• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

hulpsherrifs???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik vroeg mij eigenlijk iets af over hulpsherrifs. Ik heb er wel al een paar gezien zoals leones en moriean en vroeger ook nog greatrene. Maar hebben deze mensen een functie op het forum en hoe verkrijg je de titel hulpsherrif?
 

DeletedUser

Ze kunnen niks anders dan de andere spelers dacht ik.
tis meer dat ze gewoon vragen van anderen beantwoorden.
(ze helpen op het forum dus)
 

DeletedUser8307

Ze hebben gewoon het sterretje :)helpie:) voor hun naam staan.
Ze moeten spelers helpen.

Normaal gezien kunnen die niets meer. Vroeger had je inderdaad meerdere Hulpsherrifs.

:helpie:The Stetson
:helpie:GreatRene
:helpie:Leones

Nu is het

:helpie:Leones
:helpie:Moriean.

:)
 

DeletedUser9519

Ze hebben inderdaad geen extra functies dacht ik, gewoon goed blijven helpen op het forum. Ik weet niet of ze als extraatje ook een paar nuggets krijgen. Wat mij betreft is het gewoon een bedankje voor hun goede hulp op het forum.
 

DeletedUser4891

moeten ze niet als ze posts tegen komen die tegen de regels zijn het doorgeven aan de :sheriff:sheriffs?
 

DeletedUser8307

moeten ze niet als ze posts tegen komen die tegen de regels zijn het doorgeven aan de :sheriff:sheriffs?

Leones heeft eens gezegd dat hij de spam in het kampvuur moet controleren. Als hij iets ziet dat niet kan moet hij het gevarendriehoekje gebruiken. :)

Ze worden niet betaald d.m.v. GoudNuggets dacht ik. Dit zijn enkel de mensen met het gele sterretje voor hun naam. :p :)sheriff:)

Een lijst van Moderatoren kan je vinden bij "Het Telegraafkantoor".

@Mark: De gewone forumgebruikers "moeten" ook de posts melden die niet kunnen. (Moeten niet echt, maar het wordt toch gevraagd.)
 
Onze taakomschrijving beperkt zich eigenlijk tot posts rapporteren die tegen de regels zijn, of verkeerd zijn geplaatst ofzo.
Soms doen we ook wel een projectje voor de community, zoals de FAQ.

Overigens worden we niet 'betaald' dmv nuggets of iets dergelijks.
 

DeletedUser

Ze hebben gewoon het sterretje :)helpie:) voor hun naam staan.
Ze moeten spelers helpen.

Normaal gezien kunnen die niets meer. Vroeger had je inderdaad meerdere Hulpsherrifs.

:helpie:The Stetson
:helpie:GreatRene
:helpie:Leones
:helpie:Aminity

Nu is het

:helpie:Leones
:helpie:Moriean.

:)

Correctie :p
 

DeletedUser

hebben jullie gesolliciteerd voor sheriff om hulpsheriff te worden of hebben ze je spontaan die ster gegeven?
 

DeletedUser

Je krijgt de hulpsheriff ster als je gesolliciteerd hebt voor forum moderator, maar dat ze al genoeg mods hebben, maar wel iets in je zien. In principe is ons toen verteld dat wanneer er weer mods zijn er eerst uit de hulpjes gekozen wordt.
 

DeletedUser

Nee, het enige wat ze meer kunnen als een standaard gebruiker is een bepaald verborgen onderdeel zien op het forum wat door de forum mods gebruikt wordt.
 

DeletedUser

waar zeker de geheime opdrachten staan van edele wapens :p
maar natuurlijk mogen hulp scheriff's ook niets zeggen :( :(
heb ik ooit gevraagd ;)
was altijd handig om een hulp scheriff in je stad te hebben :p
 

DeletedUser8307

waar zeker de geheime opdrachten staan van edele wapens :p
maar natuurlijk mogen hulp scheriff's ook niets zeggen :( :(
heb ik ooit gevraagd ;)
was altijd handig om een hulp scheriff in je stad te hebben :p

Wie zat er dan als Hulpsherrif in je stad ? Ik betwijfel het ook of de geheime opdrachten bekend zijn bij de mod's.
 

DeletedUser4891

Om jullie even uit de waan te helpen:
alleen Svcinc weet de geheime opdrachten over edele wapens!
hij kreeg informatie om de verhaaltjes erbij te schrijven
 

DeletedUser

Wij weten niks over geheime opdrachten. De hulpmods ook niet.
Svcinc weet ook even veel als jullie :)
Laat dus de illusie maar achterwege dat wij meer zouden weten.
Wat wij weten is omdat we het zelf lezen op het forum, of op dat van het engelse, de beta enzovoorts.
Wij spelen zelf, hoe eerlijk zou het zijn als we meer misten?
Niet eerlijk dus en daarom hebben wij ook niet meer informatie dan jullie ;)
Ziezo dit uitgeklaard zijnde hoeven jullie je dus geen zorgen te maken over geheime info, die is voor ons ook geheim.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan