan het spel bijdraag en wat voor innocrap de meeste nuggets (in)direct oplevert.
Dan weet je wat de beste manier is :p

Een voorbeeldje van een redelijk ongewoon alternatief met waarschijnlijk goede resultaten:
Koppel de winstkans aan de hoeveelheid gespeelde fortgevechten; de meeste premiumspelers hebben daar voordeel van (doen vaak fg's en/of gebruiken premium puur voor fg's). En de spelers die al heel lang spelen ook. En het is een prikkel voor de rest om meer aan fg's mee te doen.
 

DeletedUser11730

Volgens mij met je het loskoppelen van activiteiten of vaardigheden. Om op het idee van maxysaus in te gaan (als voorbeeld:( In mijn optiek sluit je hier heel veel mensen mee uit. Als je meer mensen naar gevechten gaat krijgen, zal er geselecteerd moeten worden en zullen het altijd dezelfde mensen zijn die buiten de boot vallen. Als er bij een pioniersfort te veel mensen staan, zijn het eerst de bondgenoten die geselecteerd worden en dan nog de ervaren/hogere levels. Iemand met een vermolmde boog en 500 lp zal niet snel meedoen. Bovendien zijn er veel spelers die maar beperkt online kunnen/mogen zijn en dus ook niet snel meedoen.

Ik zie een loterij wel zitten. Je zou mensen ingame een lot kunnen laten kopen waarbij de kosten naar draagkracht zijn. Het idee van X maal je level is wel een goede. Je zou ook kunnen denken een percentage van je geld of de waarde van de inhoud van je rugzak.
De loterij duurt een week met iedere dag een trekking met een prijs van 100 UPB munten. Aan het eind van de week een super prijs van 500 munten o.i.d. Aan de super trekking doen alleen de mensen mee die de week er voor iedere dag een lot hebben gekocht. Ook het idee om taartpunten e.d. te winnen staat mij ook wel aan. In ieder geval geen prijzen waar een superbonus aan zit, het moet leuk blijven.
Ik denk dat je het hiermee voor iedereen mogelijk en aantrekkelijk maakt om mee te doen, zonder dat er op voorhand mensen uitgesloten worden. Ik realiseer me wel dat het voor iemand met lvl 120 makkelijker op te brengen is dan voor de lagere levels die nog geen miljoen op hun rekening hebben. Dit is voor een deel op te vangen door het op tijd aan te kondigen zodat men kan gaan sparen.
 

DeletedUser4130

Gezien MrMM graag animo ziet voor de wedstrijden: ik ben voor! Maakt niet uit of het nu de loterij is, of een andere formule :)
 
een loterij op zich is natuurlijk leuk
maar voor er allerlei regeltjes en andere zaken worden verzonnen zal je bij het begin moeten beginnen
namelijk:

wie van het support team gaat dit op zich nemen?
 

Deleted User - 308552

wie van het support team gaat dit op zich nemen?

Inderdaad... We zijn allemaal vrijwilligers, maar hebben natuurlijk zelf ook een leven :o En als er iets gebeurt waardoor degene die het allemaal organiseert afwezig is hebben we een probleem :o We zullen er dus goed over na moeten denken.
 

DeletedUser4130

Jullie hebben het in het verleden steeds goed gedaan.
Ik denk bijvoorbeeld aan de kledingwedstrijd, die was erg leuk :)

Hoe jullie het deze keer organiseren is uiteraard jullie beslissing, maar een kleine suggestie: om ter snelst met alle teamleden op een speciaal topic posten, en de laatste die is 'm. Ik heb al een vermoeden wie dan eens zal mogen werken :p

@Tanais: met twee iets doen ? Eventueel een derde als back-up, die niet meewerkt maar weet wat er te doen is zodat ie kan invallen. Al heb ik geen enkel zicht hoeveel mods jullie nog hebben die zin en tijd hebben voor dergelijke grotere acties.
 

DeletedUser8307

Waar zeg ik dat?? :mad:

lol ik zeg alleen dat hogere levels makkelijker aan meer geld komen:

rijke spelers kunnen er meer geld aan uitgeven dan minder rijke -> grotere kans om te winnen/als ze iets winnen is het meer waard/wat dan ook

haalt geld uit het spel, en bovendien hebben mensen met premium een (klein) voordeel (inno ook blij )

Je geeft aan dat een lotje 40.000$ zal moeten kosten, en dat kunnen lage levels niet betalen. Je zegt het niet letterlijk, maar 't komt er wel op neer, toch?
 

DeletedUser

kunnen jullie niet gewoon per account 200k voorschrijven en dan pas CW'en doen want ik heb nu echt geen geld...
 

DeletedUser385

Je geeft aan dat een lotje 40.000$ zal moeten kosten, en dat kunnen lage levels niet betalen. Je zegt het niet letterlijk, maar 't komt er wel op neer, toch?

anders krijg je weer dat je low lvls pusht, en dat mag ook weer niet

bovendien, welk bedrag wil je t zetten, is niemand over eens, en blijf je krijgen...
 

DeletedUser6244

Je geeft aan dat een lotje 40.000$ zal moeten kosten, en dat kunnen lage levels niet betalen. Je zegt het niet letterlijk, maar 't komt er wel op neer, toch?

nee ik zeg dat het voor de rijkere spelers 40k mag kosten, ik heb niks over de lage levels gezegd
 

Deleted User - 486404

Als er een loterij of in dien aard komt waarbij je ingame geld moet inzetten dan zou ik de prijzen niet te hoog doen. Zo kunnen lage levels meedoen en hoge levels hebben daar denk ik geen problemen mee... (of vergis ik mij? :unsure:)

Iets tussen de 1k - 5k lijkt me schappelijk. Als het een loterij is dan loop je veel kans dat je dat geld kwijt bent. Als de lotjes dan teveel kosten dan kan je ook niet zoveel meedoen. Dat zou jammer zijn.

Op zich kunnen we ook wel eens verschillen in editie van loterij zodat het een keer duurder is voor misschien een meer speciaal item of goedkoper voor een niet zo speciaal item. Let wel! Er is nog niet zeker dat een loterij hier komt en/of haalbaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan